Доброго дня! Вкрай потрібен перелік літератури для написання магістерської на тему "УПРАВЛІННЯ ВЛАСНИМИ ТОРГОВИМИ МАРКАМИ" Заздалегідь вдячна
Андрощук Г. Конфлікт між торговельними марками та географічними зазначеннями: механізми вирішення [Електронний ресурс] / Г. Андрощук, А. Афян // Теорія і практика інтелектуальної власності. — 2015. — № 2. — С. 31–40. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpiv_2015_2_5
Андрощук Г. Конфлікт між торговельними марками та географічними значеннями: механізми вирішення [Електронний ресурс] / Г. Андрощук, А. Афян // Теорія і практика інтелектуальної власності. — 2015. — № 1. — С. 37–45. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpiv_2015_1_6
Верес О. В. Управління торговельними марками: боротьба з недобросовісною конкуренцією [Електронний ресурс] / О. В. Верес // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. — 2021. — № 3. — С. 134-140. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2021_3_21
Кетова Т. Можливості та ризики розвитку власних торгових марок торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Т. Кетова // Бізнесінформ. — 2019. — № 12. — С. 198-202. — Режим доступу:
https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2019-12_0-pages-198_202.pdf
Круглова О. Результативність управління власною торговою маркою підприємства торгівлі [Електронний ресурс] / О. Круглова, Т. Кетова // Причорноморські економічні студії. – 2020. – Вип. 60. Ч.1. – С. 105-110. — Режим доступу:
http://bses.in.ua/journals/2020/60_1_2020/19.pdf
Наторіна А. О. Концептуальні засади управління власними торговими марками ритейлерів [Електронний ресурс] / А. О. Наторіна // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Серія : Економічні науки. — 2016. — № 64. — С. 38-44. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuete_2016_64_7
Немеш П. Ф. Схожість торговельної марки з іншими торговельними марками як підстава для відмови у наданні правової охорони [Електронний ресурс] / П. Ф. Немеш // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. — 2016. — Вип. 37(2). — С. 29-32. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2016_37(2)__8
Никончук В. Торгова марка та її роль в інноваційному розвитку агропромислового комплексу [Електронний ресурс] / В. Никончук // Економіка та управління національним господарством. — 2020. — Вип. 3. — С. 60-64. — Режим доступу:
http://pev.kpu.zp.ua/journals/2020/3_20_ukr/12.pdf
Радченко О. Досвід впровадження private label на українському ринку роздрібної торгівлі та тенденції її розвитку [Електронний ресурс] / О. Радченко, К. Пришва // Економіка та управління підприємтсвами. — 2018. — Вип. 5. — С. 106-111. — Режим доступу:
http://www.psae-jrnl.nau.in.ua/journal/5_67_2018_ukr/18.pdf
Севрук І. Власні торговельні марки як стратегія роздрібного брендингу торговельних мереж [Електронний ресурс] / І. Севрук // Економічний простір. — 2019. — № 150. — С. 66-70. — Режим доступу:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/bitstream/123456789/5365/1/Sevruk.pdf
Степаненко С. Управління торговельними марками: боротьба з паразитизмом [Електронний ресурс] / С. Степаненко // Журнал європейської економіки. — 2014. — Т. 13, № 1. — С. 80-93. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2014_13_1_8
Круглова О. Оцінка перспектив розвитку власних торгових марок підприємства торгівлі [Електронний ресурс] / О. Круглова, Т. Кетова // Бізнесінформ. — 2021. — № 1. — С. 190-198. — Режим доступу:
https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2021-1_0-pages-190_198.pdf
.: Розділ:
Інше :: 21.08.2023 12.31.37 :.
.:
Національна бібліотека України для дітей :.