Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46195
   


Автор запитання: Ірина із міста: Київ :: Запитання: 48231  
Ірина запитує:
Добрий день. Потрібна література на тему : Формування медіа компетенції вчителів. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Ірино. Радимо вам таку літературу:
Астахова М. С. Учитися впродовж життя: методичні нотатки : практичний досвід / М. С. Астахова // Шкільний бібліотекар. — 2020. — № 7. — С. 2-5.
Башманівський В. «Теорія і практика рекламної та PR-діяльності» – вагома компонента сучасного навчального процесу : соціокомунікаційні технології / В. Башманівський, Л. Башманівська, О. Андросович // Вісник Книжкової палати. — 2023. — № 2. — С. 8-13.
Биндас О. М. Специфіка понять «медіаграмотність», «медіакомпетентність» та «медіаосвіта» в підготовці вчителів іноземних мов [Електронний ресурс] / О. М. Биндас // Education and pedagogical sciences. — 2020. — № 3. — С. 20-30. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2020_3_5.
Варецька О. В. Критичне ставлення до рекламного медіапродукту як складова соціальної компетентності вчителя початкової школи / О. В. Варецька // Наук. зап. Тернопіл. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. — 2013. — № 3. — С. 14-20.
Дем’янчук О. Медіа-грамотність та медіа-компетентність викладачів як основа підготовки фахівців технічного профілю / О. Дем’янчук, П. Саварин // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Пед. науки. — 2014. — № 8. — С. 19-23.
Іванов В. Ф. Медіакомпетентність та медіаграмотність як основні компетентності сучасного педагога / В. Ф. Іванов, Т. В. Іванова // Інформ. суспільство. — 2014. — Вип. 20. — С. 96-99.
Імерідзе М. Б. Реалізація експериментальної моделі формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів / М. Б. Імерідзе // Наука і освіта. — 2016. — № 1. — С. 102-106.
Імерідзе М. Б. Специфіка формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін у сучасних вишах / М. Б. Імерідзе // Вісн. Чернігів. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогічні науки. — 2016. — Вип. 135. — С. 263-266.
Казакова О. М. Розвиток медіакомпетентності вчителя літератури в контексті діяльності інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Казакова, Г. В. Пономаренко // Вересень. — 2021. — № 1. — С. 51-60. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2021_1_7.
Лебединська Т. Медіаповедінка української молоді у процесі професійного самовизначення : соціокомунікаційні технології / Т. Лебединська // Вісник Книжкової палати. — 2019. — № 11. — С. 26-30.
Овсянникова К. Ю. Педагогічні умови формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів-філологів: обґрунтування проблеми / К. Ю. Овсянникова // Наук. вісн. Мелітопол. держ. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка: зб. наук. праць. — Мелітополь, 2014. — № 1. — С. 124-127.
Онкович Г. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. Онкович // Вища освіта України. — 2014. — № 2. — С. 80-87.
Перелік основних термінів з інформаційної культури : наша професія // Шкільна бібліотека плюс. — 2020. — № 19-20. — С. 17-18.
Пліс В. П. Окремі аспекти підготовки майбутніх учителів-філологів до формування медіакомпетентності старшокласників / В. П. Пліс // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв’язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр.. — 2020. — Вип. 37. — С. 65-76.
Янкович О. І. Формування медіакомпетентності вчителів-філологів у закладах післядипломної педагогічної освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / О. І. Янкович, І. І. Кузьма // Педагогічний альманах. — 2021. — Вип. 47. — С. 217-225. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2021_47_30.

.: Розділ: Освіта :: 8.07.2025 10.51.38 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.137697 seconds