Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Лідія із міста: Київ :: Запитання: 27600  
Лідія запитує:
Добрий день. Допоможіть будь ласка знайти практичну інформацію в електронному вигляді з теми вплив реклами на людину за 2009-2012 роки. Вже питала про це, але дали посилання лише на реферати та курсові роботи, а мене цікавлять тільки статті (в інтернеті чи якихось виданнях). Можливо десь описувалися, аналізувалися українські та зарубіжні рекламні ролики та їх вплив... Дякую за розуміння та допомогу!
Наша відповідь:
Доброго дня, Лідіє!
Пропонуємо Вам наступний перелік джерел:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/VUbsNbU/2011_3/VUBSNBU12_p331-p335.pdf
Босак О. В. Дослідження впливу реклами на психологію людини // Вісник Університету банківської справи Національного банку України.- 2011.- № 3 (12).- С. 331-335
http://www.nbuv.gov.ua/portal/chem_biol/Vsnau/2011_1/62Sokol.pdf
Сокол П.М., Козубова Т.О. Вплив реклами на споживача // Вісник Сумського національного аграрного університету .Серія “Фінанси і кредит”. - 2011. - №.1.
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nvamu_upravl/2011_3/50.pdf
Савенко С.О. Роль рекламної інформації про суспільно-політичні зміни в українському суспільстві
http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vkhnu/Soc_dos/2011_941/Stepico.pdf
Комерційна реклама як фактор ризику споживання
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/inek/2010_4/223.pdf
Луференко Л.Ю. Вплив психологічних чинників реклами на поведінку споживачів молокопродукції // Інноваційна економіка. - 2010. - №4. - С. 223 - 226

http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvngu/2010_5/Reshet.pdf
Решетілова Т.Б., Ніколаєва В.К. Оцінка ефективності рекламної кампанії // Науковий вісник Національного гірничого університету. – 2010. - №5. – С. 148 – 154
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uproz/2011_20/u1120po2.pdf
Половинко К. Т. Значення реклами для підприємства та споживача // Управління розвитком. - 2011. - №20(117) . – С.139 – 140
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nvmdu/psykh/2011_6/16.pdf
Димитров М.Ф. Вплив різних типів соціальної реклами на поінформованість, усвідомлення та поведінку дітей і молоді // Науковий вісник Миколаївського державного університету ім.. В.О. Сухомлинського: Збірник наукових праць. Серія «Психологічні науки» / за ред. С.Д.Максименка, Н.О.Євдокимової. – Миколаїв: МДУ ім. В.О,Сухомлинського, 2011. – т.2, вип.6.
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mtpsa/2009_15/Cimbal.pdf
Цимбал К. Д. Роль реклами в процесі безперервної соціалізації індивіда
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vdakk/2011_1/23.pdf
Станіславська К. І. Мистецько-видовищні риси сучасної телевізійної реклами
На все добре!

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 23.03.2012 11.43.50 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
   

Generated in 0.911215 seconds