Добрий день. Будь ласка, допоможіть знайти літературу до теми "Формування комунікативної компетентності молодших школярів на уроках читання засобами технології "Щоденні 5". Щиро дякую!
Добрий день, Олено! Радимо Вам використати наступні джерела: –
https://naurok.com.ua/prezentaciya-formuvannya-movlennevo-kompetentnosti-molodshih-shkolyariv-na-urokah-ukra-nsko-movi-vidpovidno-do-koncepci-nush-278168.html
–
https://naurok.com.ua/tehnologiya-schodenni-5-yak-zasib-formuvannya-movno-osobistosti-molodshogo-shkolyara-na-urokah-ukra-nsko-movi-191656.html
–
file:///C:/Users/User/Desktop/294.pdf
–
http://eprints.zu.edu.ua/36040/1/Новий Документ Microsoft Word.pdf
–
https://elibrary.kdpu.edu.ua/bitstream/123456789/2721/1/Магістерська робота Бурденкової А..pdf
–
https://elibrary.kdpu.edu.ua/bitstream/123456789/6912/1/Магістерська Дорофеєва 21.11.22.pdf
–
https://genezum.org/library/formuvannya-chytackoi-kompetentnosti-uchniv-molodshogo-shkilnogo-viku
– Вашуленко О. Читацька компетентність молодшого школяра : 50?теоретичний аспект / О.Вашуленко // Початкова школа. – 2011. – № 1. – С. 48.
– Брежата О. Цікаві методи навчання на уроках читання у початковій школі / О. Брежата // Рідне слово в етнокультурному вимірі. – 2016. – С. 87-93.
– Білоконна Н.І. Інтерактивні методи як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 3 класу на уроках літературного читання / Н. І. Білоконна, К.С. Ємець. – Кривий Ріг : ДВНЗ КДПУ, 2017. – 96 с.
– Шнуренко В. С. Сучасні практики НУШ : "Щоденні 5" - це крок до успіху / В. С. Шнуренко, С. М. Зуєва, Н. Ю. Окомашенко, А. А. Кулішова // Початкове навчання та виховання. – 2019. – № 31/32/33. – С. 3-38.
– Оніщенко І. В. Практика впровадження методики "Щоденні 5" / І. В. Оніщенко // Початкове навчання та виховання. – 2020. – № 1/2/3. – С. 15-24.
– Глянь К. А. "Щоденні 5" – шлях до толерантності : урок позакласного читання / К. А. Глянь // Початкове навчання та виховання. – 2020. – № 31/33. – С. 47-49.
– Суховірський О. Електронні середовища для читання : використання електронних ресурсів для формування читацької компетентності / О. Суховірський // Учитель початкової школи. – 2019. – № 10. – С. 8-12.
– Пристінська М. Методична система Daily 5 (щоденні 5) : коипетентнісні підходи до навчання читання й письма в початковій школі / М. Пристінська // Початкова освіта. Шкільний світ : Перша українська газета для першого вчителя. – 2016. – № 23. – С. 23-34.
– Павленко Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5" / Л. Павленко, І. Джулинська // Початкова школа. – 2020. – № 3. – С. 45-47.
– Янкович О. Використання методики ”Щоденні 5” для формування ключових компетентностей на уроках літератури / О. Янкович, І. Ханчук // Дивослово. – 2017. – № 12. – С. 2-6.
– Бабаян Е. А. Формування мовної особистості молодших школярів засобами технології ”Щоденні 5” / Е.А.Бабаян // Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (9-10 листоп. 2020 р.). – Херсон, 2020. – С. 38-43.
– Жураковська Н. І. Технологія «Щоденні 5» як засіб формування мовної особистості молодшого школяра на уроках української мови / Н.І. Жураковська // Таврійський вісник освіти. – 2020. – № 4. – С. 32-37.