Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Наталія із міста: м.Черкаси :: Запитання: 48121  
Наталія запитує:
Специфіка роботи педагога з дітьми з емоційно-вольовими порушеннями у ЗДО
Наша відповідь:
Пані Наталіє, перегляньте дані джерела:
Бондар Л. Корекційні засоби навчання у роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення / Л. Бондар, Л. Костащенко // Психолог. – 2019. – № 10. – С. 42-67.
Гончаровська Г. Лялькотерапія в роботі психолога : гармонізація емоційного здоров’я дітей дошк. віку / Г. Гончаровська // Психолог дошкілля. – 2017. – № 8. – С. 4-6.
Емоційна регуляція у дітей з аутизмом: підходи та техніки [Електронний ресурс] // Аутизон Психолого-педагогічний клуб. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://aytuzon.com.ua/emociyna-regylyacia/ – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Загадковий світ емоцій : програма занять для дітей з порушенням емоційної сфери // Психолог дошкілля. – 2017. – № 10. – С. 30-46.
Загадковий світ емоцій. Розвиток емоційної сфери дошкільників / упоряд. І. В. Молодушкіна. – Харків : Основа, 2010. – 207 с. : іл.
Ігри для емоційного розвитку // Зростаємо разом. – 2016. – № 11. – С. 20-21.
Ісерн С. Емоціємір інспектора Дила : розпізнавай, вимірюй та керуй своїми емоціями / С. Ісерн ; худож. М. Карретеро ; пер. з ісп. О. Забара. – Львів : Видавництво Старого Лева, 2023. – 97 с.
Калина Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років) / Л. Калина // Психолог. – 2018. – № 17-18. – С. 78-95.
Каща М. Інформаційно-комунікативні технології для дітей із психофізичними порушеннями / М. Каща // Психолог. – 2019. – № 10. – С. 68-73.
Каяфюк Ю. Малюємо піском : розвиваємо емоційну сферу / Ю. Каяфюк // Психолог дошкілля. – 2019. – № 4. – С. 34-49.
Компанець Н.М. Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями емоційно-вольової сфери [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Н. М. Компанець. – Київ: Актуальна освіта, 2023. – 120 с. – Електрон. дані. – Режим доступу : https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/738960/1/Kompanets Ps-Ped_suprovid emotion-voliovogo_rozvitku.pdf – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Куницька Т. Кольорова країна : корекція емоційної сфери дітей-логопатів із порушенням слуху / Т. Куницька // Психолог дошкілля. – 2019. – № 12. – С. 18-35.
Мартиненко О. А. Як навчити вашу дитину володіти емоціями / О. А. Мартиненко. – Харків: Ранок, 2009. – 144 с. : іл.
Оищук Л. Емоційне здоров"я. Уміння керувати емоціями : урок-тренінг / Л. Онищук // Шкільний світ. – 2007. – № 6. – С. 13-15.
Пілявська Н. Я радію, сумую... : розвиток емоційної сфери дитини / Н. Пілявська // Психолог дошкілля. – 2021. – № 11-12. – С. 58-61.
Психологічний супровід емоційного розвитку дошкільників // Психолог дошкілля. – 2016. – № 7. – С. 4-46.
Рібцун Ю. В. Дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку : посібник / Ю. В. Рібцун. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 40 с. – (Інклюзивне навчання ).
Розвиток та корекція емоційної сфери дітей з ООП [Електронний ресурс] // На урок. Освітній проект. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozvitok-ta-korekciya-emociyno-sferi-ditey-z-oop-410533.html – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Святенко Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики “Картки з емоціями” / Ю. Святенко // Початкова школа. – 2017. – № 11. – С. 44-47.
Соколова А. С. Корекція порушень емоційно-вольової сфери у дітей із розладами аутистичного спектору[Електронний ресурс] / А. С. Соколова // На урок. Освітній проект. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-korekciya-porushen-emociyno-volovo-sferi-u-ditey-iz-rozladami-autistichnogo-spektru-256724.html – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Тарасун В.В. Соціально-емоційний розвиток дитини з аутизмом[Електронний ресурс] : (до комплексної програми розвитку і навчання дитини з аутизмом) / В. В. Тарасун // К-ПНУ імені Івана Огієнка, факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7677 – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Терещук А. Д. Психологічна допомога дітям з порушеннями емоційної сфери [Електронний ресурс] / А. Д. Терещук // Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. – 2012. – Т. 24, ч. 5. – С. 217-229. – Електрон. дані. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pzpp_2012_24_5_27 – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Трикоз С. В. Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку : [посібник] / С. В. Трикоз, Г. О. Блеч. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 40 с. – (Інклюзивне навчання ).
Удачіна Г. Рухливі ігри : ігри для зняття емоційного напруження / Г. Удачіна // Психолог. – 2019. – № 9. – С. 34-37.
Шульженко О. Є. Особливості емоційної сфери дітей із легким ступенем аутизму [Електронний ресурс] / О. Є. Шульженко // Цифровий депозитарій Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. – Електрон. дані. – Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7677 – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 27.01.2025 15.20.48 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.175457 seconds