Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: Надія із міста: Київ :: Запитання: 47914  
Надія запитує:
Добрий день. Потрібна література про подолання дисграфії у дітей. Дякую
Наша відповідь:
Добрий день, Надія. Радимо до опрацювання таку літературу:
Боднар Н. М. Корекційна робота із запобігання дисграфії в дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Н. М. Боднар // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. — 2015. — Вип. 33. — С. 6-11. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_4.
Годлевська В. Ю. Оптична дисграфія: поняття, корекція, профілактика [Електронний ресурс] / В. Ю. Годлевська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. — 2020. — № 61. — С. 13-18. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2020_61_4.
Гусєва О. Запобігаємо дислексії та дисграфії / О. Гусєва // Палітра педагога. — 2012. — № 4. — С. 16-23.
Гусєва О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття / О. Гусєва // Дошкільне виховання. — 2015. — № 5. — С. 32-33.
Журавльова Л. С. Науково-теоретичний аналіз сутнісних відмінностей поняття «дисграфія» [Електронний ресурс] / Л. С. Журавльова // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2017. — Вип. 10. — С. 106-116. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_10_12.
Журавльова Л. С. Особливості знань учителів щодо специфіки мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією [Електронний ресурс] / Л. С. Журавльова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2019. — Вип. 38. — С. 84-92. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_38_15.
Ковиліна В. Г. Профілактика дисграфії у дошкільників зі стертою формою дизартрії [Електронний ресурс] / В. Г. Ковиліна // Дидактика. — 2021. — Вип. 2. — С. 36-42. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/didac_2021_2_7.
Кресало А. А. Ігрові прийоми у роботі зі словом : попередження дисграфії в учнів молодших класів : скарбничка досвіду / А. А. Кресало // Розкажіть онуку. — 2019. — № 11. — С. 23-25.
Лещенко О. Г. Профілактика ознак дисграфії у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Г. Лещенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2023. — № 89. — С. 37-40. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2023_89_9.
Матвеєва Н. Теоретичні засади навчання молодших школярів з дисграфією [Електронний ресурс] / Н. Матвеєва // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. — 2021. — Вип. 4. — С. 223-230. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2021_4_28.
Махоня В. Теоретичні основи формування писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку. Сучасний погляд на дисграфію [Електронний ресурс] / В. Махоня // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2018. — Вип. 19(1). — С. 186-189. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2018_19(1)__37.
Олійник І. До питання корекції дисграфії у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / І. Олійник, Л. Тищенко, Л. Яценюк // Імідж сучасного педагога. — 2022. — № 3. — С. 91-94. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2022_3_17.
Чередніченко Н. В. Зміст та організація логопедичної роботи з подолання дисграфії у молодших школярів в умовах корекційного та інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, Л. В. Тенцер // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2019. — Вип. 13. — С. 312-324. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2019_13_28.
Шрамко Т. В. Засоби образотворчого мистецтва як метод формування оптико-просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією [Електронний ресурс] / Т. В. Шрамко, О. П. Таран // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 53(2). — С. 67-72. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_53(2)__16.
Якимчук Г. Порушення писемного мовлення : розпізнати й попередити / Г. Якимчук // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 36-42.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 19.09.2024 10.00.15 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.15695 seconds