Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46133
   


Автор запитання: Наталія із міста: Ірпінь :: Запитання: 41106  
Наталія запитує:
Допоможіть знайти інформацію. Психологічна підтримка дошкільників та молодших школярів. Індивідуальні та групові форми психокорекційної роботи психолога з дошкільниками та молодшими школярами. Психологічна підтримка підлітків та юнаків.
Наша відповідь:
Доброго дня, Наталіє!
Ваш запит дуже об'ємний. За "Правилами..." довідки ми відповідаємо лише на одне запитання протягом дня. Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела (або запросіть окремо кожну з тем):
1. відповіді - 39215, 39485, 40659, 41113.
2. Бернацька Л. В. Роль анімалотерапії в психокорекції агресивності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. В. Бернацька, Н. В. Рєпкіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 44. - С. 192-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_44_32.
3. Бондаренко В. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів [Електронний ресурс] / В. Бондаренко // Початкова школа. - 2014. - № 3. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_3_17.
4. Галушко Л. Я. Система психокорекційної роботи, орієнтованої на подолання агресивної поведінки засобами мистецтва юнаків та дівчат у ранній юності [Електронний ресурс] / Л. Я. Галушко // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 231-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_39.
5. Іванова Є. О. Чинники розвитку емоційного інтелекту в підлітків та психокорекцій на робота щодо оптимізації його рівня [Електронний ресурс] / Є. О. Іванова // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2015. - № 3. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2015_3_8.
6. Кобильченко В. В. Теоретичні та методичні засади психокорекційної роботи з дошкільниками, які мають порушення психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / В. В. Кобильченко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__8.
7. Литвиненко О. Д. Використання казкотерапії у програмі групової психокорекційної роботи [Електронний ресурс] / О. Д. Литвиненко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2016. - Т. 21, Вип. 3. - С. 160-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2016_21_3_19.
8. Могильова Н. М. Дослідження психокорекційних технологій комунікативного розвитку та спілкування дітей дошкільного віку як компоненту їх самосвідомості [Електронний ресурс] / Н. М. Могильова, К. В. Нечаєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_1_17.
9. Осика О. В. Логотерапія В. Франкла в психокорекційній роботі зі школярами [Електронний ресурс] / О. В. Осика // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 21. - С. 531-541. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_21_48.
10. Пивоварчик І. М. Психологічна корекція та підтримка міжособистісних відносин підлітків [Електронний ресурс] / І. М. Пивоварчик // Наука і освіта. - 2015. - № 3. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_3_15.
11. Прокопів Л. Суб’єкт-орієнтована модель психокорекції гіперактивності дошкільників [Електронний ресурс] / Л. Прокопів // Психологія особистості. - 2016. - № 1. - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2016_1_9.
12. Сєдова Н. А. Психологічні умови формування емоційно-ціннісної сфери дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. А. Сєдова // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2013. - № 10. - С. 196-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2013_10_20.
13. Сущинська Т. С. Танцювально-ігрова програма психологічної підтримки формування конструктивного образу "Я" дитини: оцінка ефективності [Електронний ресурс] / Т. С. Сущинська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(4)__62.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 15.10.2017 14.47.16 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.16313 seconds