Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46272
   


Автор запитання: Наталія із міста: м.Черкаси :: Запитання: 48308  
Наталія запитує:
Добрий вечір! Підкажіть, будь-ласка, літературу про емоціонально- вольові порушення у дошкільників. Дякую!
Наша відповідь:
Добрий день. Пропонуємо вам ознайомитись з наступними джерелами інформації:
Актуальні проблеми логопедії та логопсихології [Електронний ресурс] : метод. рек. / уклад. І. Долінчук, Л. Котлова, А. Іскрижицька. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2025. — 20 с. — Режим доступу: https://eprints.zu.edu.ua/42958/1/1.pdf
Бєлова О. Б. Особливості розвитку когнітивних процесів та емоційно-вольової сфери у молодших школярів з ПМР [Електронний ресурс] / О. Б. Бєлов // Актуальні питання корекційної освіти. — 2012. — Вип. 3. — С. 297–305. — Режим доступу: https://aqce.com.ua/download/publications/396/348.pdf/
Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія [Електронний ресурс]: модульний навч. посібник / Т. В. Дуткевич. — Київ : Центр учбової літератури, 2017. — 304с. — Режим доступу: http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/bitstream/handle/123456789/5705/Dutkevych-T.-V.-Dytiacha-rozvyvalno-korektsiina-psykholohiia-teoretychnyi-kurs.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Дуткевич Т.В. Дошкільна психологія [Електронний ресурс] : навч. посібник / Т. В. Дуткевич. — Київ : Центр учбової літератури, 2007. — 392с. — Режим доступу: https://library.nusta.edu.ua/depository/Оцифровані документи/ДОШКІЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ.pdf
Івченко Д. В. Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників [Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота магістра / Д. В. Івченко; Запорізький національний університет. — Запоріжжя, 2023. — 73 с. — Режим доступу: https://dspace.znu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/12345/17851/Ivchenko.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Кабанцева А. В. Інтегральна діагностика емоційних порушень у дітей [Електронний ресурс] / А. В. Кабанцева, О. А. Панченко, Н. П. Цапро // Габітус . — Випуск 12. Том 2. 2020. — С. 139-144 http://habitus.od.ua/journals/2020/12_2020/part_2/25.pdf
Компанець Н. М. Розвиток та формування емоційно-вольової сфери у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : наук.-метод. посібник / Н. М. Компанець; Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України. – Київ : Актуальна освіта, 2023. – 42 с. — Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/738957/1/Kompanets Rozvitok emotion-voli.pdf
Литв’яков М. В. Форми занять у воді з корекції емоційно-вольової сфери дошкільників [Електронний ресурс] / М. В. Литв’яков // Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти». – Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2023. – С. 133-135. — Режим доступу: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/ec0169a1-e695-41e3-8684-cdfd54683e10/content#page=133
Ляпунова В. А. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови [Електронний ресурс] / В. А. Ляпунова, Л. П. Добровольська, І. С. Третякова // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Том 162. — 2020. —№6. — С. 85-90. — Режим доступу: https://visnyk.chnpu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/116/118
Особливості психологічної стійкості дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Піроженко Т. О., Соловйова Л. І., Карабаєва І. І., та ін. — Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2025. — 153 с. — Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744993/1/Навч.посіб _Особл.пс.ст_2025.pdf
Павелків Р. В. Дитяча психологія [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. – Київ, 2006. – 525 с. — Режим доступу: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7116/1/Павелків Р.В., Цигипало О.П. Дитяча психологія.pdf
Петренко Ю. В. Психологічний стрес, його ознаки у дітей та дорослих [Електронний ресурс] / Ю. В. Петренко // Психологічна допомога: від кризи до ресурсу. Матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-практичного форуму (21–26 квітня 2020 року, м. Суми). — Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2020. — С. 124-128. — Режим доступу: https://www.soippo.edu.ua/images/Конференції_Проекти_Гранти/Конференції/2020/Збірка матеріалів ФОРУМ.pdf#page=124
Ревть А. Б. Емоційні розлади у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Б. Ревть // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип 54, Т. 1. — С. 189-192. — Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/54/part_1/40.pdf
Рібцун Ю. В. Особливості особистості та емоційно-вольової сфери дітей із мовленнєвими порушеннями [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://logoped.in.ua/wp-content/uploads/2018/03/Emots_volov.pdf. — Назва з екрана.
Саржевський С. Н. Психологія та патологія емоцій, волі, уваги [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. для студ. 4 курсу мед. факультетів зі спец. «Лікувальна справа» та «Педіатрія» / С. Н. Саржевський. – Запоріжжя, 2017. – 72 с. — Режим доступу: https://dspace.zsmu.edu.ua/bitstream/123456789/5913/1/Sarzhevs'kyjSN17_Psyho_tpevu.pdf
Соколова Г. Б., Сичук О. О. Корекція емоційних реакцій на неуспіх у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями когнітивного розвитку як підгрунтя становлення навчальної мотивації [Електронний ресурс] / Г. Б. Соколова, О. О. Сичук // Науковий вісник Ужгородського національного університету, Сер. Психологія. — 2023. — Вип. 3. — С. 136-141. — Режим доступу: https://dspace.uzhnu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/58f95395-f134-4825-9783-8d577a032732/content
Срібна І. Дитячі психологічні розлади [Електронний ресурс] / І. Срібна // Простір психологів : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://psyhology.space/psypedia-post/dytyachi-psyhologichni-rozlady/. — Назва з екрана.
Стахова О. О. Теоретичні засади дослідження проблеми саморегуляції дошкільників із порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / О. О. Стахова, Л. В. Данилко // Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference "Modern Scientific Research: Theoretical and Practical Aspects" (May 26-28, 2025 Riga, Latvia). — С. 490-493. — Режим доступу: https://eprints.zu.edu.ua/43887/1/1.pdf
Сулятицький І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією [Електронний ресурс] / І. Сулятицький, А. Порохнява // Збірник наукових праць. — 2021. — No 35. — С. 101-107. — Режим доступу: https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/302/392
Тарапака Н. В. Інклюзія в дошкіллі: розвиток дітей із психофізичними вадами в умовах реалізації базового компонента дошкільної освіти [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Н. В. Тарапака, Л. В. Кашуба. – Кіровоград, 2013 – 140 с. — Режим доступу: https://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi79/0058752.pdf
Шевченко Ю. В. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із порушеннями емоційно-вольової сфери в закладі освіти [Електронний ресурс] / Ю. В. Шевченко // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова, Сер. 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2024. — Вип. 46. — С. 140-146. — Режим доступу: https://sj.udu.edu.ua/index.php/kpsp/article/view/1584/1300
(F90-F98) Розлади поведінки та емоцій, які зазвичай починаються в дитячому та підлітковому віці [Електронний ресурс] // Формуляр ЛК. Класифікатори : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://kod.poltavalk.com.ua/mkkh-10-am/66-klas-5-rozlady-psykhiky-ta-povedinky-f00-f99/544-f90-f98-rozladi-povedinki-ta-emotsij-yaki-zazvichaj-pochinayutsya-v-dityachomu-ta-pidlitkovomu-vitsi. — Назва з екрана.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 10.10.2025 17.56.51 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.131199 seconds