Доброго дня, прошу надати літературу для курсовї роботи на тему «Розвиток бренду та корпоративна ідентичність».
Добрий день. Юлія, перегляньте літературу за вашим запитом:
Білорус Т. В. Організаційне забезпечення формування та розвитку бренда компанії роботодавця [Електронний ресурс] / Т. В. Білорус, С. Г. Фірсова // Бізнес Інформ. — 2018. — № 7. — С. 314-326. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_7_48.
Востряков О. В. Структурний підхід до визначення видів корпоративної ідентичності підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Востряков, Г. Л. Волохова // Стратегія економічного розвитку України. — 2020. — Вип. 47. — С. 42-56. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2020_47_6.
Газуда М. Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки [Електронний ресурс] / М. Газуда, М. Стеців // Проблеми і перспективи економіки та управління. — 2020. — № 4. — С. 26-33. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2020_4_5.
Горбаль Н. І. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в умовах євроінтеграційних процесів в Україні [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, Л. Ю. Окань, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. — 2015. — № 835. — С. 10-17. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_4.
Дергачова В. В. Особливості формування корпоративної культури на підприємствах України / В. В. Дергачова, Г. А. Федірко // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України «КПІ» : зб. наук. пр.. — 2018. — Вип. 15. — С. 272-279.
Зеленюк А. В. Дизайн-система як інструмент розвитку бренду [Електронний ресурс] / А. В. Зеленюк // Молодий вчений. — 2019. — № 1(1). — С. 20-22. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_1(1)__7.
Зубко Д. О. Роль бренд-менеджменту в стратегічному розвиткові торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Український журнал прикладної економіки. — 2020. — Т. 5, № 2. — С. 260-266. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2020_5_2_33.
Лабурцева О. Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж [Електронний ресурс] / О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. — 2016. — № 5. — С. 46–57. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_5_5.
Мукомела-Михалець В. Роль і функції брендингу в управлінні сталим розвитком підприємницьких структур [Електронний ресурс] / В. Мукомела-Михалець, Г. Соколюк // Галицький економічний вісник. — 2018. — № 2. — С. 76-88. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2018_2_10.
Подра О. П. Особливості розроблення та реалізації стратегії розвитку бренду підприємства в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / О. П. Подра, Н. Я. Петришин // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. — 2022. — Vol. 4, numb. 2. — С. 79-87. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2022_4_2_12.
Пушкарьов М. О. Брендинг: стан і перспективи розвитку в Україні [Електронний ресурс] / М. О. Пушкарьов, Є. І. Чабанова, Т. П. Лободзинська // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. — 2017. — Вип. 6(1). — С. 108-111. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_6(1)__24.
Самолюк Н. М. Особливості формування та розвитку бренду роботодавця [Електронний ресурс] / Н. М. Самолюк, В. А. Міщук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. — 2021. — Вип. 1. — С. 156-167. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2021_1_17.
Тільчарова К. О. Корпоративна ідентичність – запорука успішності академічного бренду [Електронний ресурс] / К. О. Тільчарова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. — 2016. — Вип. 1. — С. 260-265. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2016_1_45.