Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972 |
|
|
|
Версія для друку
Автор запитання: Анастасия із міста: Херсон :: Запитання: 28780 |
Анастасия запитує:
1.Психічні стани суб'єктів процесу обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі.
2.Роль та значення позитивних психологічних контактів і емоцій у споживачів ГТК.
3.Тактика обслуговування на етапах здійснення замовлення.
4.Скарги та конфлікти при обслуговуванні споживачів.
5.Єдність етики і психології в сервісній діяльності ГРК
6.Організація-технологічна культура в структурі культури обслуговування.
7.Організація курортної справи в ГТК.
Література ссилки.
Наша відповідь:
.: Розділ: Інше :: 28.09.2012 19.16.24 :.
.: Херсонська обласна бібліотека для дітей :.
|
|
|
|