Доброго вечора, допоможіть знайти інформацію про Діагностичні методики для дітей дошкільного віку мовленнєвого розвитку для змішаного формату навчання. Завчасно дякую!
Добрий день. Пропонуємо вам ознайомитись з наступними джерелами інформації:
Азаренкова Н. І. Актуальні проблеми діагностики мовленнєвого розвитку дітей раннього віку[Електронний ресурс] / Н. І. Азаренкова // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : збірник наукових праць. — Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020. – С. 7-13. — Режим доступу:
https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/9d3cae86-39a0-4f48-82e5-4cbd78425831/content.
Діагностики рівня інтелектуального та розумового розвитку у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] // АІС Я-психолог : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу:
https://xn----ftbomobdq1b9f.xn--j1amh/blog/post-76. — Назва з екрана.
Комплексна оцінка розвитку дитини з мовленнєвими порушеннями [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. / уклад. Л. А. Черніченко ; Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. – Умань : Візаві, 2022. – 142 с. — Режим доступу:
https://eprints.zu.edu.ua/42840/1/1.pdf.
Король А. Особливості мультидисциплінарного підходу у діагностиці та корекції порушень мовлення [Електронний ресурс] / А. Король // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. — 2025. — № 4. — С. 143-155. — Режим доступу:
https://pse.itup.com.ua/index.php/pse/article/view/71/64.
Крутій К. Л. Діагностика мовлєннєвого розвитку дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / К. Л. Крутій. — Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2005. — 208 с. — Режим доступу:
https://www.scribd.com/document/732063850/Діагностика-Мовленнєвого-Розвитку-Дітей-Дошкільного-Віку-Крутій-К-Л.
Маліновська Н. Лінгводидактичний супровід підготовки майбутніх вихователів до розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Маліновська // Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти : колективна монографія / А. М. Богуш, Л. І. Березовська, С. В. Діхтяренко та ін. — Івано-Франківськ : НАІР, 2023. — С. 103-148. — Режим доступу:
http://dspace.pdpu.edu.ua/bitstream/123456789/17878/1/Psychological and pedagogical support of formation.pdf#page=104.
Наволокова О. О. Мінімальна мозкова дисфункція та безмовленнєві діти дошкільного віку: діагностика, корекція в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / О. О. Наволокова, О. В. Боряк // Inclusion and Diversity. — 2023. — Вип. 2. — С. 31-37. — Режим доступу:
https://journals.spu.sumy.ua/index.php/inclusion/article/view/16/14.
Павелків Р. В. Психодіагностичний інструментарій в умовах дошкільного закладу [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало – Київ : «Центр учбової літератури», 2013. – 296 с. — Режим доступу:
https://dnmcps.com.ua/sites/default/files/2021-11/4/7. Р. В. Павелків, О. П. Цигипало ПСИХОДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ В УМОВАХ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdf.
Пальчук М. Діагностика фізичної підготовленості та мовлення дітей 5–6 років з порушенням мовленнєвого розвитку в освітньому процесі в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / М. Пальчук, Н. Гулюк // Вісник Кам’янець-Подільського нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Сер. : Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. — 2024. — Вип. 29(1). — С. 21-27. — Режим доступу:
http://visnyk-sport.kpnu.edu.ua/article/view/303439/295522.
Полєвікова О. Б. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку на засадах словоцентричного підходу [Електронний ресурс] / О. Б. Полєвікова // // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім.Тараса Шевченка. Сер. : Педагогіка. – 2014. – Вип. 3. – С. 132-139. — Режим доступу:
https://ekhsuir.kspu.edu/server/api/core/bitstreams/ad53b588-06cc-44cc-8d6e-3fb9cf851762/content.
Психолого-педагогічна діагностика розвитку дітей раннього дошкільного віку [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. / укладачі О. В. Гнітій, І. В. Макаренко, Л. О. Федорович ; за наук. ред. Л. О. Федорович. — Кременчук : Християнська Зоря, 2008. – 217 с. — Режим доступу:
http://psyhologdcpp.in.ua/wp-content/uploads/2020/01/діагност-скринька-малятко.pdf.
Рібцун Ю. В. Діагностика та формування зв’язного монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун, А. В. Бичок // Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». — 2025. — № 52. — С. 896-903. — Режим доступу:
https://www.researchgate.net/profile/Rostislav-Kucer/publication/392655381_GIBRIDNIJ_PROSTIRPOEDNANNA_FIZICNOGO_TA_CIFROVOGO_SEREDOVISA_V_IMERSIVNOMU_TEATRI/links/684c16c3131a7f2849f14eb1/GIBRIDNIJ-PROSTIRPOEDNANNA-FIZICNOGO-TA-CIFROVOGO-SEREDOVISA-V-IMERSIVNOMU-TEATRI.pdf#page=897.
Трофименко Л. І. Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Л. І. Трофименко; Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. — Київ, 2014. — 72 с. — Режим доступу:
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8723/1/Посібник-ост. Трофименко 2014.pdf.
Чеботарьова О. В. Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку [Електронний ресурс] : метод. рекомендації / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко, Н. А. Ярмола; Ін-т спец. педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України. — Київ, 2019. — 46 с. — Режим доступу:
http://ispukr.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Методичнi-рекомендацiї-2019-ост-ред.pdf.