Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 32 .:. Запитань у базі: 45993
   


Автор запитання: Олена із міста: Кременчук :: Запитання: 47395  
Олена запитує:
Добрий день. Будь ласка, допоможіть знайти літературу до теми "Формування комунікативної компетентності молодших школярів на уроках читання засобами технології "Щоденні 5". Щиро дякую!
Наша відповідь:
Добрий день, Олено! Радимо Вам використати наступні джерела: – https://naurok.com.ua/prezentaciya-formuvannya-movlennevo-kompetentnosti-molodshih-shkolyariv-na-urokah-ukra-nsko-movi-vidpovidno-do-koncepci-nush-278168.html
https://naurok.com.ua/tehnologiya-schodenni-5-yak-zasib-formuvannya-movno-osobistosti-molodshogo-shkolyara-na-urokah-ukra-nsko-movi-191656.html
file:///C:/Users/User/Desktop/294.pdf
http://eprints.zu.edu.ua/36040/1/Новий Документ Microsoft Word.pdf
https://elibrary.kdpu.edu.ua/bitstream/123456789/2721/1/Магістерська робота Бурденкової А..pdf
https://elibrary.kdpu.edu.ua/bitstream/123456789/6912/1/Магістерська Дорофеєва 21.11.22.pdf
https://genezum.org/library/formuvannya-chytackoi-kompetentnosti-uchniv-molodshogo-shkilnogo-viku

– Вашуленко О. Читацька компетентність молодшого школяра : 50?теоретичний аспект / О.Вашуленко // Початкова школа. – 2011. – № 1. – С. 48.
– Брежата О. Цікаві методи навчання на уроках читання у початковій школі / О. Брежата // Рідне слово в етнокультурному вимірі. – 2016. – С. 87-93.
– Білоконна Н.І. Інтерактивні методи як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 3 класу на уроках літературного читання / Н. І. Білоконна, К.С. Ємець. – Кривий Ріг : ДВНЗ КДПУ, 2017. – 96 с.
– Шнуренко В. С. Сучасні практики НУШ : "Щоденні 5" - це крок до успіху / В. С. Шнуренко, С. М. Зуєва, Н. Ю. Окомашенко, А. А. Кулішова // Початкове навчання та виховання. – 2019. – № 31/32/33. – С. 3-38.
– Оніщенко І. В. Практика впровадження методики "Щоденні 5" / І. В. Оніщенко // Початкове навчання та виховання. – 2020. – № 1/2/3. – С. 15-24.
– Глянь К. А. "Щоденні 5" – шлях до толерантності : урок позакласного читання / К. А. Глянь // Початкове навчання та виховання. – 2020. – № 31/33. – С. 47-49.
– Суховірський О. Електронні середовища для читання : використання електронних ресурсів для формування читацької компетентності / О. Суховірський // Учитель початкової школи. – 2019. – № 10. – С. 8-12.
– Пристінська М. Методична система Daily 5 (щоденні 5) : коипетентнісні підходи до навчання читання й письма в початковій школі / М. Пристінська // Початкова освіта. Шкільний світ : Перша українська газета для першого вчителя. – 2016. – № 23. – С. 23-34.
– Павленко Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5" / Л. Павленко, І. Джулинська // Початкова школа. – 2020. – № 3. – С. 45-47.
– Янкович О. Використання методики ”Щоденні 5” для формування ключових компетентностей на уроках літератури / О. Янкович, І. Ханчук // Дивослово. – 2017. – № 12. – С. 2-6.
– Бабаян Е. А. Формування мовної особистості молодших школярів засобами технології ”Щоденні 5” / Е.А.Бабаян // Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (9-10 листоп. 2020 р.). – Херсон, 2020. – С. 38-43.
– Жураковська Н. І. Технологія «Щоденні 5» як засіб формування мовної особистості молодшого школяра на уроках української мови / Н.І. Жураковська // Таврійський вісник освіти. – 2020. – № 4. – С. 32-37.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 19.09.2023 11.07.28 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.183174 seconds