Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46038
   


Автор запитання: Віка із міста: Рівне :: Запитання: 47913  
Віка запитує:
Доброго вечора! Допоможіть будь ласка підібрати літературу до теми: ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ, ВИЩОЇ ОСВІТИ. Дякую!
Наша відповідь:
Добрий день. Радимо вам таку літературу за вашим запитом:
Волкова Н. П. Формування професійних домагань майбутніх психологів у процесі вивчення дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи» [Електронний ресурс] / Н. П. Волкова, О. О. Лаврентьєва // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. — 2021. — № 2. — С. 164-176. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2021_2_20.
Ган Р. З. Психолого-педагогічне формування життєвої компетентності студента на практичних заняттях із дисципліни «Основи психології. Основи педагогіки» [Електронний ресурс] / Р. З. Ган, В. В. Пітулей // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Психологія. — 2020. — Вип. 11. — С. 28-31. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2020_11_7.
Загорулько М. О. Індивідуалізація процесу навчання психолого-педагогічних дисциплін як засіб формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. О. Загорулько // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2019. — № 65(2). — С. 43–47. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2019_65(2)__10.
Зимянський А. Р. Методи забезпечення практичної спрямованості викладання психологічних дисциплін для студентів-педагогів [Електронний ресурс] / А. Р. Зимянський // Габітус. — 2022. — Вип. 42. — С. 48-52. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_42_9.
Зимянський А. Р. Принципи та наукові підходи забезпечення практичної спрямованості викладання психологічних дисциплін для студентів педагогів [Електронний ресурс] / А. Р. Зимянський // Габітус. — 2022. — Вип. 40. — С. 88-93. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_40_15.
Луцик Г. Психолого-педагогічні потенціал дисципліни «Психологія важковиховуваності» в аспекті підготовки майбутніх психологів до роботи з підлітками девіантної поведінки [Електронний ресурс] / Г. Луцик // Психологія: реальність і перспективи. — 2021. — Вип. 16. — С. 128-134. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2021_16_18.
Міхеєва Л. В. Методи вивчення дисциплін педагогічного спрямування студентами спеціальності «практична психологія» [Електронний ресурс] / Л. В. Міхеєва // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2012. — Вип. 18. — С. 295-302. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_18_39.
Олексюк О. Є. Формування та розвиток у студентів університету лідерських якостей у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. Є. Олексюк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2019. — № 4. — С. 134-138. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_4_26.
Пилипенко К. В. Використання нових інформаційних технологій у викладанні психологічних дисциплін майбутнім педагогам [Електронний ресурс] / К. В. Пилипенко // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. — 2015. — Вип. 5. — С. 115-120. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2015_5_24.
Савченко Н. В. Теоретичні аспекти психолого-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Савченко // Інноваційна педагогіка. — 2021. — Вип. 34(2). — С. 116-120. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_34(2)__25.
Топузов О. Індивідуалізація навчання психолого-педагогічних дисциплін у процесі підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня освіти [Електронний ресурс] / О. Топузов, А. Чалий // Молодь і ринок. — 2023. — № 10. — С. 7-11. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_10_3.
Туркова Д. М. Психологічні, педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів підготовки майбутніх практичних психологів у системі вищої освіти України [Електронний ресурс] / Д. М. Туркова // Проблеми сучасної психології. — 2014. — Вип. 25. — С. 518-529. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_25_43.
Федорчук В. Ігрова діяльність як засіб активізації пізнавального інтересу під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Федорчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2019. — Вип. 27. — С. 127-133. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_23.
Яценко В. В. Педагогічна майстерність викладання психолого-педагогічних дисциплін здобувачам освіти на сучасному етапі [Електронний ресурс] / В. В. Яценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2021. — Вип. 83. — С. 238-245. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_83_51.

.: Розділ: Література :: 16.09.2024 23.11.36 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.199727 seconds