Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Василь із міста: Чернівці :: Запитання: 31365  
Василь запитує:
Добрий вечір! Допоможіть будь-ласка з інформацією на тему: правове регулювання соціальної реклами на міжнародному рівні. Дякую!
Наша відповідь:
1.Микитенко, Л.
Правове регулювання реклами та рекламної діяльності: проблеми теорії [Текст] / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство і право. - 2003. - № 10. - С. 37-40

2.Громенко, Ю.
Правове регулювання недобросовісної конкуренції у сфері реклами [Текст] / Ю. Громенко // Економіка. Фінанси. Право. - 2005. - № 9. - С. 18-23. - Бібліогр.: 8 назв.


3.Карчевський,
Микола.
Спам може бути корисним: досвід правового регулювання розсилки множинних електронних повідомлень у США [Текст] / М. Карчевський // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - № 6. - С. 131-135. - Бібліогр. в кінці ст.

4.Микитенко, Л.
Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу [] / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство і право. - 2010. - № 11. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Анотація: Розглядаються питання щодо особливостей правового регулювання реклами в Україні та країнах Європейського Союзу, аналізуються норми законодавства України про рекламу.

5.Булах, Тетяна.
Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст.

6.Шаламова, Л. Ф.
Социальная реклама и управление активизацией социального потенциала молодежи [Текст] / Л. Ф. Шаламова, Ю. С. Шаламова // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 2. - С. 139-144


7.Хельде, Айварс.
Социальная реклама в современной цивилизации [Текст] / Айварс Хельде // Маркетинг и реклама. - 2012. - № 5. - С. 69-74


8.Шугай, Т. Й.
Значення соціальної реклами у формуванні здорового способу життя [Текст] / Т. Й. Шугай // Основи здоров'я. - 2011. - № 3. - С. 32-40

9.Есипова, Валентина.
Толерантность в социальной рекламе [Текст] / Валентина Есипова // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 12. - С. 38-47


10.Козловская, Наталья.
Социальная реклама в Украине: динамика скорее негативная, чем позитивная [Текст] / Наталья Козловская // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 12. - С. 30-31


11.Смирнов, Александр
Проблемы социальной рекламы в Украине [Текст] / Александр Смирнов // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 12. - С. 26-29

12.Филина, Анна.
Социальная реклама как фактор формирования морали [Текст] / Анна Филина // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 7-8. - С. 106-107

13.Твердохліб, Ю.
Методи оцінки ефективності соціальної реклами [Текст] / Ю. Твердохліб // Вісник Київського інституту бізнесу і технологій. - 2010. - № 1. - С. 123-125

14.Биденко, Артем.
Эффективная уличная социальная реклама [Текст] / Артем Биденко // Маркетинг и реклама. - 2009. - № 11. - С. 30-33


15.Ромат, Євгений.
Социальная реклама в системе социального маркетинга [Текст] / Євгений Ромат // Маркетинг и реклама. - 2009. - № 11. - С. 19-27


16.Денисенко, Людмила.
Реклама в нашому житті / Л. Денисенко // Науковий світ. - 2008. - № 8. - С. 28-29

17.Михайлов, Михайло.
Законодавчі новації у сфері соціальної реклами / Михайло Михайлов // Юридичний Вісник України. - 2008. - № 12. - С.7

18.Чудовська-Кандиба, Ірина.
Соціальні дискурси реклами: теоретичний аналіз / І. Чудовська-Кандиба // Віче. - 2008. - № 4. - С. 30-32 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.

19.http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2384
Соціальна програма в контексті законодавства України

20.http://www.minjust.gov.ua/8353
Правове ренгулювання рекламної діяльності

21.http://referatcentral.org.ua/theory_state_law_load.php?id=664&startext=19

Державне правове регулювання рекламної діяльності в Україні -

.: Розділ: Інше :: 14.04.2013 22.30.07 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.19367 seconds