Доброго дня, допоможіть будь ласка з пошуком літератури на тему: "Методика нейропсихологічного дослідження дітей із системними порушеннями мовлення""
Добрий день. Наталю, перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Гаврилова Н. С. Нейропсихологічна структура та механізми порушення фонематичних процесів у дітей з дислалією, ринолалією та дизартрією [Електронний ресурс] / Н. С. Гаврилова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2010. — Вип. 15. — С. 120-127. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_15_30.
Дегтяренко T. B. Комплекс нейропсихологічного обстеження, адаптований для дітей старшого дошкільного віку, для визначення стану психомоторики, перцептивно-когнітивних функцій і мовленнєвого розвитку / T. B. Дегтяренко, О. С. Іванова, Ю. О. Тубичко // Наука і освіта. — 2008. — № 6. — С. 42-45.
Дегтяренко Т. В. Актуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Т. В. Дегтяренко, Н. В. Павлова // Наука і освіта. — 2016. — № 8. — С. 30-37. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_8_7.
Журавльова Л. С. Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією [Електронний ресурс] / Л. С. Журавльова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2017. — Вип. 33. — С. 16-22. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_33_5.
Конопляста С. Ю. Логопсихологія : навч. посіб. / С. Ю. Конопляста, Т. В. Сак. — Київ : Знання, 2010. — 294 c.
Лопатинська Н. Особливості нейропсихологічного забезпечення комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах дизонтогенетичного розвитку [Електронний ресурс] / Н. Лопатинська // Педагогічний часопис Волині. — 2019. — № 2. — С. 113-126. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2019_2_19.
Мазуренко В. А. Мовлення як предмет нейропсихологічного і психолінгвістичного дослідження [Електронний ресурс] / В. А. Мазуренко // Психолінгвістика. — 2012. — Вип. 11. — С. 82-89. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_11_11.
Мартиненко І. В. Системні порушення мовлення в ракурсі медико-психолого-педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / І. В. Мартиненко // Логопедія. — 2017. — № 10. — С. 41-47. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2017_10_6.
Мартиненко І. В. Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / І. В. Мартиненко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2015. — Вип. 5(2). — С. 198-207. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(2)__20.
Махукова Т. В. Психолінгвістичний підхід у логопедичному дослідженні мовної здібності у дітей із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Т. В. Махукова, І. В. Макаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. — 2022. — № 6. — С. 92-97. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2022_6_16.
Пангелова Н. Нейропсихологічні засади активізації мовлення дітей старшого дошкільного віку при виконанні рухових дій [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, Т. Круцевич // Psycholinguistics. — 2019. — Vol. 25, Iss. 1. — С. 232-255. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_13.
Родіна Н. В. Патопсихологія з елементами нейропсихології : навч.-метод. посіб. для студентів ВНЗ III - IV рівнів акредитації / Н. В. Родіна; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. — Донецьк; Одеса : ОНУ ім. І. І. Мечникова, 2015. — 195 c.
Смоляк В. М. Нейропсихологічний статус старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня [Електронний ресурс] / В. М. Смоляк, А. В. Турубарова // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). — 2024. — № 3. — С. 974-982. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_3_87.
Тубичко Ю. О. Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і пер-цептивно-когнітивних функцій в дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Ю. О. Тубичко // Наука і освіта. — 2013. — № 1-2. — С. 222-225. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_60.
Тубичко Ю. О. Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і перцептивно-когнітивних функцій в дітей старшого дошкільного віку / Ю. О. Тубичко // Наука і освіта. — 2013. — № 1/2. — С. 222-225.
Шевцов А. Г. Нейропсихологічний підхід у корекції розвитку дітей з психофізичними порушеннями [Електронний ресурс] / А. Г. Шевцов, О. В. Ільїна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2015. — Вип. 5(2). — С. 347-360. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(2)__34.
Шеремет М. К. Нейропсихологічний аспект готовності до шкільного навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / М. К. Шеремет, Ю. В. Коломієць // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2016. — Вип. 32(2). — С. 240-247. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2016_32(2)__44.
Шеремет М. К. Нейропсихологічні засади формування мовлення у дітей із ТПМ [Електронний ресурс] / М. К. Шеремет, Ю. В. Коломієць // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2012. — Вип. 3. — С. 384-393. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2012_3_48.