Добрий день. Цікавить: просування брендів у соціальних мережах. Дякую.
Добрий день, Оля! Ми вже відповідали на подібне запитання: Віртуальна бібліографічна довідка — Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання — № 47629. Також додатково пропонуємо вам опрацювати таку літературу:
Бондар А. Соціальні мережі як інструмент формування внутрішнього і зовнішнього бренду території [Електронний ресурс] / А. Бондар // Політичний менеджмент. — 2012. — № 1-2. — С. 82-87. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2012_1-2_13.
Бучинська Н. Соціальні медіа як елемент у комунікаційному процесі брендів / Н. Бучинська // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. Політехніка». — 2017. — № 863. — С. 273-278.
Вежель Р. Ю. І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об’єктів у віртуальному середовищі / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. — 2016. — Вип. 2. — С. 96-100.
Дяченко К. В. Маркетинг впливу як ефективний інструмент просування бренду у соціальних мережах [Електронний ресурс] / К. В. Дяченко, В. А. Євтушенко // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія : Економічні науки. — 2020. — № 11(2). — С. 27-33. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_11(2)__6.
Іванюха Т. В. Контентна стратегія просування брендів у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Т. В. Іванюха, Я. Д. Новікова // Молодий вчений. — 2017. — № 12. — С. 133-135. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_12_34.
Кітченко О. М. Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. М. Кітченко, Є. Г. Приходько. // Ефективна економіка. — 2020. — № 12. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_12_56.
Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram [Електронний ресурс] / Н. М. Лебідь // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. — 2019. — № 2. — С. 81-86. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_2_16.
Новікова Т. В. Модель просування персонального бренду / Т. В. Новікова, О. М. Христофорова, Н. Л. Морозова, Т. Р. Малафєєв, М. В. Бабенко // Проблеми економіки. — 2022. — № 4. — С. 232-244.
Стратюк В. Р. Комунікаційний потенціал соціальних мереж в контексті побудови персонального бренду HR директора компанії [Електронний ресурс] / В. Р. Стратюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. — 2022. — Т. 33(72), № 4(2). — С. 216-221. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_4(2)__38.
Студінська Г. Я. Формування бренд-простору в умовах глобалізації економіки / Г. Я. Студінська // Екон. вісн. ун-ту / Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. — 2017. — Вип. 32/1. — С. 21-27.
Титоренко Ф. С. Аналіз можливостей соціальної мережі як майданчика для продажу товару / Ф. С. Титоренко, Ю. С. Бокарєва // Системи оброб. інформації. — 2017. — Вип. 4. — С. 158-162.
Шталь Т. В. SMM як сучасні технології маркетингу / Т. В. Шталь, Г. Б. Дмитрієв // Бізнес Інформ. — 2019. — № 12. — С. 446-452.