Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: Анастасия із міста: Херсон :: Запитання: 28780  
Анастасия запитує:
1.Психічні стани суб'єктів процесу обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі. 2.Роль та значення позитивних психологічних контактів і емоцій у споживачів ГТК. 3.Тактика обслуговування на етапах здійснення замовлення. 4.Скарги та конфлікти при обслуговуванні споживачів. 5.Єдність етики і психології в сервісній діяльності ГРК 6.Організація-технологічна культура в структурі культури обслуговування. 7.Організація курортної справи в ГТК. Література ссилки.
Наша відповідь:

.: Розділ: Інше :: 28.09.2012 19.16.24 :.
.: Херсонська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.152067 seconds