Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46198
   


Автор запитання: Дарина із міста: Ужгород :: Запитання: 48168  
Дарина запитує:
Доброго дня, допоможіть з пошуком літератури до теми "Теоретичні основи використання цифрових технологій у професійному розвитку вчителів початкових класів. Поняття цифрової компетентності педагога та цифрових технологій."
Наша відповідь:
"Лайкати" та "дружити": про етикет педагога в соцмережах : тема / підгот. Н. Коваль // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 10-29.
Візнюк В. В. Академічна доброчесність у контексті саморозвитку майбутнього педагога із використанням цифрових технологій [Електронний ресурс] / В. В. Візнюк // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 50(2). — С. 179-182. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_50(2)__37
Ємчук Т. В. Підвищення цифрової компетентності педагога засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. В. Ємчук // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2022. — Вип. 204. — С. 114-119. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_204_24
Іванюк І. Оцінювання цифрової компетентності вчителів: норвезький досвід : тема / І. Іванюк // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 48-53.
Коваль Н. "Лайкати" та "дружити". Про етикет педагогів в соцмережах : поради психолога / Н. Коваль // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2019. — № 2. — С. 38-41.
Кравчина О. Цифрова компетентність учителя: досвід Словенії : тема / О. Кравчина // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 44-47.
Наумова В. Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища [Електронний ресурс] / В. Наумова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. — 2024. — Вип. 2. — С. 66-76. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2024_2_7
Нищак Д. Зміст та структура готовності майбутніх учителів технологій до використання цифрових освітніх ресурсів у професійно-педагогічній діяльності [Електронний ресурс] / Д. Нищак // Молодь і ринок. — 2024. — № 3. — С. 141-146. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2024_3_27
Овчарук О. Цифрова компетентність учителя: нові тренди та вимоги : тема / О. Овчарук // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 2-9.
Овчарук О. Як у них: оцінювання цифрової компетентності вчителя за кордоном : тема / О. Овчарук, Н. Сороко // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 30-42.
Оксенюк І. Л. Роль хмарних технологій у розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагогів [Електронний ресурс] / І. Л. Оксенюк // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). — 2023. — № 12. — С. 407-417. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_12_37
Павленко Л. Підходи до вдосконалення змісту дисципліни "Цифрові технології в професійній діяльності" в умовах вимушеного дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Л. Павленко, М. Павленко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. — 2022. — Вип. 2. — С. 311-324. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_2_33
Потапчук Т. В. Цифрові технології у професійно-педагогічному розвитку педагога [Електронний ресурс] / Т. В. Потапчук, І. Л. Пукас // Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. — 2022. — № 1. — С. 103-110. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2022_1_16
Потапчук Т. В. Цифрові технології у професійно-педагогічному розвитку педагога [Електронний ресурс] / Т. В. Потапчук, І. Л. Пукас, Т. В. Серман // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. — 2022. — Вип. 1. — С. 187-198. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2022_1_19
Самко А. М. Можливості застосування цифрових технологій у процесі самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / А. М. Самко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2023. — Вип. 2. — С. 131-142. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2023_2_14
Хоменко Л. Г. Цифрові технології та їхній вплив на професійну підготовку майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Л. Г. Хоменко // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). — 2024. — № 1. — С. 366-378. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_1_36
Цюняк О. П. Використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. П. Цюняк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2021. — № 75(3). — С. 128-132. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2021_75(3)__27
Цюняк О. П. Інтеграція цифрових технологій у професійну підготовку майбутніх учителів початкових класів: виклики та перспективи [Електронний ресурс] / О. П. Цюняк, С. Ю. Довбенко, С. В. Вербещук // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). — 2024. — № 10. — С. 644-656. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_10_59
Шевчук Л. Готовність до професійної діяльності майбутнього учителя математики засобами цифрових технологій, як складова професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Шевчук, І. Солопко // Scientia et societus. — 2022. — Вип. 2. — С. 25-33. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sciesoc_2022_2_5

.: Розділ: Освіта :: 23.02.2025 16.38.22 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.154183 seconds