Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 43487
   


Автор запитання: Дана із міста: с. Рацеве :: Запитання: 45280  
Дана запитує:
Доброго дня! потрібна література про коректурні таблиці з математики для дітей дошкільного віку
Наша відповідь:
Доброго дня, Дано! Радимо Вам попрацювати з наступними посиланнями: – http://moskovskiy-ruo.edu.kh.ua/doshkiljna_osvita/rekomendacii_pedagogam/innovacii_u_formuvanni_logiko-matematichnoi_kompetencii/korekturni_tablici_n_gavrish/
https://vseosvita.ua/library/korekturni-tablici-ngavris-u-roboti-z-doskilnikami-205903.html
http://shostka-dnz10.edukit.sumy.ua/metodichnij_forum/seminari_seminari-praktikumi/pedagogichna_majsternya_matematichni_znahidki_seminar-praktikum_dlya_vihovateliv_dnz/?fb_comment_id=964187323634324_1477572312295820
https://ru.calameo.com/read/00468938327e4ac613766
https://ru.calameo.com/read/00227584649305f4609a2
file:///C:/Users/User/Desktop/коректурні таблиці.pdf
http://orlyatko-dnz.in.ua/index.php/metodichna-krugovert/robota-z-kadrami/133-informatsijnij-byuleten-korekturni-tablitsi-yak-stimul-piznavalnoji-aktivnosti-ditej
https://dnzpiramidka.wixsite.com/piramidka20/innovacijni-tehnologiyi
http://sadik-marinka.in.ua/2018/02/23/коректурні-таблиці-як-засіб-пізнавал/
http://orlyatko-dnz.in.ua/index.php/metodichna-krugovert/robota-z-kadrami/133-informatsijnij-byuleten-korekturni-tablitsi-yak-stimul-piznavalnoji-aktivnosti-ditej#:~:text=Коректурні таблиці — це інформаційно-ігрове,чи знаками, геометричними фігурами).&text=Тематична палітра коректурних таблиць може бути досить широкою.
https://vseosvita.ua/library/korekturni-tablici-cikava-matematika-407706.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-korekturni-tablici-matemeticnogo-zmistu-139716.html
https://dnz38.at.ua/index/innovacijni_tekhnologiji/0-58
http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2018/5/38.pdf
https://dnz1.osvita-konotop.gov.ua/09-04-2020r-metodichni-rekomendaciї-shhodo-vigotovlennya-ta-vikoristannya-korekturnix-tablic-u-roboti-z-doshkilnikami.html
file:///C:/Users/User/Desktop/167-Текст статті-778-1-10-20191115 (1).pdf

– Зайцева Л. Формування математичної компетентності дітей 6-го року життя : навч.-метод. посібник / Л.Зайцева. – Бердянськ : Ткачук О.В., 2016. – 196 с.
– Мамон В. Розвиток логіко-математичної компетентності дошкільників за допомогою паличок Кюізенера та блоків Д’єнеша / В.Мамон // Дошкільний навч. заклад. – 2009. – № 3. – С. 21-27.
– Кац Є. Математика в іграх : для дітей старш. групи / Є. Кац // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 18-19.
– Кузьменко Ю. Із цеглинками грали й Колобка рятували : інтегроване заняття для дітей молодшої групи / Ю. Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 22-24.
– Чулошнікова М. Як квадрат Кіндрат у родину повернувся : геометрична казка для дітей старшої групи / М. Чулошнікова // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 26-29.
– Імбер В. Маленькі геометрики : ознайомлення дітей з геометр. фігурами за методом повного фізичного реагування / В. Імбер // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 3-7.
– Мазур Т. В. Віночок чисел / Т. В. Мазур, Л. В. Хожевська // Розкажіть онуку. - 2018. - № 9. - С. 8-12.
– Войтко Л. Колобок у математичному лісі : заняття для дітей середн. групи / Л. Войтко // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 12-13.
– Смоляна С. Веселі хвилинки з LEGO-цеглинками : рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням для дітей різних вікових груп / С. Смоляна, О. Адаменко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 26-27.
– Стеценко І. Дивовижні перетворення аркуша паперу : винахідницькі заняття для дітей середн. групи / І. Стеценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 8-9.
– Кац Є. Математика в іграх : для дітей старш. групи / Є. Кац // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 18-19.
– Спіркіна Т. Прямокутник. Цікаво познайомитись! : заняття для дітей середн. групи / Т. Спіркіна // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 32-33.
– Спіркіна Т. Прямокутник. Цікаво познайомитись! : заняття для дітей середн. групи / Т. Спіркіна // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 32-33.

.: Розділ: Математика :: 23.03.2021 15.39.01 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Оксана із міста: Черкаси :: Запитання: 45235  
Оксана запитує:
Доброго дня. Допоможіть підібрати літературу для курсової роботи на тему: " Поняття"ціле" та "частина" у математичній освіті дітей дошкільного та молодшого шкільного віку". Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступну літературу:
Гулівата І. О. Формування математичних понять засобами інформаційних технологій [Електронний ресурс] / І. О. Гулівата, Л. П. Гусак // Освітологічний дискурс. — 2016. — № 3. — С. 121-129. — Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_3_12

Іванова Ю. І. Проблема формування математичних понять у науково-педагогічній літературі [Електронний ресурс] / Ю. І. Іванова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. — 2014. — Вип. 199(2). — С. 117-124. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(2)__20

Іщенко Л. В. Фахова підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей 5-6 років [Електронний ресурс] / Л. В. Іщенко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. — 2012. — Вип. 37(1). — С. 141-145. — Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(1)__29

Іщенко Л. Формування логіко-математичних понятьу дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Іщенко // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. — 2009. — Вип. 2. — С. 139-144. — Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_2_20

Клітний С. В. Психологічні та методичні особливості формування математичних понять [Електронний ресурс] / С. В. Клітний, Д. І. Коломієць // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. — 2015. —- № 44. — С. 55-59. — Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_44_13

Литвин В. Психолого-педагогічні засади математичного розвитку дітей в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / В. Литвин, М. Арест // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. — 2018. — Вип. 22. — С. 121-132. — Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2018_22_13

Непомняща Г. І. Підготовка вчителя до використання дидактичних засобів у процесі формуванняматематичних понять у молодших школярів [Електронний ресурс] / Г. І. Непомняща // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. — 2017. — Вип. 2. — С. 65-72. — Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2017_2_9

Непомняща Г. І. Формування математичних понять у молодших школярів на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Г. І. Непомняща // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2014. — № 9. — С. 108-116. — Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_9_16

Панченко В. О. Формування математичних понять у молодших школярів на уроках математики [Електронний ресурс] / В. О. Панченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. — 2013. — Вип. 114. — С. 175-181. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_114_26

Рудницька Н. Ю. Використання логіко-математичних технологій моделювання в математичній освіті дітейдошкільного віку та молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. Ю. Рудницька, Н. П. Тарнавська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. — 2016. — Вип. 74(3). — С. 200-203. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(3)__42

Татаринова С. О. Проблема формування логіко-математичних понять у теорії і практиці дошкільної освіти [Електронний ресурс] / С. О. Татаринова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. — 2014. — Вип. 18(2). — С. 306-312. — Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18(2)__37

Татаринова С. О. Проблема формування логіко-математичних понять у теорії і практиці дошкільної освіти [Електронний ресурс] / С. О. Татаринова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. — 2014. — Вип. 18(2). — С. 306-312. — Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18(2)__37

Ящук О. Основні поняття логіко-математичного мислення особистості [Електронний ресурс] / О. Ящук //Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. — 2015. — Вип. 53. — С. 203-208. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_53_32

.: Розділ: Математика :: 15.03.2021 18.47.12 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Яна із міста: Чернігів :: Запитання: 45189  
Яна запитує:
Підкажіть літературу за темою "Використання систем комп'ютерної математики". Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Яно! Перегляньте наступні джерела:
Дем’яненко В. М. Шляхи забезпечення якості програмних засобів навчального призначення / В. М. Дем’яненко, М. П. Шишкіна // Комп’ютер у школі та сім’ї. — 2010. — № 5. — С. 50-53.
Дьяконов В. П. Компьютерная математика / В. П. Дьяков // Соросовский образовательный журнал. - 2001. – Т. 7. – С. 116-121.
Жалдак М. І. Комп’ютер на уроках математики / М. І. Жалдак. – Київ : Техніка, 1997. – 304с.
Жалдак М. І. Теорія ймовірностей і математична статистика з елементами
інформаційної технології / М. І. Жалдак, Н. М. Кузьміна, С. Ю. Берлінська. – Київ : Вища школа, 1996. – 352 с.
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України : моногр. / [В. В. Лапінський, Я. Ю. Пилипчук, М. П. Шишкіна та ін.] ; за наук. ред. проф. В. Ю. Бикова. — Київ : Педагог. думка, 2010. — 160 с.
Лапінський В. В. Створення електронних засобів навчання — ретроспектива і завдання / В. В. Лапінський // Педагогічний дискурс: зб. наук. праць ; гол. ред. І. М. Шоробура. — Хмельницький : ХГПА, 2010. — Вип. 7. — С. 142-147.
Раков С. А. Формування математичних компетентностей учителем математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.02 / С. А. Раков. — Київ, 2005. — 489 с.
Роль систем компьютерной математики в формировании математической культуры личности / [В. М. Галынский, А. С. Гаркун, Н. К. Кисель и др.] // Обеспечение качества высшего образования: европейский и белорусский опыт : матер. междунар. науч.- практ. конф. ГрГУ им. Я. Купалы ; отв. ред. Е. А. Ровба. — Гродно : ГрГУ, 2008. — С. 275-283.
Гриб’юк О. О. Використання систем комп’ютерної математики у контексті моделі змішаного навчання [Електронний ресурс] / О. О. Гриб’юк, В. Л. Юнчик. - Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/10262/1/grybyuk-yunchyk-lutsk+.pdf.
Сінько Ю. І. Системи комп’ютерної математики та їх роль у математичній
освіті / Ю. І. Сінько // Інформаційні технології в освіті. – 2009. – № 3. – С. 274-278.
Кугай Н. В. Використання системи комп’ютерної математики MATLAB у процесі розв’язування задач інтегрального числення [Електронний ресурс] / Н. В. Кугай, М. М. Калініченко, О. В. Заїка // Восточно Европейский Научный Журнал. Серия: Педагогические науки. - 2020. - № 52 (7). - С. 71-77. - Режим доступу: https://eesa-journal.com/2020/01/11/vikoristannya-sistemi-kompyuternoї-matematiki-matlab-u-procesi-rozvyazuvannya-zadach-integralnogo-chislennya-71-77/.
Стьопкін А. В. Використання систем комп’ютерної математики при викладанні точних наук [Електронний ресурс] / А. В. Стьопкін, Д. Ю. Лук’янова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - № 2. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/domtp_2016_2_23.pdf.
Тютюнник О. І. Використання систем комп’ютерної математики для створення
програмних засобів навчального призначення [Електронний ресурс] / О. І. Тютюнник, В. М. Михалевич // Вісник Вінниц. політехн. ін-ту. - 2013. - № 6. - С. 111-116. - Режим доступу: https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/download/1022/1021/1021.

.: Розділ: Математика :: 2.03.2021 22.29.50 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Валентина із міста: Кам'янське :: Запитання: 45010  
Валентина запитує:
Добрий день. Допоможіть, будь ласка, підібрати цікавий матеріал для математичного КВНу у молодшій школі.(3-4клас). Дякую.
Наша відповідь:
Шановна Валентино. Скористайтеся, будь ласка, наступними джерелами інформації:
1. Беженова, Маргарита Олексіївна. Математична абетка. 3 клас / М.О.
Беженова; - [іл. Н.І. Козлова ]. – Харків: Веста: Ранок, 2002. –
80с, іл.

2. Бурлака, Е.Г. Занимательная математика./ Е. Бурлака, И.
Прокопенко; худож. А. Бубна. – Донецк: ПКФ «БАО» , 1997. – 352 с.


3. Перельман, Яков Исидорович. Веселые задачи. – М. Центрполиграф, 2013. – 256 с. -(Серия: Азбука науки для юных гениев.)

http://metodportal.com/node/52874

https://pristavka.ucoz.ua/publ/9-1-0-16

https://vseosvita.ua/library/matematicnij-kvk-v-4-klasi-8506.html

https://multiurok.ru/files/matiematichieskii-kvn-4-klass-3.html

https://doc4web.ru/nachalnaya-shkola/matematicheskiy-kvn-dlya-uchaschihsya-klassa.html

https://uchitelya.com/matematika/21169-matematicheskiy-kvn-3-klass.html

https://www.maam.ru/detskijsad/kvn-po-matematike-941318.html

.: Розділ: Математика :: 11.12.2020 11.40.16 :.
.: Днепропетровская централизованная система библиотек для детей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Олександр із міста: м. Дніпро :: Запитання: 44961  
Олександр запитує:
Добрий день,підберіть літературу з математики "Розподіл Пуассона"
Наша відповідь:
02.12.20
№44961
Шановний Олександр! Зверніться будь ласка до таких джерел:
1. Ветцель Е.С. Теория вероятностей. –М.: «Наука», 1969.-576с.
2. Вища математика: основні означення, приклади і задачі: ч.1/За ред. проф. Г.Л. Кулініча – К.: «Либідь», 1992.-288с.
3. Вывальнюк Л.Н., Шефтель З.Г., Рафаловский Э.В. Математика: Пособие для факультативних занятий.-К.: Рад.шк., 1992.- 288с.
4. Истер А.С. Комбинаторика, бином Ньютона и теорія вероятностей в школе.-К.: Факт,1997.-184 с.
5. Картавов С.А. Математические термины.-К.: Вища школа, 1988.-295 с.
6. Лютикас В.С. Факультативный курс по математике. Теория вероятностей.-М.: Просвещение,1990.-160 с.
7. Мосталлер Ф. Пятьдесят занимательных вероятностных задач с решениями.-М.: «Наука», 1985.-88 с.
8. Туманов С.И. Элементарная алгебра.-М.: .: «Просвещение», 1970.-864 с.
9. https://studfile.net/preview/5390752/page:8/
10. https://stud.com.ua/171336/tehnika/zakon_rozpodilu_puassona
11. https://stud.com.ua/113192/prirodoznavstvo/rozpodil_puassona

.: Розділ: Математика :: 2.12.2020 13.28.59 :.
.: Днепропетровская централизованная система библиотек для детей :.
.: Додаткова інформація від :.
.:  Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.247974 seconds