Розділ 1. Педагогічні та психологічні основи процесів індивідуалізації
1 Поняття і сутність індивідуалізації
1.1 Облік психічних особливостей учнів як психічна основа індивідуалізації навчання
1.2 Спеціальні прийоми роботи зі «слабкими»
1.3 Спеціальні прийоми роботи з інертними і рухливими учнями
1.4 Етап мотивації, як найважливіший чинник успішного навчання математики
2 Особливості індивідуалізації у викладанні математики
Розділ 2. Методика застосування індивідуального підходу у викладанні математики
1 Методика використання індивідуалізації на уроках математики
Розділ 3. Застосування індивідуального підходу у викладанні математики на практиці
Доброго дня, Мар'яно! Перегляньте наступні джерела:
Бех І. Д. Виховання особистості : у 2 кн. Кн.1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади : навч.-метод.вид. / І. Д. Бех. – Київ : Либідь, 2003. – 280 с.
Бех І. Д. Виховання особистості : у 2 кн. Кн.2 : Особистісно орієнтований підхід : наук.-практ. засади : навч.-метод. посіб. / І. Д.
Бех. – Київ : Либідь, 2003. – 344 с.
Вікова і педагогічна психологія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / уклад. О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – Київ : Каравела, 2007. – 418 с.
Власова О. І. Педагогічна психологія : навч. посіб. / О. І. Власова. – Київ : Либідь, 2005. – 400 с.
Педагогічна психологія : навч. посіб. для студ. педін-тів / за ред.
Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенка. – Київ : Вища школа, 1991. – 184 с.
Поліщук В. М. Вікова та педагогічна психологія (програмні основи, змістові модулі, інформаційне забезпечення) : навч.-метод. посіб. /
В. М. Поліщук. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2007. – 330 с.
Савчин М. В. Педагогічна психологія : навч. посіб. / М. В. Савчин. – Київ : Академвидав, 2007. – 481с.: іл. – (Серія Альма матір).
Семиченко В. А. Психологія педагогічної діяльності : навч. посіб. / В. А. Семиченко. – Київ : Вища школа, 2004. – 335 с.
Синдром «професійного вигорання» та професійна кар’єра працівників
освітніх організацій : ґендерні аспекти / за наук. ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, Т. В. Зайчикової – Київ : Міленіум, 2006. – 368 с.
Барановська О. В. Індивідуалізація навчання: здобутки, труднощі, перспективи [Електронний ресурс] / О. В. Барановська // Інноваційні технології в науці і освіті. - Режим доступу:
https://lib.iitta.gov.ua/724265/1/IX-ConferenceMarch-04-062021-book-страницы-160-164 (3).pdf
Годованок Т. Л. Психологічні аспекти індивідуалізації навчання [Електронний ресурс] / Т. Л. Годованок // Вісник психології і педагогіки : вебсайт. - Електронні дані. - Режим доступу:
https://www.psyh.kiev.ua/Психологічні_аспекти_індивідуалізації_навчання.
Павловська Ю. В. Психологічні передумови індивідуалізації навчання англійської мови майбутніх аналітиків систем [Електронний ресурс] / Ю. В. Павловська // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Педагогіка і психологія". - 2013. - № 1. - С. 54-58.- Режим доступу:
https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2013/1/10.pdf.
Токарева Н. М. Основи педагогічної психології [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Н. М. Токарева. – Кривий Ріг, 2013. – 223 с. - Режим доступу:
https://elibrary.kdpu.edu.ua/bitstream/0564/1758/1/пед.пс.pdf.