Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45957
   


Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 47945  
Ольга запитує:
Доброго дня! Тема "Комунікативні аспекти вербаліки та невербаліки в текстах реклами ювелірних виробів" Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Ольга. Пропонуємо переглянути наступні інформаційні джерела:
Акінчин Х. Курсова робота зі спеціальності на тему: ”Особливості ведення соціальних мереж під час війни” [Електронний ресурс] / Західноукраїнський національний університет ; Кафедра маркетингу. – Тернопіль, 2024. – 42 с. – Електрон. дані. – Режим доступа: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/51726/1/Акінчин Христина_МАРК-32.pdf. – Назва з екрана. – Дата звернення: 08.10.2024.
Колісник В. Як комунікують ювелірні бренди. Розповідаємо на прикладі Bulgari, Pandora і Tiffany&Co [Електронний ресурс] // Bazilik [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступа: https://bazilik.media/iak-komunikuiut-iuvelirni-brendy/. – Назва з екрана. – Дата звернення: 08.10.2024.
Кравчук А. О. Кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу на тему: «Ефективність маркетингової діяльності компанії на прикладі ТОВ «Столична Ювелірна Фабрика» [Електронний ресурс] / Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв ; Інститут дизайну та реклами ; Кафедра графічного дизайну. – Київ, 2024. – 76 с. – Електрон. дані. – Режим доступа: http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6390. – Назва з екрана. – Дата звернення: 08.10.2024.
Кучерява Ю. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеню вищої освіти «Магістр» на тему: Неймінг і айдентика ювелірної компанії «Врода» («Vroda») [Електронний ресурс] / Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв ; Інститут дизайну та реклами ; Кафедра графічного дизайну. – Київ, 2023. – 108 с. – Електрон. дані. – Режим доступа: https://elib.nakkkim.edu.ua/bitstream/handle/123456789/5323/kucheriava_u .pdf?sequence=1. – Назва з екрана. – Дата звернення: 08.10.2024.
Мазур І. SMM просування ювелірного магазина: збільшили охоплення в інстаграм у 4,3 рази [Електронний ресурс] // #Adindex [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступа: https://www.adindex.ua/uk/project-view/smm-prosuvannja-juvelirnih-virobiv-zbilshili-ohoplennja-v-instagram-u-4-3-razi/. – Назва з екрана. – Дата звернення: 08.10.2024.
Осадча Д. П. Реклама та предметна зйомка. Створення рекламної продукції з використанням предметної зйомки [Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота студента / Криворізький державний педагогічний університет ; Факультет мистецтв ; Кафедра декоративно-прикладного мистецтва та дизайну. – Кривий Ріг, 2024. – 44 с. – Електрон. дані. – Режим доступа: https://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/123456789/10264. – Назва з екрана. – Дата звернення: 08.10.2024.
Савоста О. О. Кваліфікаційна робота бакалавра на тему «Ювелірний відеоконтент в медіа» [Електронний ресурс] / Запорізький національний університет факультет журналістики ; Кафедра журналістики. – Запоріжжя, 2023. – 41 с. – Електрон. дані. – Режим доступа: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12729. – Назва з екрана. – Дата звернення: 08.10.2024.
Секрети успішного мерчандайзингу в ювелірній торгівлі [Електронний ресурс] // Ювелірна карта [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступа: https://diamant.ua/articles/sekrety-uspeshnogo-merchandajzinga-v-yuvelirnoj-torgovle/. - . – Назва з екрана. – Дата звернення: 08.10.2024.
Сергіївна О. Просування бренду рекламними засобами (на прикладі бренду «Онікс») [Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра / Харківська державна акдемія культури ; Факультет культурології ; Кафедра журналістики. – Харків, 2023. – 43 с. – Електрон. дані. – Режим доступа: http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2675. – Назва з екрана. – Дата звернення: 08.10.2024.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 8.10.2024 13.17.45 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.152555 seconds