Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: Наталія із міста: Київ :: Запитання: 47943  
Наталія запитує:
Добрий день! Потрібна інформація з питання "Практичні підходи до організації диференційної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку " Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Наталія, добрий день. Радимо вам таку літературу:
Бужинецька К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку : фахівцям ІРЦ / К. Бужинецька // Особлива дитина : навчання і виховання. — 2019. — № 3. — С. 35-43.
Войтенко Н. О. Посібник на тему «Затримка психічного розвитку у дітей: причини виникнення та корекція» [Електронний ресурс] / Н. О. Войтенко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/posibnik-na-temu-zatrimka-psihicnogo-rozvitku-u-ditej-pricini-viniknenna-ta-korekcia-245067.html. — Дата звернення : 08.10.2024.
Гриневич Х. П. Особливості розвитку емоційної сфери у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Х. П. Гриневич, Б. В. Андрейко // Інноваційна педагогіка. — 2020. — Вип. 23(1). — С. 51-54. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_23(1)__13.
Жукова А. В. Корекція міжособистісних відносин у сім’ях дітей із затримкою психічного розвитку засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / А. В. Жукова // Габітус. — 2021. — Вип. 30. — С. 108-111. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_30_20.
Ілляшенко Т. Реформування початкової школи: як допомогти дітям із труднощами в навчанні : як допомогти дітям-переселенцям / Т. Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ). — 2018. — № 23-24. — С. 20-29.
Клос Л. Є. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки [Електронний ресурс] / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. — 2014. — № 3. — С. 44-49. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_3_9.
Лисенко Т. С. Основні напрямки корекційної роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Т. С. Лисенко // Молодий вчений. — 2020. — № 2(1). — С. 123-126. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_2(1)__30.
Лисенкова І. П. Арт-терапія як засіб соціально-педагогічної підтримки молодших школярів із затримкою психічного розвитку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / І. П. Лисенкова ; Чорномор. держ. ун-т ім. П. Могили. — Миколаїв, 2012. — 20 с. : рис.
Лисенкова І. П. Використання інноваційних методик у розумовому розвитку дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / І. П. Лисенкова, С. В. Медведєва // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2017. — № 4. — С. 295-299. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_4_57.
Музикотерапія : [програмно-методичний комплекс] // Дитячий садок. Мистецтво (Шкільний світ). — 2020. — № 12. — С. 5-75.
Нікуліна Н. С. Матеріал: Корекційно-розвивальна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку за темою «Допомога в подоланні і компенсації відхилень, що заважають розвиткові» [Електронний ресурс] / Н. С. Нікуліна // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/korekcijno-rozvivalna-robota-z-ditmi-iz-zatrimkou-psihicnogo-rozvitku-za-temou-dopomoga-v-podolanni-i-kompensacii-vidhilen-so-zavazaut-rozvitkovi-106319.html. — Дата звернення : 08.10.2024.
Омельченко І. М. Інтерсуб’єктна взаємодія з дорослим у дошкільників із затримкою психічного розвитку: психологічний ракурс [Електронний ресурс] / І. М. Омельченко, В. В. Кобильченко // Габітус. — 2021. — Вип. 27. — С. 145-150. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_27_27.
Сущенко О. Образ турботи : фототерапія як складник методів комплексної реабілітації / О. Сущенко // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 7-8. — С. 6-13.
Харцій О. М. Особливості когнітивної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / О. М. Харцій // Психологія та соціальна робота. — 2021. — Вип. 2. — С. 254-266. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psychsw_2021_2_20.
Чмих Н. Помпони кольорові до гри завжди готові : дидактичні ігри та вправи для дітей старшої групи із ЗПР / Н. Чмих // Дошкільне виховання. — 2022. — № 6. — С. 16-19.
Шевченко С. В. Матеріал: Робота з дітьми із затримкою психічного розвитку: презентаційні матеріали [Електронний ресурс] / С. В. Шевченко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/robota-z-ditmi-iz-iz-zatrimkou-psihicnogo-rozvitku-prezentacijni-materiali-199383.html. — Дата звернення : 08.10.2024.
Щерба Т. В. Адаптація дітей до школи з затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Т. В. Щерба // Психологія: реальність і перспективи. — 2018. — Вип. 11. — С. 192-197. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2018_11_37.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 8.10.2024 10.04.45 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.158909 seconds