Добрий день. Потрібна література на таку тему: Дитяча тематика у творах Ірен Роздобудько. Заздалегідь дякую.
Добрий день, Валерія! Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Богданець-Білоскаленко Н. І. Формування змісту літературного читання в контексті викликів сьогодення [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. — 2017. — Вип. 15. — С. 66-70. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_23.
Богданець-Білоскаленко Н. І. Формування літературної компетентності студентів у процесі вивчення дисципліни «Дитяча література» [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. — 2015. — Вип. 33. — С. 3-5. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_3.
Бутурлим Т. Формування відповідального ставлення до створення майбутньої сім’ї : за романом Ірен Роздобудько «Ґудзик» : система уроків за творами сучасних письменників / Т. Бутурлим // Українська мова і література в школах України. — 2016. — № 11. — С. 46-52.
Герасименко Н. Особливості творчої манери Ірен Роздобудько / Н. Герасименко // Слово і час. — 2005. — № 11. — С. 36-39.
Горболіс Л. М. Музика як смислова домінанта Роману Ірен Роздобудько «Прилетіла ластівочка» [Електронний ресурс] / Л. М. Горболіс // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. — 2019. — Вип. 43(1). — С. 12-15. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2019_43(1)__5.
Експедиція в казку : родзинки навчання : літературні ігри за текстами «Хрестоматія сучасної української літератури» // Розкажіть онуку. — 2017. — № 3. — С. 3-10.
Ковпік С. І. Художнє моделювання дитячої свідомості у повістях Ч. Мілоша «Долина Ісса» та І. Роздобудько «Арсен» [Електронний ресурс] / С. І. Ковпік // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. — 2020. — Т. 31(70), № 3(1). — С. 64-69. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_3(1)__14.
Лобойко Я. О. Система образів-персонажів творів Ірен Роздобудько «Арсен» та Йоанни Ягелло «Кава з кардамоном» / Я. О. Лобойко // Магістерські студії. Альманах. — Херсон : ХДУ, 2022. — Вип. 22. — С. 57-59.
Нечипоренко К. Закріплення набутих знань про букву Гг, її звукових значень, розвиток мовлення за змістом казки І. Роздобудько «Винахідливі гноми» : урок навчання грамоти (читання), 1 клас / К. Нечипоренко, І. Левчик // Початкова школа і сучасність. — 2016. — № 12. — С. 9-11.
Рудніцька Н. Роль книги в житті людини / Н. Рудніцька // Зарубіжна література в школах України. — 2018. — № 3. — С. 48-51.
Соколовська Ю. С. Особливості жанрових трансформацій прози Ірен Роздобудько / Ю. С. Соколовська // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Сер. Філологія. — 2014. — № 1107, Вип. 70. — С. 176-180.
Соколовська Ю. С. Творчість Ірен Роздобудько в контексті української масової літератури : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Ю. С. Соколовська; ДВНЗ «Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника». — Івано-Франківськ, 2017. — 19 c.
Чоловська О. За мить до юнності : літературна дегустація: виховуємо духовність / О. Чоловська // Зарубіжна література в школах України. — 2017. — № 7-8. — С. 74-78.
Чумак Т. Сучасний літературний процес в Україні : готуємося до ЗНО / Т. Чумак // Дивослово. — 2019. — № 3. — С. 7-17.