Добрий день. Допоможіть, будь ласка, знайти джерела про психологічний вплив антропологічних мотивів, зображень людей в рекламі, продуктах тощо. Дякую
Добрий день, Олександро! Радимо вам для опрацювання таку літературу:
Антонова З. О. Психологічні особливості впливу реклами на споживача [Електронний ресурс] / З. О. Антонова // Педагогічний процес: теорія і практика. — 2014. — Вип. 1. — С. 149-153. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_24.
Буторіна В. Б. Психологічі аспекти рекламної діяльності [Електронний ресурс] / В. Б. Буторіна // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. — 2018. — Вип. 13. — С. 208-214. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2018_13_30.
Голік О. В. Образ жінки в рекламному повідомленні: особливості психологічного сприйняття [Електронний ресурс] / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. — 2015. — № 2. — С. 125-129. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_2_25.
Кальба Я. Є. Психологічні механізми впливу реклами на свідомість та поведінку людини [Електронний ресурс] / Я. Є. Кальба // Наукові студії із соціальної та політичної психології. — 2011. — Вип. 27. — С. 157-167. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2011_27_20.
Клименко І. В. Психологічні особливості презентації та сприймання материнськиї образів у рекламі [Електронний ресурс] / І. В. Клименко, А. І. Лохмачова // Український психологічний журнал. — 2019. — № 2. — С. 60-71. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukpsj_2019_2_6.
Лебон Ґ. Психологія людських спільнот / Ґ. Лебон ; за наук. ред., [пер. з фр.] Григорія Понеділка. — Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2020. — 203 с.
Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами [Електронний ресурс] / Т. В. Лобойко // Держава та регіони. Соціальні комунікації. — 2013. — № 2. — С. 146-149. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_31.
Лобойко Т. Класифікація механізмів психологічного впливу соціальної реклами на свідомість людини [Електронний ресурс] / Т. Лобойко // Діалог. — 2012. — Вип. 15. — С. 378-389. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_40.
Мелещенко О. К. Проблеми психологічних впливів у рекламі [Електронний ресурс] / О. К. Мелещенко // Молодий вчений. — 2018. — № 9.1. — С. 87-90. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_9.
Мельніченко О. І. Психологічні аспекти прийняття споживачем інформації в рекламі [Електронний ресурс] / О. І. Мельніченко // Вісник Національного університету оборони України. — 2018. — Вип. 2. — С. 82-86. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2018_2_13.
Мельніченко О. І. Психологічні аспекти прийняття споживачем інформації в рекламі [Електронний ресурс] / О. І. Мельніченко // Вісник Національного університету оборони України. — 2018. — Вип. 2. — С. 82-86. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2018_2_13.
Рябчик А. В. Методи психологічного впливу в рекламі [Електронний ресурс] / А. В. Рябчик. // Ефективна економіка. — 2018. — № 11. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_11_62.
Сердюк О. А. Психологічні особливості запам’ятовування людиною прихованої реклами [Електронний ресурс] / О. А. Сердюк // Актуальні проблеми психології. — 2015. — Т. 1, Вип. 42. — С. 172-177. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_1_42_32.
Хасан Алі Аль-Абабнех. Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності [Електронний ресурс] / Алі Аль-Абабнех. Хасан // Економіка і регіон. — 2016. — № 2. — С. 48-53. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_2_9.
Щербай І. Антропологічне походження та мотиви людської гідності [Електронний ресурс] / І. Щербай // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія : Юридичні науки. — 2020. — Т. 7, № 4. — С. 154-160. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2020_7_4_25.
Яремчук О. В. Реклама як етнокультурна міфотворчість / О. В. Яремчук // Наука і освіта. — 2010. — Спец. вип.: проект «Когніт. процеси та творчість». — С. 120-124.