Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: Данило із міста: Київ :: Запитання: 47899  
Данило запитує:
Добрий день. Цікавить література про ребрендинг як складова маркетингової стратегії. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день. Література за вашим запитом:
Дедишина Л. Ребрендинг: інвестиція в майбутнє [Електронний ресурс] / Л. Дедишина // Фармацевт Практик. — 2015. — № 5. — С. 38-40. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/farmpr_2015_5_24.
Донець Л. Я. Вітчизняний досвід проведення ребрендингу компаній [Електронний ресурс] / Л. Я. Донець, О. О. Долинська. // Ефективна економіка. — 2021. — № 1. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_1_62.
Ковальов А. В. Теоретичні основи бренду, брендингу та ребрендингу [Електронний ресурс] / А. В. Ковальов, А. О. Шиян // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. — 2013. — Вип. 2(1). — С. 76-80. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2013_2(1)__13.
Комісар Л. П. Нові горизонти дискурсу ідентичності як виклик ребрендингу універсалістської макроетики / Л. П. Комісар // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. — 2023. — № 1. — С. 41-46.
Махнуша С. М. Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, О. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2011. — № 3(2). — С. 143-150. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__22.
Пілецька С. Т. Інструменти маркетингу в антикризовому управлінні / С. Т. Пілецька, С. В. Петровська // Екон. вісн. Донбасу. — 2020. — № 2. — С. 158-164.
Романенко Л. Ф. Ребрендинг як складова маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Л. Ф. Романенко, О. О. Брайцловська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. — 2018. — Вип. 32. — С. 113-116. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_32_26.
Романюк І. А. Конкурентоспроможний розвиток підприємств сільського зеленого туризму з використанням технологій брендингу та ребрендингу продуктів і послуг / І. А. Романюк, С. Ю. Кучеренко, Л. Ю. Леваєва // Екон. вісн. ун-ту / Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. — 2022. — Вип. 53. — С. 82-88.
Ткачук Л. М. Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Ткачук, О. М. Кавуненко. // Ефективна економіка. — 2013. — № 4. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_4_82.
Ткачук Л. М. Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Ткачук, О. М. Кавуненко. // Ефективна економіка. — 2013. — № 4. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_4_82.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 6.09.2024 10.14.02 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.152412 seconds