Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 46314
   


Автор вопроса: Тетяна Сидорова из города: Бердичев :: Вопрос: 48351  
Тетяна Сидорова спрашивает:
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, з літературою для дослідження на тему: "Психологічне благополуччя працівників допомагаючих професій:фактори ризику та ресурси"
Наш ответ:
Тетяно, добрий день. Література за вашим запитом:
Валєнса Г. Методологія допомагаючих професій: практика та освіта майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Г. Валєнса // Вища освіта України. — 2022. — № 3. — С. 19-29. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2022_3_5.
Ляховець Л. О. Втома від співчуття у контексті діяльності фахівців допомагаючих професій: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / Л. О. Ляховець, О. А. Низовець-Кропта // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. — 2025. — Т. 36(75), № 1. — С. 53-59. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2025_36(75)_1_12.
Ляховець Л. О. Уявлення про професію психолога: основні тенденції досліджень [Електронний ресурс] / Л. О. Ляховець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. — 2014. — Вип. 121. — С. 217-221. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121_47.
Параскевова К. Г. Емоційний інтелект в структурі професійно важливих якостей представників допомагаючих професій [Електронний ресурс] / К. Г. Параскевова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. — 2012. — Вип. 43(2). — С. 192-200. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(2)__24.
Сеньовська Н. Л. Психологічні комплекси педагогів та способи їх корекції за допомогою методів професійної саморегуляції [Електронний ресурс] / Н. Л. Сеньовська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. — 2018. — Вип. 151(2). — С. 60-63. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(2)__15.
Співак Д. В. Психологічний аналіз досліджень розвитку професійного образу «Я» у майбутніх фахівців допомагаючих професій [Електронний ресурс] / Д. В. Співак // Психологія: реальність і перспективи. — 2016. — Вип. 7. — С. 206-210. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2016_7_54.
Халік О. О. Системна інтегративна модель психотерапії і консультування (СІМПіК) в практиці підготовки психологів та інших спеціалістів допомагаючих професій [Електронний ресурс] / О. О. Халік, О. Ф. Бикова // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. — 2019. — Вип. 9. — С. 307-324. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2019_9_50.
Чаплак Я. В. Основні принципи допомагаючих професій: медіація та гуманістична психотерапія [Електронний ресурс] / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко // Grail of Science. — 2023. — № 31. — С. 427-431. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/grsc_2023_31_70.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 12.12.2025 18.17.16 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.131249 seconds