Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: Марина із міста: Миколаїв :: Запитання: 47842  
Марина запитує:
Добрий день. Допоможіть з пошуком літератури (української та зарубіжної) за темою: Підготовка майбутніх андрагогів до проєктування освітнього середовища дорослих. Завчасно дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Марино. Радимо вам таку літературу:
Аніщенко О. В. Андрагогічна компетентність педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих: сутнісний аспект [Електронний ресурс] / О. В. Аніщенко, О. В. Баніт, Т. Г. Калюжна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2021. — Вип. 2. — С. 63-72. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_2_8.
Баніт О. В. Аналіз структурних компонентів андрагогічної компетентності фахівців з розвитку персоналу у сфері корпоративної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2020. — Вип. 2. — С. 54-65. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2020_2_7.
Герасимова І. Г. Гуманізація професійної підготовки майбутніх вчителів на андрагогічних засадах [Електронний ресурс] / І. Г. Герасимова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2023. — Вип. 1. — С. 40-50. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2023_1_6.
Ізбаш С. Компетентність «навчатися впродовж життя» як складник андрагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти [Електронний ресурс] / С. Ізбаш, В. Усатий // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. — 2018. — № 1. — С. 224-232. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2018_1_37.
Калюжна Т. Г. Професійний саморозвиток як фактор формування андрагогічної компетентності викладача закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2021. — Вип. 1. — С. 72-81. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_1_8.
Лук’янова Л. Б. Точність і достовірність андрагогічних досліджень: імплікації для практики [Електронний ресурс] / Л. Б. Лук’янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2022. — Вип. 2. — С. 9-24. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2022_2_3.
Піддячий В. Сутність і зміст андрагогічної компетентності педагогів [Електронний ресурс] / В. Піддячий // Молодь і ринок. — 2021. — № 10. — С. 29-35. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_10_7.
Самко А. М. Особливості андрагогічної компетентності педагогічного персоналу закладів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / А. М. Самко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2021. — Вип. 2. — С. 133-144. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_2_16.
Самко А. М. Тенденції розвитку андрагогічної компетентності педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих [Електронний ресурс] / А. М. Самко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2022. — Вип. 2. — С. 118-130. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2022_2_13.
Сігаєва Л. Є. Підготовка освітніх менеджерів на засадах андрагогіки [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва, А. В. Опольська // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. — 2017. — Вип. 24. — С. 201-208. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2017_24_25.
Сокульська Н. Б. Інтерактивний освітній контент релевантного навчального середовища в андрагогіці [Електронний ресурс] / Н. Б. Сокульська, Н. М. Гузик, В. Ф. Кмін // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2023. — Вип. 209. — С. 383-389. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_209_74.
Сологуб О. С. Підготовка андрагогів до організації освітнього процесу засобами технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. С. Сологуб, В. В. Гуменюк // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2022. — Т. 92, № 6. — С. 198-218. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_92_6_14.
Стечкевич О. О. Синергетична система формування цифрової компетентності вчителя в контексті андрагогічного підходу [Електронний ресурс] / О. О. Стечкевич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2022. — Вип. 90. — С. 128-132. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_90_28.
Тихонова Т. В. Модель психолого-андрагогічного супроводу професійного саморозвитку педагога в умовах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Тихонова // Вересень. — 2021. — № 2. — С. 35-45. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2021_2_5.
Товканець О. Андрагогічний підхід у підготовці менеджерів освіти в європейському освітньому просторі [Електронний ресурс] / О. Товканець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2021. — № 8. — С. 250-263. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_8_26.

.: Розділ: Освіта :: 17.06.2024 10.53.41 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.153754 seconds