Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46284
   


Автор запитання: Катерина із міста: Кременчук :: Запитання: 48320  
Катерина запитує:
Добрий день! Чи можна допомогти з пошуком літератури за темою "Психолого-педагогічні умови подолання дитячої агресивності в умовах воєнного стану"
Наша відповідь:
Добрий день! Перегляньте наступні джерела:
Веремчук О. Разом граємось, тривоги не лякаємось! : ігри в укритті для дітей дошк. груп / О. Веремчук, О. Іванюк, О. Лущакевич // Дошкільне виховання. — 2022. — № 10. — С. 13-15.
Войцях Т. Допомогти пережити стрес / Т. Войцях ; бесіду вела Н. Кулик // Освіта України. — 2022. — 27 черв. — С. 12-13.
Діти та війна: навчання технік зцілення / Сміт Патрік, Атле Диреґров, Юле Вільям / пер. з англ. О. Антонишин ; наук. ред. Катерини Явної. — Львів : Галицька видав. Спілка, 2022. — 108 с.
Євтушенко І. В. Страх та агресія як деструктивні прояви психіки / І. В. Євтушенко // Психологія: зб. наук. пр. / НПУ ім. М. П. Драгоманова. — Київ, 2023. — Вип. 21. — С. 15-23.
Знаменська О. Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни : психологічна безпека / О. Знаменська // Безпека життєдіяльності. — 2022. — № 5. — С. 20-21.
Ільницька І. Дитячі страхи — не залишайтесь байдужими! : порадник батькам / І. Ільницька // Безпека життєдіяльності. — 2022. — № 5. — С. 31-32.
Козлюк О. А. Використання ігрових технологій у подоланні агресивних проявів дошкільників в умовах воєнного стану / О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, М. С. Сіроткін // Вісник науки та освіти. — 2024. — № 5 (23). — С. 998-1013.
Кононко О. Л. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Л. Кононко // Нова педагогічна думка. 2019. — Т. 99. — № 3. — С. 80-85.
Кравченко Н. О. Роль сімейного виховання у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку / Н. О. Кравченко // Вісник інституту розвитку дитини. — 2022. — № 1. — С. 20-23.
Малихіна М. С. Дитина у світі емоцій / М. Малихіна. — Харків : Основа, 2019. — 156 с.
Ментальне здоров’я дітей під час війни: поради батькам та опікунам / ООН (ЮНІСЕФ) в Україні / уклад. : С. Ройз, К. Булавінов, Ю. Побережна. — Київ : [б. в.], [б. р. в.]. — 54 с.
Міськов Г. Дієві практики подолання деструктивних наслідків воєнного періоду України у науковому доробку дослідників психологічної науки і освіти : бібліогр. огляд [Електронний ресурс] / Г. Міськов. — Електрон. ресурс. — Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/745466/1/Міськов_209_238.pdf.
Міськов Г. Діти і війна: досвід екстреної психологічної допомоги. Г. Міськов // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. — 2024. — Вип. 2 (25). — C. 155-169.
Нікітіна Н. П. Казкотерапія як метод подолання дитячих травм, заподіяних війною в Україні / Н. П. Нікітіна // Сімдесят п’яті економіко-правові дискусії : матеріали міжнар. мультидисцип. наук. інтернет-конф. (Львів, Україна – Переворськ, Польща, 2023, 25-26 трав.) / [редкол. : О. Патряк та ін.]. — Львів, 2023. — С. 122-125.
Олійник М. І. Програма корекції та профілактики тривожності у дітей дошкільного віку / М. І. Олійник, Н. Г. Романова // Психолого-педагогічний практикум : метод. посіб. — Київ, 2024. — Ч. 5. — С. 93-104.
Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект: зб. матеріалів другої наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 2024) [Електронний ресурс] / ред. кол. : В. І. Очеретянко (гол.) та ін. ; [ХОІППО]. — Хмельницький, 2024. — 471 с. — Режим доступу: https://hoippo.km.ua/wp-content/uploads/2024/07/Збірник_конференція-психолого-педагогічна_7.12.2023.pdf.
Пашко Н. Поради для педагогів щодо взаємодії з дитиною, яка переживає втрату / Н. Пашко // Психолог (Шк. світ). — 2022. — № 1-2. — С. 80-81.
Портман Р. Ігри, що запобігають агресії : інтеракт. ігри / Р. Портман ; пер. А. Козіброда. — Львів : Свічадо, 2010. — 107 с.
Психологічна підтримка дітей під час воєнного стану : дайджест / уклад. Т. М. Кузілова, Н .В. Загайна ; ред. О. А. Кадькаленко ; [Нац. б-ка України для дітей]. — Київ, 2023. — 24 с.
Психологічна підтримка дітей під час воєнного стану. —– Київ : Артбукс, 2019. — 28 с. : іл. — (Читати – класно!).
Психологічна підтримка дітей під час воєнного стану : [про Національну програму психічного здоров’я та психосоціальної підтримки», ініційовану Оленою Зеленською] // Освіта України. — 2022. — 27 черв. — С. 4.
Психологічна підтримка та допомога дітям, які пережили травматичні події : навч.-метод. посіб. / авт.-упоряд. : Н. Вааранен-Валконен, Н. Заварова; за заг. ред. О. Калашник. — Київ, 2022. — 104 с.
Присяжнюк Л. Діти повітряних тривог: захищаємо, підтримуємо, виховуємо / Л. Присяжнюк // Дошк. виховання. — 2022. — № 10. — С. 9-12.
Психологічна підтримка дітей під час воєнного стану [Психотравма] : [добірка матеріалів] // Психолог (Шк. світ). — 2020. —№ 11-12. — С. 6-117.
Романчук О. Як допомогти дітям пройти крізь виклики війни : дит. психіатр відповідає на 14 запитань [Електронний ресурс] / О. Романчук ; конспект онлайн зустрічі М. Марковської // Нова українська школа : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу:
https://nus.org.ua/2022/04/01/yak-dopomogty-dityam-projty-kriz-vyklyky-vijny-dytyachyj-psyhiatr-vidpovidaye-na-14-zapytan/. — Назва з екрану.
Руденко Ю. Казкотерапія в соціальній роботі / Ю. Руденко // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузів. зб. наук. пр. молодих вч. Дрогобицького держ. пед. ун-ту імені Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. — Дрогобич, 2023. — Вип. 60. — Т. 3. — С. 262-266.
Русин Н. Казкотерапія та лялькотерапія як інноваційний підхід до виховання сучасного дошкільника / Н. Русин, Н. Черепаня, Я. Арделан // Освіта і Наука. — 2024. — Вип. 2 (37). — С. 119-127.
Сіроткін М. С. Педагогічні умови подолання агресивності у дітей старшого дошкільного віку в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / М. С. Сіроткін, О. І. Косарєва // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали V Міжнарод. педагогіч. читань (м. Рівне, 2024. 28 лист.). — Рівне, 2024. — С. 253-256. — Режим доступу: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15435/1/Сіроткін М., Косарєва О..pdf.
Старков Д. Ю. Організація стаціонарної медико-психологічної реабілітації розладів, пов’язаних з психічною травмою та стресом : наук.-метод. посіб. / Д. Ю. Старков, В. В. Ярий, О. В. Олішевський. — Київ : ФОП Ямчинський О. В., 2023. — 136 с.
Тимків І. Казкотерапія: філософсько-освітня рефлексія / І. Тимків // Філософія освіти. — 2022. — Вип. 27 (2). — С. 56-65.
Шевченко Н. Ф. Психологічні чинники прояву тривожності дитини в родинному просторі / Н. Ф. Шевченко, Н. М. Кучинова // Наукові записки. Серія: Психологія. — 2024. — Вип. 3. — С. 79-86.
Шуба Л. В. Казкотерапія, як засіб нівелювання тривожності для дітей початкової школи / Л. В. Шуба, Є. А. Захаріна, В. В. Шуба [та ін.] // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. — 2023. — Вип. 10(170). — С. 169-173.
Шумейко О. М. Психологічний аналіз перебігу підліткової тривожності під час воєнного стану в Україні / О. М. Шумейко // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. — 2023. — Вип. 34(73). — С. 40-46.
Щадюк О. Подолання тривожності у дітей раннього віку під час
повітряної тривоги / О. Щадюк // Інноватика у вихованні. — 2023. — Вип. 19. — Т. 2. — С. 183-191.

.: Розділ: Загальні :: 23.10.2025 14.00.12 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.130123 seconds