Дякую за раніше проведену роботу. Прошу знайти літературу на тему ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ДЦП
Добрий день! Перегляньте наступні джерела:
Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку [Електронний ресурс] // Інститут модернізації змісту освіти : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу:
https://imzo.gov.ua/osvita/zagalno-serednya-osvita/korektsiyni-programi/prohramy-rozvytku-dlia-ditey-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy-doshkil-noho-viku/. — Назва з екрана.
Войтко В. Корекційно-розвиткова робота з учнями з порушеннями
опорно-рухового апарату в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : [навч.-метод. посіб.] / В. Войтико ; за заг. ред. О. Е. Жосана. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 96 с.
Денисюк М. Ф. Особливості шкільної адаптації учнів початкових класів з ДЦП [Електронний ресурс] : [дипломна робота магістра] / М. Ф. Денисюк ; кер. : О. В. Чопік. — Кам’янець-Подільський, 2020. — 86 с. — Режим доступу:
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/5041/Denysiuk-M.F.-KorOs1–M18z-free.pdf?sequence=1&isAllowed=y.
Нагорна О. Б. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. / О. Б. Нагорна. – Рівне, 2012. – 99 с.
Чеботарьова О. В. Використання інформаційних технологій у процесі навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / О. В. Чеботарьова // Наукові записки. Серія: «Педагогіка». – 2013. – № 3. — С. 129-133. — Режим доступу:
https://surl.li/repmod.
Чеботарьова О. В. Дитина із церебральним паралічем / О. В. Чеботарьова, Л. В. Коваль, Е. А. Данілавічютє. — Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. — 40 с. — (Інклюзивне навчання).
Чеботарьова О. В. Дитина із церебральним паралічем: що мають знати батьки / О. В. Чеботарьова // Дефектологія. — 2011. — № 4. — С. 14–18.
Чеботарьова О. В. Корекція порушень психофізичного розвитку учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та затримкою психічного розвитку засобами продуктивних видів діяльності / О. В. Чеботарьова // Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та розумового розвитку / за ред. Л. С. Вавіної. — Київ, 2011. — С. 152-173.
Чопік О. В. Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. В. Чопік ; [Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. Івана Огієнка]. — Київ, 2013. — 247 с.