Бондарчук О. І. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / О. І. Бондарчук, О. В. Брюховецька, Л. М. Карамушка, Н. І. Пінчук. // Вісник Національної академії педагогічних наук України. — 2024. — № 6(1). — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/HNAESU_2024_6(1)__33
Даніліч-Скакун А. А. Особливості підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] / А. А. Даніліч-Скакун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2018. — Вип. 65. — С. 31-34. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_65_9
Калиновська І. С. Проблемне поле професійної підготовки майбутніх психологів до роботи у системі інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / І. С. Калиновська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2022. — № 80(1). — С. 168-173. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2022_80(1)__34
Малишевська І. А. Підготовка психолого-педагогічних фахівців до роботи в умовах освітньої інклюзії [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. — 2016. — № 47. — С. 160-164. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_47_32
Охріменко О. А. До проблеми фахової підготовки психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / О. А. Охріменко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2015. — № 7. — С. 375-380. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_45
Панасенко Е. Колаборація теорії та практики у рамках підготовки майбутніх психологів до роботи в інклюзивній освіті [Електронний ресурс] / Е. Панасенко, С. Березка, В. Лічман // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. — 2021. — Вип. 64. — С. 179-192. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2021_64_13
Панченко Т. Л. До питання формування психологічної готовності педагогів масової школи до роботи в інклюзивному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Т. Л. Панченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2015. — Вип. 29. — С. 220-226. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_29_39
Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Родіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. — 2022. — Вип. 3. — С. 70-77. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2022_3_11
Слатвінська А. Психолого-педагогічні аспекти організації інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / А. Слатвінська, В. Товстоган, Т. Остярянко // Молодь і ринок. — 2024. — № 9. — С. 95-101. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2024_9_21
Тонне О. Психологічна безпека особистості – як умова створення інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / О. Тонне // Освіта. Інноватика. Практика. — 2023. — Т. 11, № 9. — С. 55-62. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2023_11_9_10
Федорчук В. М. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності в інклюзивному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / В. М. Федорчук, М. Б. Волощук // Інклюзія і суспільство. — 2022. — Вип. 1. — С. 63-68. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/incluzsoc_2022_1_11
Шолох О. А. Ціннісні аспекти підготовки майбутніх психологів до діяльності в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / О. А. Шолох // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. — 2020. — Вип. 6. — С. 172-180. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2020_6_33
Ярмола Н. А. Про результати фундаментального дослідження "науково-теоретичні основи моделювання інклюзивного освітнього середовища", що виконується в Інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України [Електронний ресурс] / Н. А. Ярмола. // Вісник Національної академії педагогічних наук України. — 2023. — Т. 5, Вип. 2. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/HNAESU_2023_5_2_23