Добрий день. Потрібно літературу на тему: Теоретичні основи розвитку мовлення у дітей, інноваційні підходи до корекції мовленнєвих порушень .Роль логопунктів та ефективність їх використання.
Заздалегідь дякую
Добрий день, Юліє! Радим Вам використати наступні джерела:
Марченко, І. С. Спеціальна методика розвитку мовлення (логопедична робота з корекції порушень мовлення у дошкільників) : навч. посіб. для студентів вищ. пед. навч. закл. : спец. "Корекційна освіта (логопедія)" / І. С. Марченко. - 3-тє вид., перероб. та допов. - Київ : Слово, 2015. - 307с.
Ревуцька, О. В.Диференціальна діагностика мовленнєвих вад : навч. посіб. [для студентів спец. 7.01010501 Корекційна освіта (логопедія), 8.01010501 Корекційна освіта (логопедія)] / О. В. Ревуцька ; Бердян. держ. пед. ун-т, Ін-т соц.-пед. та корекц. освіти. - Бердянськ : Ткачук О. В., 2014. - 199 с.
Створнення спеціальних умов для навчання і виховання дітей дошкільного віку зі складними порушеннями розвитку (порушення мовлення та функцій опорно-рухового апарату): навч.-метод. посіб. для здобувачів ОПП. Спец. освіта (Логопедія). - Кам'янець-Подільський : Ковльчук О. В., 2023. - 170 с.
Притиковська, С.Д. Формування координації рухів як засіб корекції мовленнєвих порушень у старших дошкільників : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Притиковська Світлана Дмитрівна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2006.
Черніченко, Людмила Анатоліївна. Теорія і практика професійної підготовки логопедів до інноваційної діяльності в інклюзивній дошкільній освіті / Черніченко Людмила Анатоліївна ; М-во освіти і науки України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань : Сочінський М. М., 2021. — 188 с. : іл., табл.
Савінова, Наталія Володимирівна. Теоретико-методичні засади диференційованої логопедичної корекції / Н. В. Савінова. — Миколаїв : НУК, 2012. — 281 с.
Сак Т.В. Диференційований підхід до навчання учнів з особливими освітніми потребами / Т.В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 213-217.
Пахомова, Н. Г. Актуальні проблеми спеціальної освіти : навч. посіб для студентів спец. 016 Спеціальна освіта / Пахомова Н. Г. ; М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Вид. 2-ге, випр. – Полтава : АСМІ, 2021. – 329 с.
Галущенко В.І. Застосування інноваційних логопедичних технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення. [Електронний ресурс] / В.І.Галущенко // Актуальні питання корекційної освіти. –2016. – Вип.7. С. 1-9. Режим доступу:
https://aqce.com.ua/download/publications/45/42.pdf/
Карпенко О. В.Інноваційні технології у корекційно-розвивальному процесі [Електронний ресурс] / О. В. Карпенко // На урок. Освітній проєкт. Презентація. – Режим доступу:
https://naurok.com.ua/innovaciyni-tehnologi-v-korekciyno-rozvivalnomu-procesi-prezentaciya-139984.html
Курєнкова А. Інноваційні технології мовленнєвого розвитку дітей з ЗНМ в роботі вчителя-логопеда [Електронний ресурс] / А. Курєнкова // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2023. – Вип. 62. Т. 2 – С. 248-254. – Режим доступу:
http://www.aphn-journal.in.ua/archive/62_2023/part_2/40.pdf
Інноваційні технології в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посібник / за заг. ред. Л. Галенко. Харків : “Друкарня Мадрид”, 2018. 110 c. – Режим доступу:
file:///C:/Users/bibl-04/Downloads/214 (3).pdf
Линдіна Є. Ретроспективний аналіз логопедичної допомоги дітям із порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / Є. Линдіна, О. Козинець // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. –2020. – Вип. 3. – С. 108-117. – Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2020_3_12