Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45887
   


Автор запитання: Андрій із міста: Кіровоград :: Запитання: 6669  
Андрій запитує:
Добрий ранок! Допоможіть, будь ласка, знайти матеріал на тему "Розрахунок ефективності маркетингових пропозицій (дипломна, курсова)"
Наша відповідь:
Шановний Андрій! Пропоную Вам список літератури по темі!


Буряк, Петро Юрійович
Маркетинг: Навчальний посібник/ Петро Буряк, Борис Карпінський, Яніна Карпова,; М-во освіти і науки України, Львівська держ. фінансова акад.. -К.: ВД "Професіонал, 2005. -318 с.

Маркетинг : [Сб. публикаций]/ Сост., авт. вступ. ст. и словаря Анатолий Кредисов,. -К.: Украина, 1994. -397,[2] с. -Краткий словарь терминов, применяемых в маркетинге: с. 391-398.

Маркетинг : [Учеб. для вузов по спец. "Маркетинг" и "Менеджмент"/ А. Н. Романов, Ю. Ю. Корлюгов, С. А. Красильников и др.]; Под ред. А. Н. Романова. -М.: Банки и биржи, 1995. -558 с. -Библиогр.: с. 541-545 (103 назв.). - Предм. указ.: с. 546-552.


Берн, Робин Дж.
Эффективное использование результатов маркетинговых исследований: Как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения: Пер. с англ./ Робин Дж. Берн,. -Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2005. -271 с

Окландер М.А.
Методика розрахунку ефективності територіального маркетингу/ М.А.Окландер // Вісник Української Академії державного управління при Президентові України. -2002. -№ 1. - С. 86-93

Молочников Н.
Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга/ Н. Молочников // Маркетинг. -2003. -№ 5. - С. 29-40. -Бібліогр.: 13 назв.

Серкутан Т.
Проблеми оцінки ефективності оперативної маркетингової інформації/ Т. Серкутан // Актуальні проблеми економіки. -2003. -№ 7. - С.86-89

Молочников Н.
Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга/ Н. Молочников // Маркетинг. -2003. -№ 5. - С. 29-40. -Бібліогр.: 13 назв.

Савчук В.
Оцінка ефективності маркетингових програм/ В. Савчук, О. Будаєва // Економіка України. -2005. -№ 1. - С. 47-53

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 22.06.2006 08.43.04 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.152019 seconds