Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45989
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Суми :: Запитання: 47573  
Тетяна запитує:
Добрий день! Цікавить література на тему "Сором’язливість як бар’єр міжособистісного спілкування"
Наша відповідь:
Добрий день! Радимо скористатися такою літературою:
Байєр О. О. Сором’язливість як предмет психологічного дослідження [Електронний ресурс] / О. О. Байєр, К. В. Лебідь // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Педагогіка і психологія. — 2011. — Т. 19, вип. 17. — С. 62-69 . — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdupp_2011_19_17_11.
Больман С. Ю. Психологічні особливості профілю самоставлення особистості в залежності від рівня прояву почуття сорому [Електронний ресурс] / С. Ю. Больман // Психологічний часопис. — 2017. — № 5. — С. 20-31. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2017_5_4.
Бондарчук О. Психологічні особливості сором’язливості у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Бондарчук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. — 2020. — Вип. 1. — С. 10-14. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2020_1_5.
Вдовиченко Н. В. Універсальні ознаки концепту сором у науковому дискурсі [Електронний ресурс] / Н. В. Вдовиченко // Слов’янський збірник. — 2014. — Вип. 18. — С. 116-123. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2014_18_16.
Гресь А. Як допомогти дитині не перетворитися на вигнанця чи «хлопчика для биття» : діалоги із психологом / А. Гресь // Зростаємо разом. — 2017. — № 9. — С. 6-9.
Ковтун Р. А. Особливості психокорекційної роботи із сором’язливими дітьми з недорозвитком мовлення [Електронний ресурс] / Р. А. Ковтун // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. — 2018. — Вип. 1(2). — С. 219-223. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2018_1(2)__40.
Кравчук С. Л. Психологічні особливості сором’язливості та емоційної стійкості особистості юнацького віку [Електронний ресурс] / С. Л. Кравчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. — 2014. — Вип. 45. — С. 176-184. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_45_29.
Кузьмічова А. В. Сором’язливість та методи її корекції [Електронний ресурс] / А. В. Кузьмічова, О. Ф. Кисла // Молодий вчений. — 2020. — № 6(1). — С. 107-110. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_6(1)__24.
Оверченко, А. І. Сором’язливість, як риса характеру : психологія / А. І. Оверченко // Країна знань. — 2017. — № 9-10. — С. 50-52.
Ситнік С. Спрямованість у спілкуванні як особистісний ресурс ефективної міжособистісної взаємодії [Електронний ресурс] / С. Ситнік, О. Чебикін // Наука і освіта. — 2021. — № 3. — С. 22-29. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2021_3_5.
Степаненко І. М. Теоретичні підходи до проблеми вікових особливостей прояву сором’язливості [Електронний ресурс] / І. М. Степаненко // Проблеми сучасної психології. — 2019. — № 2. — С. 108-114. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2019_2_19.
Сулік О. А. Сором’язливість у міжособистісних відношеннях як результат геймеризму [Електронний ресурс] / О. А. Сулік // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. — 2018. — Вип. 8. — С. 251-254. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2018_8_43.
Чуб Н. В. Як працювати з сором’язливими учнями : практичному психологу / Н. В. Чуб // Шкільному психологу. Усе для роботи. — 2015. — № 11. — С. 33-35.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 30.12.2023 19.27.19 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.150938 seconds