Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Таисия із міста: Кременчук :: Запитання: 47449  
Таисия запитує:
Доброго дня. Допоможіть будь ласка з пошуком літератури на тему: "Роль художньої літератури в моральному розвитку дітей". Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Добрий день, Таісіє. Радимо скористатись наступними джерелами інформації:
Ашиток Н. Формування морально-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури / Н. Ашиток // Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – 2017. – № 5 (37). – С. 5–11.
Вавілова І. В. Вітчизняна дитяча література другої половини ХІХ-початку ХХ століття як засіб формування особистості / І. В. Вавілова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. / Запорізький обл. ін-т післядипломної пед. освіти. – Київ. – Запоріжжя, 2003. – Вип. 29. – С. 191-194.
Вавілова І. В. Вітчизняні педагоги другої половини ХІХ–початку ХХ століття про дитячу літературу як засіб формування особистості / І. В. Вавілова // Збірник наукових праць Бердянського педагогічного університета / Бердянський держ. пед. ун-т. – Бердянськ, 2003. – №4. – С. 130-135.
Варга І. В. Роль дитячих книжок в естетичному вихованні дошкільнят / І. В. Варга, Н. Ф. Попович // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів: збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред. кол.: Т. Д. Щербан (гол. ред.) та ін. – Мукачево: МДУ, 2019. – С. 577-579.
Ватаманюк Г. Художня література як засіб формування духовного світу дитини / Галина Ватаманюк // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського держ. університету. Серія педагогічна. – Кам’янець-Подільський, 2007. – Вип. ХІІІ. – С. 237–240; Режим доступу: http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/bitstream/handle/123456789/663/Ватаманюк Г. Художня література як засіб формування духовного світу дитини.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Гаврилюк О. Художня література як засіб формування загальнолюдських цінностей / О. Гаврилюк // Українська мова і література в школі. – 2003. – № 5. – С.36-38.
Грипич С. Н. Роль дитячої художньої літератури у формуванні особистості та мовного розвитку дитини / С. Н. Грипич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_32
Кулініч Є. В. Моральне виховання дитини засобами художньої літератури / Є. В. Кулініч. –Таврійський вісник освіти. – 2017. – № 4. – С. 202-207.
Лохвицька Л. Моральне виховання: погляди класиків і практика сьогодення / Л. Лохвицька // Дошкільне виховання. – 2018. – №12. – С. 21-23.
Попович Н. Ф. Роль дитячої художньої літератури в моральному та естетичному вихованні дітей дошкільного віку / Н. Ф. Попович // Освіта і наука. – 2021. – Вип. 2 (31). – С. 111-115; режим доступу: http://dspace-s.msu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/9137/1/The_ role _of _children's _fiction_ in_the _moral _and_ aesthetic _education_ of_ preschool_ children.pdf
Савко Л. М. Дитяча література як засіб морального виховання дітей дошкільного віку / Л. М. Савко, Н. Ф. Попович // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред. кол. : Т. Д. Щербан (гол. ред.) та ін. – Мукачево : МДУ, 2019. – С. 640-642.
Тесленко С. Формування моральної готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами художньої літератури / С. Тесленко // Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». – 2020. - № 28. - С. 141-146; Режим доступу: https://op.ua/pedclass/naukova-stattya/formuvannya-moralnoyi-gotovnosti-ditini-starshogo-doshkilnogo-viku-do-navchannya-v-shkoli-zasobami-hudozhnoyi-literaturi#:~:text=Художня література має велику перевагу,, розвивати її емпатійність, емоційність.

Дитяча література як органічна частина всієї художньої літератури // https://odb.te.ua/dytyacha-literatura-yak-organichna-chastyna-vsiyeyi-hudozhnoyi-literatury/
Значення художньої літератури у формуванні особистості та мовленнєвому розвитку дитини. Особливості сприймання художніх творів дітьми
https://pidru4niki.com/86464/pedagogika/spetsialna_metodika_roboti_hudozhnoyu_literaturoyu

Пінігіна Ю. Г. Роль української літератури у вихованні всебічно розвиненої особистості учня / Ю. Г. Пінігіна // http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/70/part_3/19.pdf

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 14.10.2023 21.53.12 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.310648 seconds