Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45950
   


Автор запитання: Надійка із міста: Київ :: Запитання: 5005  
Надійка запитує:
Будь-ласка допоможіть знайти інформацію на тему "Етикет телефонних розмов, використання електронних засобів". На перед дякую.
Наша відповідь:
Шановна Надія! Пропоную Вам використати достатньо цікаву літературу по вашому запиту. Успіху Вам!!


1.Шевчук, Світлана
Телефонна розмова/ Світлана Шевчук // Секретарь-референт. -2005. -№ 2. - С. 46-47
2.Хміль, Федір Іванович
Ділове спілкування: Навчальний посібник/ Федір Хміль,. -К.: Академвидав, 2004. -278 с. -(Сер. "Альма-матер"). -Бібліогр.: с. 273-274
Спілкування по телефонуКубрак, Олег Вікторович
3.Кубрак, Олег Вікторович
Етика ділового та повсякденного спілкування/ Олег Кубрак,. -Суми: Університетська книга, 2002. -207 с.: іл. -Бібліогр.: с. 205 .
-ISBN 966-680-015-2
Етика спілкування по телефону-С.163-17
4.Деловой телефон. Телефакс. //В кн.: Шейнов В.П. Психология и этика делового контака. - Минск, 1997. - С. 203-214; 223-226
5.Ділова розмова по телефону. //В кн.: Дороніна М.С. Культура спілкування ділових людей. Навч. посібник. - К., 1998. - С. 66-70
6.Если вы не владеете техникой телефонных разговоров //В кн.: Третяк В.И., Платонов С.В. Менеджеру - о менеджменте. - К., 1995. - С. 83-88.
7.
Можжевельников Б. В вашей фирме зазвонил телефон //Коммерческий вестник. - 1992. - № 2
8.Разговор по телефону: просто и сложно. Глава 5. //В кн.: Холопова Т.И., Лебедева М.М. Протокол и этикет для деловых людей. - М., 1995. - С. 78-84.
9.Телефон как средство делового общения. Глава 9. //В кн.: Кузин Ф.А. Делайте бизнес красиво. Этические и социально-психологические основы бизнеса. Практическое пособие. - М., 1995. - С. 137-148.
10.Телефон. Телекс. Телефакс. Электронная почта. //В кн.: Соловьев Э.Я. Современный этикет и деловой протокол. - М., 1998. - С. 68-78.
11.Телефонный этикет. Глава 7. //Сабат Э.М. Бизнес-этикет. /Пер. с англ. - М., 1998. - С. 93-117.
12.Этика телефонного разговора. Глава VII. //В кн.: Владимирская А. Бизнес-леди, или как преуспеть среди мужчин. - К., 1993. - С. 95-110
12.Этикет телефонного общения //Деловой этикет. /Автор-составитель И. Афанасьев. - К., 1998. - С. 211-220.

http://www.refine.org.ua/pageid-3776-9.html

.: Розділ: Етика. Естетика :: 3.02.2006 11.41.44 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.147306 seconds