Добрий день. Література про "Маркетингова політика". Дякую.
Добрий день. Пропонуємо вашій увазі таку літературу:
Бойко О. В. Формування та реалізація маркетингової політики підприємств сільськогосподарського машинобудування : дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О. В. Бойко ; Луц. держ. техн. університет. — Луцьк, 2008. — 279 арк.
Бронська О. Ю. Трансформація маркетингової політики м'ясопереробних підприємств : дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. Ю. Бронська ; Луган. нац. аграр. університет. — Луганськ, 2011. — 194 арк.
Герасимяк Н. В. Маркетингова товарна політика автомобілебудівних підприємств на ринку легкових автомобілів України : дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Герасимяк ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2010. — 241 арк.
Демко М. Я. Тенденції розвитку маркетингової збутової та комунікаційної політики вітчизняних і зарубіжних банків в умовах цифрової економіки [Електронний ресурс] / М. Я. Демко, Н. Т. Гринів // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. — 2021. — № 1. — С. 12-19. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_1_4.
Дергалюк Б. В. Ефективна маркетингова політика підприємства як фактор його конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Б. В. Дергалюк, Д. О. Малюта. // Ефективна економіка. — 2022. — № 11. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2022_11_15.
Жданова О. С. Формування маркетингової політики промислового підприємства : дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. С. Жданова ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. — Луганськ, 2012. — 234 арк.
Кузьмак О. Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкункурентних позицій підприємства в умовах ірраціональної поведінки споживачів [Електронний ресурс] / О. Кузьмак // Економічний форум. — 2022. — № 4. — С. 74-82. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2022_4_11.
Лабурцева О. Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж [Електронний ресурс] / О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. — 2021. — № 3. — С. 92-107. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2021_3_9.
Панченко М. О. Формування маркетингової цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / М. О. Панченко // Маркетинг і цифрові технології. — 2022. — Т. 6, № 3. — С. 45-51. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2022_6_3_8.
Пенькова О. Г. Маркетингова політика розподілу фармацевтичних підприємств [Електронний ресурс] / О. Г. Пенькова. // Ефективна економіка. — 2023. — № 5. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_5_6.
Серебренніков Б. С. Маркетингова цінова політика на електроенергетичному ринку : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Б. С. Серебренніков ; Київ. нац. екон. університет. — Київ, 2005. — 209 арк.
Ткачук І. А. Стратегічне управління маркетинговою товарною політикою підприємств : дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І. А. Ткачук ; Дон. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 186 арк.
Цурська Б. Г. Новітні інструменти маркетингової комунікаційної політики [Електронний ресурс] / Б. Г. Цурська, С. В. Бухта // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія : Економічні науки. — 2020. — № 10(1). — С. 149-156. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_10(1)__21.
Череп О. Г. Формування системи маркетингової товарної політики [Електронний ресурс] / О. Г. Череп, А. В. Коцеруба // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. — 2021. — № 1. — С. 320-323. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_1_57.
Шевченко О. Л. Маркетингова товарна політика підприємства (на прикладі фармацевтичної галузі України) : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. Л. Шевченко ; Київ. нац. екон. ун-т. — Київ, 2003. — 225 арк.