Прошу підібрати джерела до запитання "Педагогічні умови організації диференційованого навчання в початковій школі в умовах НУШ"
Добрий день Оксано. Радимо скористатись наступними джерелами інформації:
Гоянюк М. В. Диференціація як засіб індивідуалізації навчальної діяльності учнів початкових класів: кваліфікаційна робота / Мирослава Василівна Гоянюк. – Чернівці, 2019. – 93 с. – Бібліогр.: с. 83-88; Режим доступу:
https://archer.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3715/1/educ_2022_126.pdf
Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 р., м. Київ.— К.: Інститут педагогіки, 2018. — 224 с.; Режим доступу:
https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2021/07/difertnt_school_2018.pdf
Диференціація роботи учнів початкової школи з навчальними текстами: від читання до текстотворення: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної онлайнконференції, м. Київ, 20-21 квітня 2021 року (електронне видання) / за наук. ред. докт. пед. н., проф. О. В. Малихіна, канд. пед. н., старш. наук. співр. Л. М. Шевчук. Київ – Харків: АССА. 119 с.
Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти: підручник для студентів вищих навчальних закладів / О. Я. Савченко. ? Київ : Грамота, 2012. ? 504 с.; Режим доступу:
https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2021/11/ZBIRNYK-MATER-KONF-Dyferents.pdf
Диференційований підхід до навчання на уроках української мови та математики //
http://vandrusik.blogspot.com/p/blog-page_1140.html
Диференційований підхід: особливості та етапи навчання //
https://op.ua/news/osvita-v-ukraini/diferenciyovaniy-pidhid-osoblivosti-ta-etapi-navchannya
Каськевич Т. І. Використання технології диференційованого навчання на уроках у початкових класах / Тетяна Іванівна Каськевич //
http://naukam.triada.in.ua/index.php/konferentsiji/45-p-yatnadtsyata-vseukrajinska-praktichno-piznavalna-internet-konferentsiya/281-vikoristannya-tekhnologiji-diferentsijovanogo-navchannya-na-urokakh-u-pochatkovikh-klasakh
Куліш Т. І. Технології впровадження диференційованого підходу у початковій освіті незалежної України / Т. І. Куліш //
https://lib.iitta.gov.ua/713776/1/ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ_ СТАТТЯ КУЛІШ_1.pdf
Логачевська Т. А. Диференціація – одна із форм інтерактивного навчання / Тетяна Аркадіївна Логачевська //
https://genezum.org/library/dyferenciaciya--odna-iz-form-interaktyvnogo-navchannya
Нарольська С. І. Раціональне зерно «Використання елементів диференційованого навчання на уроках української мови та математики» //
http://bnrc-kam-pod.at.ua/Pedagogu/Z_DOSVIDY/dosvid_narolska.pdf
Степанова-Камиш А. Диференційоване навчання: навіщо і як проводити / Анна Степанова-Камиш. – Режим доступу:
https://nus.org.ua/articles/dyferentsiojovane-navchannya-navishho-i-yak-provodyty/
Організація диференційованого навчання //
https://studfile.net/preview/7433496/page:15/