Оксана спрашивает:
Статті на тему проблеми розвитку пізнавальних інтересів та активності дошкільників
Наш ответ:
Добрий день, Оксано! Радимо Вам використати наступний список літератури:– Васько А. М. "Ейдетика для дошкільнят" (програма розвитку пізнавальної активності дошкільників методами ейдетики) / А. М. Васько // Обдарована дитина. – 2013. – № 5. – С. 46-52.
– Ковшар О. В. Формування пізнавальної активності дошкільників засобами ігрових технологій / О. В. Ковшар // Збірник наукових праць. Педагогічні науки / М-во освіти і науки України, Херсонський держ. ун-т. – Херсон, 2010. – Вип. 55. – С. 287-291.
– Якубчик О. Розвиток пізнавальної активності дошкільників у процесі організації пошуково-дослідницької діяльності / О. Якубчик // Вісник інституту розвитку дитини. Серія : Філософія. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2011. – Вип. 18. – С. 158-162.
– Лохвицька Л. "Пізнайки" навколо нас: розвиток пізнавальної активності у дошкільників / Л. Лохвицька // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 6. – С. 27-34.
– Волкова В. А. Формування творчої активності дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності / В. А. Волкова, О. В. Гричик // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 17: Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2007. – Вип. 6. – С. 224-228.
– Безсонова О. Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників / О. Безсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2012. – № 12. – С. 60-68.
– Іщенко Л. В. Формування пізнавальної активності дошкільників у процесі навчання дітей елементів математики / Л. В. Іщенко // Наука і освіта. – 2011. – № 4. – С. 169-172.
– Карук І. В. Гра-експериментування як засіб розвитку дослідницької активності дошкільників / І. В. Карук // Інноваційна педагогіка : журнал наукових праць / Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – Одеса, 2020. – Вип. 20, Т. 2. – С. 142-145.
– Гудим І. М. Розвиток пізнавальної активності дошкільників з порушеннями зору в процесі формування уявлень про навколишній світ / І. М. Гудим // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – Вип. 4 (12). – С. 265-277.
– Носенко А. С. Творчі завдання як засіб формування пізнавальної активності старших дошкільників / А. С. Носенко // Вісник Черкаського університету : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2016. – Серія : Педагогічні науки, Вип. 4. – С. 85-87.
– Дронова О. О. Педагогічні умови розвитку у старших дошкільників образотворчої активності в просторі художніх матеріалів та технік / О. О. Дронова // Наука і освіта : наук.-практ. журн. Півд. наук. Центру АПН України. – 2011. – № 4. – С. 146-150.
– Салабай О. Розвиток пізнавальної активності у дітей дошкільного віку в різних видах діяльності: теоретичний аспект / О. Салабай // Вісник інституту розвитку дитини (додаток) : зб. наук. праць / [Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова]. – Київ, 2012. – Вип. 3 : матеріали I Міжнар. студ. наук.-практ. конференції "Дитинство. Освіта. Соціум", 23 лют. 2012 р. – С. 387-392.
– Якімова О. О. Методика формування пізнавальної ативності дошкільників шляхом організації пізнавальної активності / О. О. Якімова // Освіта та наука у вимірах XXI століття : матеріали студентської звітно-наукової конференції, 10-12 квіт. 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2012. – Вип. 1. – С. 183-184.
– Олійник О. О. Роль пізнавальної активності та мислення у формуванні самооцінки старших дошкільників / О. О. Олійник // Наука і освіта : Науково-практичний журнал Південного наукового Центру АПН України. – 2009. – № 8. – С. 217-219.
– Ткачук Т. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників / Т. Ткачук // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціаліз. журн. – 2012. – № 8. – С. 13-18.
– Тарасун В. В. Вікові симптомокомплекси комунікативно-пізнавальної активності дітей раннього віку / В. В. Тарасун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекційна педагогіка та психологія / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – Вип. 15 : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції : "Внесок наукових шкіл НПУ імені М. П. Драгоманова у розвиток світової та вітчизняної дефектології", присвяченої 175 річниці НПУ імені М. П. Драгоманова та 70-річчю від Дня народження академіка В. М. Синьова. – С. 257-262.
– Садова Т. А. Формування пізнавальної активності дошкільників як психолого-педагогічна проблема / Т. А. Садова, А. О. Рудакова // Молодий вчений. – 2017. – № 10.1, спецвип. – С. 49-52.
– Товкач І. Є. Майбутнім педагогам про індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників в мовленнєвій діяльності / І. Є. Товкач // Молодий вчений. – 2017. – № 3.2. – С. 71-75.
|