Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 48109  
Ольга запитує:
Добрий день. Потрібна література про ефективність використання пісочної терапії в корекції з дітьми молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Ольго. Радимо вам таку літературу:
Войцеховська О. В. Піскова терапія як форма психологічної допомоги дітям та дорослим / О. В. Войцеховська // Молодий вчений. — 2018. — № 4(2). — С. 634-637.
Дяковська В. Дивовижне підводне царство : 3-5 років : розвивальне заняття з елементами пісочної терапії / В. Дяковська // Психолог дошкілля (Шкільний світ). — 2012. — № 9. — С. 40-41.
Каряка І. Пісочна терапія як засіб зниження тривожності дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. Каряка, Ю. Хорощак // Психологія: реальність і перспективи. — 2021. — Вип. 16. — С. 80-86. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2021_16_12.
Каспер І. О. Матеріал: Семінар-практикум «Використання пісочної терапії у поєднанні із кінезіологічними вправами для підвищення інтелектуального розвитку дітей з ООП» [Електронний ресурс] / І. О. Каспер // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/seminar-praktykum-vykorystannia-pisochnoi-terapii-u-poiednanni-iz-kineziolohichnymy-vpravamy-dlia-pidvyshchennia-intelektualnoho-rozvytku-ditei-z-oop-870267.html. — Дата звернення : 22.01.2025.
Клепацька Л. В. Матеріал: Пісочна терапія як один із методів роботи із дітьми з ООП [Електронний ресурс] / Л. В. Клепацька // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/pisochna-terapiia-iak-odyn-iz-metodiv-roboty-iz-ditmy-z-oop-757125.html. — Дата звернення : 22.01.2025.
Костик Л. Б. Особливості пісочної терапії як методу розкриття творчого потенціалу дитини [Електронний ресурс] / Л. Б. Костик, Н. П. Гончар, Т. М. Цегельник // Інноваційна педагогіка. — 2021. — Вип. 36. — С. 232-236. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_36_50.
Лалак Н. В. Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Наук. вісн. Мукач. держ. університету. Сер. Педагогіка та психологія. — 2019. — Вип. 2(1). — С. 147-149.
Ленда С. Пісочна фантазія : художні проєкти / С. Ленда // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 6. — С. 22-31.
Петрова Н. В. Матеріал: Досвід використання пісочної терапії в практиці роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Н. В. Петрова // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/dosvid-vikoristanna-pisocnoi-terapii-v-praktici-roboti-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-285773.html. — Дата звернення : 22.01.2025.
Потюк С. Сендплей як чинник формування здорового способу життя / С. Потюк // Молодь і ринок. — 2022. — № 2. — С. 166-169.
Проскурняк О. І. Пісочна терапія як засіб корекції невпевненої поведінки молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення / О. І. Проскурняк, О. В. Ільченко, В. О. Кондратенко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Пед. науки. — 2022. — № 1(2). — С. 221-229.
Расторгуєва В. М. Пісочна терапія – методика позитивного впливу на психічний та мовленнєвий розвиток дошкільників [Електронний ресурс] / В. М. Расторгуєва // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. — 2015. — Вип. 5. — С. 281-284. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2015_5_53.
Розіна І. В. Особливості використання пісочної терапії в роботі з проявом агресівної поведінки у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / І. В. Розіна // Габітус. — 2020. — Вип. 16. — С. 180-185. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_16_31.
Федій О. А. Пісочна терапія у просторі професійної діяльності сучасного вчителя початкових класів / О. А. Федій // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2009. — Вип. 43. — С. 96-101.
Формування психосоціального здоров’я дітей дошкільного віку засобами інноваційних здоров’язбережувальних технологій (за результатами дослідно-експериментальної роботи) : метод. посіб. / уклад.: Л. Г. Кисла, С. Я. Москаленко, Т. К. Бабич. — Херсон : Гринь Д.С., 2016. — 275 c.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 22.01.2025 08.30.12 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.172667 seconds