Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 35 .:. Вопросов в базе: 46240
   


Автор вопроса: Софія из города: Тернопіль :: Вопрос: 48226  
Софія спрашивает:
Добрий день! Допоможіть з підбором літератури до теми: "Педагогічні умови формування загальних компетентностей магістрів спеціальності 011 Освітні педагогічні науки". дякую!
Наш ответ:
Добрий день! Перегляньте наступны джерела:
Акімова О. В. Методичні рекомендації до комплексного екзамену для студентів спеціальності «Педагогіка вищої школи» освітньо-кваліфікаційного рівня магістра / О. В. Акімова, В. В. Каплінський, Н. Б. Хамська. – Вінниця : ТОВ «Фірма «Планер», 2015. – 49 с.
Бобрицька В. І. Сучасні освітні реформи: виклики та перспективи / В. І. Бобрицька // Проблеми фахової підготовки вчителя початкової школи в контексті становлення нової української школи : матеріали міжнар. наук.-практ конф. м. Київ, 2016 р. / НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – С. 21-25.
Вінтюк Ю. Дослідницький підхід у підготовці майбутніх психологів / Ю. Вінтюк // Збірник наукових праць Національної академії державної прикордонної служби України. – 2020. – Вип. 1. – С. 27-49. – (Педагогічні науки).
Генсерук Г. Р. Розвиток цифрової компетентності майбутніх учителів в умовах цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти / Г. Р. Генсерук, С. В. Мартинюк // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2020. – Вип. 19. – Т. 2. – С. 158-161.
Жиленко М. Формування в магістрантів спеціальності 011 мотиваційних компетентностей для професійної діяльності [Електронний ресурс] / Микола Жиленко ; [Київський національний університет імені тараса Шевченка] // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка». – 2022. – № 2 (16). – С. 9–14. – Режим доступу: https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/353.
Каплінський В. Роль навчальної дисципліни «Коучинг в освіті» у підготовці магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» [Електронний ресурс] / В. Каплінський // Scientific Issues of Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University. Section: Pedagogics and Psychology : зб. наук. праць. – 2020. – Вип. 64. – Режим доступу: https://vspu.net/nzped/index.php/nzped/article/view/856.
Каплінський В. В. Професійне становлення майбутнього вчителя в процесі загальнопедагогічної підготовки: теорія і практика : монографія / В. В. Каплінський. – Вінниця: «Твори», 2018. – 492 с.
Кравченко В. М. Теоретичні і методичні засади модернізації професійної підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури: дис. на здобуття ступ. доктора пед. наук. [Електронний ресурс] / В. М. Кравченко. – Запоріжжя, 2017. – 613 с. – Режим доступу: https://uacademic.info/ua/document/0517U000435.
Лебедик Л. Розвиток професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти / Л. Лебедик // Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти : зб. наук. ст. у 3-х ч. / за заг. ред. О. В. Зосименко, Г. Л. Єфремова. – Суми, 2020. – Ч. 1. – С. 40-47.
Мирончук Н. М. Особливості змісту підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» («Педагогіка вищої школи») в Україні [Електронний ресурс] / Н. Мирончук // Scientific Letters of Akademic Society of Michal Baludansky. – 2018. – № 3. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/27108/1/%d.
Момот О. В. Підготовка майбутніх викладачів вищих навчальних закладів до педагогічної діяльності в умовах магістратури : дис. на здобуття ступ. канд. пед. наук [Електронний ресурс] / О. В. Момот. – Полтава, 2016. – 311 с. – Режим доступу: https://uacademic.info/ua/document/0416U004508#google_vignette. – Назва з екрана.
Навички командотворення і як їх прокачати в освітньому процесі ВВНЗ [Електронний ресурс] : [вебінар. метод. напрацювань] // Кафедра освітології та інноваційної педагогіки ХНПУ імені Г. С. Сковороди : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://www.kaf-pedagogy-hnpu.com/metodichni-napracyuvannya. – Назва з екрана.
Національний освітній глосарій: вища освіта / авт.-уклад. : В. М. Захарченко, С. А. Калашнікова, В. І. Луговий та ін. / за ред. В. Г. Кременя. – 2-е вид., перероб. і доповн. — Київ : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. – 100 с.
Нестуля О. О. Основи лідерства: електронний посібник для самостійної роботи магістрів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» галузі освіта/педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» [Електронний ресурс] / О. О. Нестуля, С. І. Нестуля, Н. В. Кононец. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – 232 с. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10004.
Ноздрова О. П. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти / О. П. Ноздрова // Сучасні проблеми навчання і виховання : зб. наук. пр. – Одеса, 2022. – С. 112-122.
Освітні, педагогічні науки – спеціальність рівня «магістр» [Електронний ресурс] // Освіта.ua : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://osvita.ua/master/spec-master/82575/. – Назва з екрана.
Освітньо-професійна програма «Освітні, педагогічні науки» (із змінами) другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка [Електронний ресурс] / МОіН України ; Мукачів. держ. ун-т. – Мукачево, 2022. – Режим доступу: https://msu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/011-маг.pdf.
Ребуха Л. Навчання у вищій школі: формування управлінської компетентності у майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. Ребуха, Г. Зварич // Гуманітарні студії: історія та педагогіка. – 2023. – № 1. – Режим доступу: http://gsip.wunu.edu.ua/index.php/gsipua/article/view/156.
Романовський О. Вимоги ринку праці та ключові тенденції формування «якісного» майбутнього фахівця другого та третього рівнів підготовки спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» [Електронний ресурс] / О. Романовський // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2022. – № 1. – Режим доступу: http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/254291.
Сучасні методологічні підходи до розробки освітньої програми підготовки магістрів «Педагогіка вищої школи» [Електронний ресурс] / С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа. – 2020. – № 9. – С. 25–38. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10245.
Чистякова І. Досвід розробки й запровадження інноваційних програм підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» [Електронний ресурс] / І. Чистякова. – Режим доступу: https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/06/чистякова-2.pdf.
Шапран О. І. Методологічні підходи та принципи формування управлінської компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти / О. І. Шапран, К. М. Сідіропуло // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2022. – Вип. 88. – С. 218-224.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 9.04.2025 15.32.08 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.163043 seconds