Організація, методика проведення та підсумки олімпіад, конкурсів та турнірів |
084 |
__ |
$a74.202.7 |
611 |
24 |
$aВСЕУКРАЇНСЬКА УЧНІВСЬКА ОЛІМПІАДА З ПРАВОЗНАВСТВА$cУКРАЇНА$d2011-2012$n4 ЕТАП$xПЕРЕМОЖЦІ |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНІ ОЛІМПІАДИ$xПЕРЕМОЖЦІ$xПРАВОЗНАВСТВО$xПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ$y2011-2012$zУКРАЇНА |
655 |
04 |
$aІНФОРМАЦІЯ |
084 |
__ |
$a74.202.7 |
611 |
24 |
$aМІЖНАРОДНА ОЛІМПІАДА З НАУК ПРО ЗЕМЛЮ$cОЛАВАРРІЯ, АРГЕНТИНА$d8-13 ЖОВТНЯ 2012$n6$xПРОВЕДЕННЯ$xПІДСУМКИ$xУЧАСТЬ УКРАЇНИ |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНІ ОЛІМПІАДИ$xГЕОГРАФІЯ$xМІЖНАРОДНІ ЗМАГАННЯ$xПРИРОДНИЧІ НАУКИ$y2012$zАРГЕНТИНА$zУКРАЇНА |
655 |
04 |
$aІНФОРМАЦІЯ |
084 |
__ |
$a74.202.7 |
611 |
24 |
$aВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ ГЕОГРАФІВ$cВІННИЦЯ, УКРАЇНА$d31 ЖОВТНЯ-4 ЛИСТОПАДА 2012$n8$xПІДСУМКИ$xПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ |
650 |
14 |
$aКОНКУРСИ$xГЕОГРАФІЯ$y2012$zУКРАЇНА |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНІ ОЛІМПІАДИ$xГЕОГРАФІЯ$xПЕРЕМОЖЦІ$xПІДСУМКИ$xПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ$y2012$zУКРАЇНА |
653 |
1_ |
$aТУРНІР ЮНИХ ГЕОГРАФІВ |
653 |
1_ |
$aТУРНИР ЮНЫХ ГЕОГРАФОВ |
655 |
04 |
$aІНФОРМАЦІЯ |
084 |
__ |
$a74.202.7 |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНІ ОЛІМПІАДИ$xІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДИ$xІНФОРМАТИКА$xПІДГОТОВКА$xПРОВЕДЕННЯ$y20-21 СТ.$zУКРАЇНА |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ |
|
Завдання олімпіад, конкурсів та турнірів |
084 |
__ |
$a74.263.2 |
611 |
24 |
$aМІЖНАРОДНА УЧНІВСЬКА ОЛІМПІАДА З ІНФОРМАТИКИ$cІТАЛІЯ$d2012$n24$xЗАВДАННЯ |
650 |
14 |
$aІНФОРМАТИКА$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНІ ОЛІМПІАДИ$xЗАДАЧІ$xІНФОРМАТИКА$xПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ$y2012 |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
653 |
1_ |
$aОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАТИКИ |
653 |
1_ |
$aОЛИМПИАДЫ ПО ИНФОРМАТИКЕ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ$vЗАДАЧІ |
084 |
__ |
$a74.262.6 |
611 |
24 |
$aВСЕУКРАЇНСЬКА УЧНІВСЬКА ОЛІМПІАДА З ГЕОГРАФІЇ$cХАРКІВ, УКРАЇНА$d25-29 БЕРЕЗНЯ 2011$n39, 4 ЕТАП$xЗАВДАННЯ$xПІДСУМКИ |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНІ ОЛІМПІАДИ$xГЕОГРАФІЯ$xПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ$y2012$zУКРАЇНА |
650 |
14 |
$aГЕОГРАФІЯ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ$xТЕСТИ |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
653 |
1_ |
$a8-11 КЛ. |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vТЕСТИ$vТВОРЧІ ЗАВДАННЯ |
|
Окремі напрями виховання школярів в процесі викладання певних навчальних предметів систематизується у розділи 74.26 (методика викладання певного предмету) з додаванням рубрик, що відповідають напряму виховання.
084 |
__ |
$a74.268.53 |
650 |
14 |
$aМУЗИКА$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
650 |
14 |
$aЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ$xМУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ |
653 |
1_ |
$aМУЗИЧНІ ЗДІБНОСТІ |
653 |
1_ |
$aМУЗЫКАЛЬНЫЕ СПОСОБНОСТИ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vРОЗРОБКИ УРОКІВ |
084 |
__ |
$a74.268.51 |
245 |
10 |
$aОбразотворче мистецтво$bвиховний вплив на особистість |
521 |
3_ |
$aвикладачі |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА$xПОЧАТКОВА ОСВІТА |
650 |
14 |
$aОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ |
650 |
14 |
$aДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО |
650 |
14 |
$aМАЛЮВАННЯ |
650 |
14 |
$aЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ |
653 |
1_ |
$aВИХОВНИЙ ВПЛИВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА ОСОБИСТІСТЬ |
653 |
1_ |
$aВОСПИТАТЕЛЬНОЕ ВЛИЯНИЕ ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОГО ИСКУССТВА НА ЛИЧНОСТЬ |
653 |
1_ |
$a1-4 КЛ. |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vРОЗРОБКИ УРОКІВ |
Вивчення навчального предмету в процесі додаткової освіти в рамках навчального закладу систематизується у розділи 74.26 (методика викладання певного предмету) та відображається паралельними блоками: методика викладання певного предмету та позаурочна виховна робота. Звертаємо увагу, що змінено назву рубрики <ПОЗАШКІЛЬНА ВИХОВНА РОБОТА> на <ПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА>, оскільки дане формулювання є об’ємнішим і включає як позакласну так і позашкільну роботу.
084 |
__ |
$a74.268.1Ук |
650 |
14 |
$aКЛУБИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ$xПРОГРАМИ$xУКРАЇНСЬКА МОВА |
650 |
14 |
$aУКРАЇНСЬКА МОВА$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ$xПОЗАКЛАСНА РОБОТА |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА$xГУРТКОВА РОБОТА$xПЛАНУВАННЯ |
653 |
1_ |
$aНАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ |
653 |
1_ |
$aУЧЕБНО-ТЕМАТИЧЕСКИЕ ПЛАНЫ |
653 |
1_ |
$a5-11 КЛ. |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vПРОГРАМИ$vПЛАНИ |
084 |
__ |
$a74.262.0 |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА$xПОЧАТКОВА ОСВІТА |
650 |
14 |
$aПРИРОДНИЧІ НАУКИ$xІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ$xПОЗАКЛАСНА РОБОТА$xПЛАНУВАННЯ$xПРИРОДОЗНАВСТВО |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
653 |
1_ |
$a1-4 КЛ.$aПРЕДМЕТНАЯ НЕДЕЛЯ ПО ПРИРОДОВЕДЕНИЮ
$aПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ З ПРИРОДОЗНАВСТВА |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ$vПЛАНИ$vІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ІГРИ |
Діяльність закладів, що здійснюють позашкільну освіту на допомогу навчальному процесу подається через рубрики <ПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА> та <РОБОТА НА ДОПОМОГУ НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСУ>. До таких закладів відносяться центри, комплекси, палаци, будинки, клуби, станції, кімнати, студії, школи мистецтв, спортивні школи, дитячі бібліотеки, дитячі флотилії, галереї, оздоровчі заклади тощо. Рубрика <ПОЗАШКІЛЬНІ ДИТЯЧІ УСТАНОВИ> застосовується, якщо мова йде про загальну діяльність певного типу закладів або окремого закладу. Якщо в документі розглядається певний напрям діяльності, то предметизація здійснюється через відповідну рубрику тезауруса, а тип позашкільного закладу подається через підрубрику. В даному випадку рубрика <ШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА> не використовується.
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА$xОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ$xФОРМИ РОБОТИ |
650 |
14 |
$aКЛУБИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ$xГУРТКОВА РОБОТА$xМЕТОДОЛОГІЯ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ$vПРАКТИЧНІ ПОРАДИ |
650 |
14 |
$ aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА$xГУРТКОВА РОБОТА$xОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ$xФОРМИ РОБОТИ |
650 |
14 |
$aКЛУБИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ$xХОРЕОГРАФІЯ |
650 |
14 |
$aТАНЕЦЬ$xГУРТКОВА РОБОТА$xОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ$xХОРЕОГРАФІЯ |
653 |
1_ |
$aФОРМИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ |
653 |
1_ |
$aФОРМЫ УЧЕБНО-ВОСПИТАТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ В ХОРЕОГРАФИЧЕСКОМ КОЛЛЕКТИВЕ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ$vПРАКТИЧНІ ПОРАДИ |
084 |
__ |
$a74.200.587 |
100 |
1_ |
$aСвирська, Тетяна |
245 |
10 |
$aУправління розвитком ПНЗ в сучасних умовах$bпрофесія - директор |
521 |
3_ |
$aфахівці |
650 |
14 |
$aПОЗАШКІЛЬНІ ДИТЯЧІ УСТАНОВИ$xКЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ$xРОЗВИТОК$y21 СТ.$zУКРАЇНА |
653 |
1_ |
$aУПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПНЗ |
653 |
1_ |
$aУПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЕМ ВНЕШКОЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ |
653 |
1_ |
$aОПТИМІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ |
653 |
1_ |
$aОПТИМИЗАЦИЯ УПРАВЛЕНИЯ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ |
084 |
__ |
$a77 |
100 |
1_ |
$aГорчинська, Олександра |
245 |
10 |
$aКиївський палац дітей та юнацтва$bдізнайся більше : [80 років від дня заснування] |
521 |
1_ |
$a12-15 р. |
546 |
__ |
$aукр. |
610 |
24 |
$aКИЇВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА$xДІЯЛЬНІСТЬ$y20-21 СТ.$zКИЇВ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aРОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ$xДІТИ$xМОЛОДЬ$y21 СТ.$zКИЇВ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aПОЗАШКІЛЬНІ ДИТЯЧІ УСТАНОВИ$xПАЛАЦИ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА$xДІЯЛЬНІСТЬ$y20-21 СТ.$zКИЇВ, УКРАЇНА |
655 |
04 |
$aНАУКОВО-ПОПУЛЯРНА ЛІТЕРАТУРА$vНАРИСИ |
610 |
24 |
$aНАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ$xДОСВІД РОБОТИ$y21 СТ.$zХАРКІВ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aБЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
650 |
14 |
$aЦИВІЛЬНА ОБОРОНА$xЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
650 |
14 |
$aРОБОТА НА ДОПОМОГУ НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСУ$xЦИВІЛЬНА ОБОРОНА $xПОЗАШКІЛЬНІ ДИТЯЧІ УСТАНОВИ$y21 СТ.$zХАРКІВ, УКРАЇНА |
653 |
1_ |
$aДЕНЬ ГРАЖДАНСКОЙ ЗАЩИТЫ В ШКОЛЕ$aДЕНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ В ШКОЛІ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ ПОРАДИ$vДОСВІД |
610 |
24 |
$aДЗЕРЖИНСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ (РОСІЯ)$bСТУДІЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА$xДОСВІД РОБОТИ$y21 СТ.$zДЗЕРЖИНСЬК, НИЖНЬОГОРОДСЬКА ОБЛАСТЬ, РОСІЯ |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
650 |
14 |
$aОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО$xГУРТКОВА РОБОТА |
650 |
14 |
$aКЛУБИ ЗА ІНТЕРЕСАМИ$xОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО$xПОЗАШКІЛЬНІ ДИТЯЧІ УСТАНОВИ$y21 СТ.$zДЗЕРЖИНСЬК, НИЖНЬОГОРОДСЬКА ОБЛАСТЬ, РОСІЯ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vДОСВІД |
Документи, що розкривають теоретичні та практичні питання окремих напрямів виховання школярів, збираються за рубриками, що відповідають певним напрямам виховання, з додаванням рубрик <ШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА> та/або <ПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА>.
084 |
__ |
$a74.200.51 |
084 |
__ |
$a74.200.5 |
245 |
10 |
$aСприйняття навколишнього світу дитиною$bпроблема екологічного та морального виховання |
521 |
3_ |
$aфахівці |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
650 |
14 |
$aЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ$xОХОРОНА ПРИРОДИ |
650 |
14 |
$aМОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ |
653 |
1_ |
$aПРИКЛАДИ БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
653 |
1_ |
$aПРИМЕРЫ БЕЗОТВЕТСТВЕННОГО ОТНОШЕНИЯ К ПРИРОДЕ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ ПОРАДИ |
084 |
__ |
$a74.200.5 |
245 |
10 |
$aСистемный подход в экологическом воспитании и развитии младших школьников$bпедагогу начальной школы |
521 |
3_ |
$aвикладачі |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА$xПОЧАТКОВА ОСВІТА |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
650 |
14 |
$aЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ$xЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА$xПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ НА ПРИРОДІ |
653 |
1_ |
$aФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
653 |
1_ |
$aФОРМИРОВАНИЕ И РАЗВИТИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ |
653 |
1_ |
$aСИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ |
653 |
1_ |
$aСИСТЕМНЫЙ ПОДХОД В ЭКОЛОГИЧЕСКОМ ВОСПИТАНИИ |
653 |
1_ |
$a1-3 КЛ. |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vВИХОВНІ ГОДИНИ |
Попередня Наступна