Добрий день. Цікавить література про просування брендів у соціальних мережах. Дякую.
Добрий день, Катю. Радимо вам таку літературу:
Балик У. О. Вплив трендів соціальних мереж і вірусного маркетингу на бренд-менеджмент українських компаній [Електронний ресурс] / У. О. Балик, О. М. Стець, І. А. Стасіцький. // Ефективна економіка. — 2024. — № 5. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2024_5_82.
Басюк Т. Популяризація комерційних інтернет-ресурсів із використанням соціальних медіа / Т. Басюк, А. Василюк // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. політехніка». Сер. Інформ. системи та мережі. — 2020. — Вип. 8. — С. 11-20.
Дяченко К. В. Маркетинг впливу як ефективний інструмент просування бренду у соціальних мережах [Електронний ресурс] / К. В. Дяченко, В. А. Євтушенко // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія : Економічні науки. — 2020. — № 11(2). — С. 27-33. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_11(2)__6.
Кітченко О. М. Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. М. Кітченко, Є. Г. Приходько. // Ефективна економіка. — 2020. — № 12. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_12_56.
Коляда С. П. Особистий бренд як прояв лідерства в цифровому суспільстві / С. П. Коляда // Бізнес Інформ. — 2019. — № 11. — С. 401-406.
Конак Є. І. Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу [Електронний ресурс] / Є. І. Конак // Маркетинг і цифрові технології. — 2023. — Т. 7, № 3. — С. 83-94. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_3_9.
Кудіна А. В. Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram [Електронний ресурс] / А. В. Кудіна // Маркетинг і цифрові технології. — 2020. — Т. 4, № 2. — С. 61-71. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_2_9.
Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram [Електронний ресурс] / Н. М. Лебідь // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. — 2019. — № 2. — С. 81-86. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_2_16.
Лиса C. C. Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства / C. C. Лиса, А. В. Кулік // Бізнес Інформ. — 2022. — № 1. — С. 432-437.
Нєвалов А. Г. Наи?поширеніші помилки під час просування бренду медійного продукту в соціальних мережах, зокрема в Instagram [Електронний ресурс] / А. Г. Нєвалов, Я.-І. І. Фостяк // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». — 2019. — № 17(1). — С. 46-52. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_17(1)__10.
Новікова Т. В. Модель просування персонального бренду / Т. В. Новікова, О. М. Христофорова, Н. Л. Морозова, Т. Р. Малафєєв, М. В. Бабенко // Проблеми економіки. — 2022. — № 4. — С. 232-244.
Проскурніна Н. В. Формування партнерських відносин інструментами маркетингу в соціальних мережах / Н. В. Проскурніна // Проблеми економіки. — 2020. — № 4. — С. 201-209.
Прядко О. М. Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Бізнес Інформ. — 2021. — № 10. — С. 368-374.
Стратюк В. Р. Комунікаційний потенціал соціальних мереж в контексті побудови персонального бренду HR директора компанії [Електронний ресурс] / В. Р. Стратюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. — 2022. — Т. 33(72), № 4(2). — С. 216-221. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_4(2)__38.