Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46031
   


Автор запитання: Христина із міста: Львів :: Запитання: 48045  
Христина запитує:
Добрий день. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Дякую.
Наша відповідь:
Христино, література за вашим запитом:
Борин Г. В. Передумови становлення художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку: психолого-педагогічний аспект підготовки майбутнього вихователя [Електронний ресурс] / Г. В. Борин // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 47. — С. 131-135. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_47_27.
Волошина А. Разом краще : комунікація з батьками дітей з інвалідністю / А. Волошина // Дошкільне виховання. — 2023. — № 2. — С. 18-19.
Дитсадок для всіх : [добірка матеріалів] // Палітра педагога. — 2021. — № 11. - С. 3-31.
Діхтяренко С. В. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: змістовий контент [Електронний ресурс] / С. В. Діхтяренко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2024. — № 1. — С. 82-90. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2024_1_14.
Завязун Т. До дії треба мотивувати / Т. Завязун // Дошкільне виховання. — 2016. — № 3. — С. 14-16.
Іщенко Л. В. Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника [Електронний ресурс] / Л. В. Іщенко, І. І. Орос, О. О. Ляховець // Наука і освіта. — 2017. — № 10. — С. 82-89. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_10_12.
Митник О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / О. Митник // Початкова школа. — 2018. — № 11. — С. 1-4.
Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and professional teacher`s competence: theory and practice : зб. наук. ст. / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Л. А. Коростіль, Л. О. Лузан, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. — Суми : НІКО, 2023. — 206 c.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Рейпольська О. Д. Теоретико-методичні засади формування у дошкільників ціннісного самоставлення : монографія / О. Д. Рейпольська.— Київ : Слово, 2020. — 504 c.
Теличко Т. В. Професійна підготовка майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти: психолого-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Т. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. — 2022. — Вип. 2. — С. 171-174. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2022_2_38.
Теличко Т. В. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Теличко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2020. — Вип. 73(2). — С. 88-91. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_73(2)__22.
Теорія та методика дошкільної і початкової освіти в сучасному інноваційному просторі : [колект.] монографія / О. І. Гаврило, С. М. Кондратюк, А. О. Поляничко, О. В. Шаповалова, Г. Л. Бондаренко, О. М. Ващенко, Н. П. Данько, А. П. Колишкіна, Н. М. Павлущенко, І. М. Іонова, С. Л. Парфілова, О. С. Білєр, В. Г. Бутенко, О. О. Васько, К. М. Врадій, Л. М. Крівшенко, В. В. Мішедченко, І. В. Мозуль, Л. В. Пушкар, Г. С. Тарасенко, Б. І. Нестерович, О. М. Ткаченко, Є. Д. Харькова; ред.: О. В. Лобова, С. М. Кондратюк; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. — Суми : Цьома С. П., 2021. — 360 c.
Тітаренко С. А. Психолого-педагогічні умови розвитку емпатії в майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / С. А. Тітаренко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. — 2018. — Вип. 3. — С. 65-72. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_3_11.
Хомуха О. Школа рівних можливостей : організація успішної соціалізації та психолого-педагогічної реабілітації на засадах інклюзивного навчання / О. Хомуха // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 3-4. — С. 6-19.
Черепаня Н. І. Психолого-педагогічні умови розвитку моральної позиції вихователя дошкільного навчального закладу у процесі самоосвіти [Електронний ресурс] / Н. І. Черепаня, Н. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. — 2018. — Вип. 1. — С. 129-132. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_1_35.
Шульга Т. В. Формування емоційної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Шульга; Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет». — Слов’янськ, 2021. — 20 c.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 4.12.2024 11.19.16 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.157325 seconds