Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 32 .:. Запитань у базі: 45993
   


Автор запитання: Юля із міста: Павлоград :: Запитання: 47418  
Юля запитує:
Добрий день! Треба інформація з логопедії з теми:"Обстеження дітей з порушеннями темпу мовлення" й відповіді на план 1. Зміст та мета обстеження. 2. Вивчення анамнезу дітей з порушеннями темпу мовлення. 3. Обстеження немовленнєвих процесів. 4. Обстеження мовлення дітей. 5. Особливості обстеження дітей з різними порушеннями темпу мовлення. 6. Диференційна діагностика порушень темпу мовлення.
Наша відповідь:
Добрий день! Ми вже відповідали на подібне запитання: Віртуальна бібліографічна довідка — Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання — № 47417. Також радимо додатково опрацювати таку літературу:
Базима Н. В. До проблеми обстеження стану мовленнєвого розвитку у дітей з аутистичними порушеннями [Електронний ресурс] / Н. В. Базима // Логопедія. — 2011. — № 1. — С. 5-10. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2011_1_3.
Базима Н. В. Методика обстеження комунікативної активності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення [Електронний ресурс] / Н. В. Базима, С. П. Велика // Логопедія. — 2016. — № 8. — С. 3-14. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2016_8_2.
Базима Н. В. Обстеження стану мовлення у дітей з аутистичними порушеннями дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. В. Базима // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2012. — Вип. 19(2). — С. 230-237. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__30.
Боряк О. В. Аналіз результатів обстеження мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку з дизартрією [Електронний ресурс] / О. В. Боряк // Логопедія. — 2011. — № 1. — С. 14-18. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2011_1_5.
Галущенко В. І. Застосування інноваційних логопедичних технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / В. І. Галущенко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2016. — Вип. 7(1). — С. 62-70. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7(1)__8.
Галущенко В. І. Розвиток емоційно-мімічних засобів спілкування у дітей з порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / В. І. Галущенко // Логопедія. — 2015. — № 6. — С. 19-24. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2015_6_4.
Галущенко В. І. Шляхи оптимізації корекційно-логопедичної роботи з розвитку емоційної лексики у дітей із ЗНМ [Електронний ресурс] / В. І. Галущенко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2018. — № 3(2). — С. 64-69. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3(2)__13.
Журавльова Л. С. Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією [Електронний ресурс] / Л. С. Журавльова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2017. — Вип. 33. — С. 16-22. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_33_5.
Карімова Р. Б. Особливості порушень психічного розвитку дошкільників із церебрально-органічною патологією та основи їх комплексної корекції : Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.08 / Р. Б. Карімова ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — Київ, 2002. — 40 с.: рис.
Кисличенко В. А. Обстеження сформованості граматичних категорій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення в умовах побутового білінгвізму [Електронний ресурс] / В. А. Кисличенко, А. О. Копилова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2017. — № 3. — С. 187-192. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_3_32.
Осадча Т. М. Комплексний супровід дітей дошкільного віку з порушенням голосової функції органічного генезу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Т. М. Осадча; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — Київ, 2015. — 17 c.
Скалій І. Диференційна характеристика стертої форми дизартрії / І. Скалій // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. — 2011. — Вип. 3. — С. 182-186.
Хоменко С. О. Логопедичне обстеження в системі комплексного вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / С. О. Хоменко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2014. — Вип. 27. — С. 215-220. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_27_47.
Хоменко С. О. Логопедичне обстеження в системі комплексного вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / С. О. Хоменко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2014. — Вип. 27. — С. 215-220. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_27_47.

.: Розділ: Інше :: 30.09.2023 18.19.51 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.223595 seconds