Національна бібліотека України для дітей
     
Віртуальна довідка1
Наша адреса:
03190, Київ, вул. Януша Корчака, 60
 
Написать письмо
 
 
 
   
Пошук по сайту  
 
Skip Navigation Links.
Про бібліотеку
Загальна інформація
Режим роботи
Контакти
Структура
"Вікно в Америку"
ЗМІ про бібліотеку
Спонсори
Благодійний фонд розвитку
Державні закупівлі
Вакансії
Послуги та сервіси
Новини
Замовлення екскурсій
Бібліотечні події
Онлайн-проєкти
Читацькі об'єднання
Психологічна служба
Віртуальна довідка
Версія для слабозорих
Електронні ресурси
Електронний каталог
Електронна бібліотека
Видання бібліотек для дітей
Віртуальні книжкові виставки
Інтерактивні ресурси
Ключ
Почитайко
Т.Г. Шевченко для дітей
Бібліотека у форматі Д°
Музей книги
Творчість дітей
Пам'ятні літературні дати
Вибрані Інтернет-ресурси
Для дітей
Для дорослих
Дитячі бібліотеки в Інтернет
Це важливо знати
Читання - справа сімейна
ІнфоТека для дітей
ІнфоТека для дорослих
Інтернет-безпека для дітей
Інтернет-безпека для батьків
На допомогу бібліотекареві
Професійні новини
Бібліотеки України для дітей
Мережа бібліотек України для дітей
Національна секція IBBY
Асоціація дитячих бібліотекарів
Сторінка методиста
Проєкт "КОРДБА"
Інформаційна культура користувачів
Бібліотека + IT
Нові книги України
Книги обмінного фонду

Юні генії

Одні батьки роблять ставку на зміцнення здоров’я малюка, вважаючи, що всього потрібного його навчать у дитячому садочку та у школі. Інші, і таких більшість, намагаються якомога раніше розширити уяву дитину, для чого показують малюнки, читають книжки, водять на дитячі вистави. А деякі батьки- ентузіасти серйозно захоплюються різними методиками раннього розвитку дитини.

Питання про результати

Серед ваших знайомих, мабуть, знайдеться чимало людей, які досягли певних успіхів у житті, не зважаючи на те, що в дитинстві розвиткові їхніх здібностей не приділяли особливої уваги. Є й інші приклади. Іноді діти, яким створювали всі умови для розвитку, виростали пересічними людьми. Але і те і інше не є приводом пускати розвиток дитини на самоплив. Малюки легко запам’ятовують усе нове і люблять навчатися, тому гріх цим не скористатися.  Уроки повинні бути веселими, ненав’язливими і короткими. Одним словом, для батьків це копітка праця. Іноді їм здається, що краще взагалі не починати, чим зробити щось не вірно.

Автор однієї з методик раннього розвитку дитини Глен Доман писав: «Как бы плохо вы не учили своего ребенка, это окажется более полезным, чем вообще ничего не делать. И надо очень постараться, чтобы не получить вообще никакого результата».

А ось деякі поради психолога Віри Селезньової з Росії:

«Дворічна дитина повинна знати:

  • основні кольори, геометричні фігури та величини;
  • спілкуватися за допомогою коротеньких речень з двох-трьох слів;
  • договорювати слова в знайомих віршах, підспівувати знайомі пісеньки, наслідувати дорослих у грі;
  • знати своє ім’я, імена близьких, назви деяких тварин, предметів побуту, одягу, посуду, іграшок.
Це мінімум, на який треба орієнтуватися. А максимум? Тут немає межі досконалості!»
 

Для редагування, видалення інформаціі про дитину з сайту або повідомлення про нелегальний контент Ви можете звернутися за адресою: library@chl.kiev.ua

 
Останнє оновлення: 12/4/2024
© 1999-2010р. Національна бібліотека України для дітей