СЦЕНАРІЇ, ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
229. Аминов А. «Но вечный выше вас закон»: Образоват. игра // Граждановедение.– 2005.– 2 июня.– С. 2.
230. Анкета / Севастоп. правозахис. група // Психолог.– 2004.– № 3–4, січ.– С. 46–47.
Ця анкета розроблена з метою дослідження стану дотримання прав дитини в загальноосвітніх школах України.
231. Біланчук Н. Діти: злочин і кара: Вихов. год. для підлітків // Шк. світ.– 2004.– № 3.– С. 17–18.
232. Боднарчук Г.М. Виконуй обов’язки, поважай правопорядок і закон / Г.М. Боднарчук, М.М. Тимочків // Виховні години: 7 кл.: На допомогу клас. кер.– Т., 2005.– С. 9–13.
Сценарій уроку.
233. Ваксман Л.Л. Свято дитинства: (до Дня захисту дітей): [Сценарій] // Розкажіть онуку.– 2004.– № 13–14.– С. 12–13.
234. Грицкевич Л.В. Права та обов’язки дитини // Розкажіть онуку.– 2004.– № 10–11.– С. 116–119.
Розробка уроку.
235. Даниленко Н. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з правами та обов’язками // Дит. садок.– 2005.– Чис. 20.– С. 10.
236. Доля К.Є. В умілих руках і сніг спалахне: Конспект зайняття в старш. групі // Б-чка вихователя дит. садка.– 2005.– № 15–16.– С. 28–30.
237. Євтеній Р. Ігри для дітей старшого дошкільного віку // Дит. садок.– 2006.– № 22–24.– С. 49–51.
238. Жадько О. Це моє життя, або Азбука права: Вихов. година для учнів 7–8 кл. // Шк. світ.– 2006.– № 1.– С. 3–5.
239. Івашина Ю.О. Форми і методи правовиховної роботи / Ю.О. Івашина, І.І. Ліпінський // Вихов. робота в шк.– 2005.– № 11.– С. 17–27.
240. Кашинська Н.С. Без гілочок – не дерево, без діточок – не сім’я // Б-чка вихователя дит. садка.– 2005.– № 15–16.– С. 24–25.
241. Києнко-Романюк Л. Що таке правила і чому їх дотримуються // Шк. світ.– 2004.– № 18.– С. 9.
242. Котовська О.В. Конвенція ООН про права дитини / О.В. Котовська, Н.П. Лизак // Позаклас. час.– 2006.– № 5–6.– С. 67–72.
243. Кримінальна відповідальність неповнолітніх // Позаклас. час.– 2005.– № 3–4.– С. 105–106.
244. Куксенко С.І. Круглий стіл «Підліток і відповідальність» // Історія та правознав.– 2004.– № 19.
Проведення зустрічі з працівниками правоохоронних органів.
245. Ложкіна Т. Право на дружбу: Конспект заняття для дітей старш. групи // Дошк. виховання.– 2005.– № 6.– С 18–19.
246. Лоха Л. Конвенція про права дитини // Історія України.– 2004.– № 40, жовт.– С. 22–23.
Розробка теми уроку.
247. Лук’янець Л.І. До Дня захисту дітей: [Вірші] // Розкажіть онуку.– 2005.– № 9–10.– С. 28–29.
248. Макаренко Ю. Игра-путешествие «Права детей» // Воспитание школьников.– 2004.– № 3.– С. 71–73.
249. Марецька С.І. День захисту дітей: [Сценарій] // Розкажіть онуку.– 2004.– № 13–14.– С. 14–15.
250. Матющенко В. Твої права та обов’язки, дитино!: (Тренінг для підлітків 11–13 р.): Метод. розробка // Психолог.– 2004.– № 3–4, січ.– С. 29–30.
251. Методична скарбничка вихователя // Дит. садок.– 2006.– № 22–24.– С. 47–49.
Сценарій «Подорожі у правову країну».
252. Методичні поради, заняття з правової освіти // Дит. садок.– 2006.– № 22–24.– С. 59–61.
253. Мовчун А. «Кожна дитина має право… володіти чеснотами лицаря ХХІ століття»: (За кн. С. Гавриша «Маленькі історії про великі істини. Права та свободи дитини») // Почат. шк.– 2003.– № 4.– С. 44–48.
254. Молодь та міліція // Позаклас. час.– 2005.– № 3–4.– С. 102–103.
255. Мудра Л.С. Я та моє ім’я // Б-чка вихователя дит. садка.– 2005.– № 15–16.– С. 7–10.
256. На сторожі права: Вихов. захід до Дня прав людини // Шк. світ.– 2005.– № 46.– С. 4–7.
257. Ніколаєнко В. Дитина має право на любов – про це усім нагадуємо знов // Дошк. виховання.– 2005.– № 6.– С. 16.
258. Ніконорова В. Конспекти інтелектуально-мовного заняття з елементами ігрового тренінга // Дит. садок.– 2006.– № 22–24.– С. 35–38.
Тема заняття «Суд та правосуддя».
259. Правове виховання // Б-чка вихователя дит. садка.– 2005.– № 15–16.– С. 1–94.
З досвіду роботи.
260. Правове виховання дитини // Б-чка вихователя дит. садка.– 2004.– № 19–20.– С. 1–56.
261. Право і справедливість // Позаклас. час.– 2005.– № 3–4.– С. 100–101.
Ознайомлення учнів з Кримінальним кодексом України.
262. Прокопенко М. Дитина хоче і має бути щасливою // Дит. садок.– 2005.– № 20.– С. 11–12.
263. Прокопенко М. Сонцем зігріті зростають наші діти: [Сценарій] / М. Прокопенко, О. Славінська // Дит. садок.– 2006.– № 22–24.– С. 57–58.
264. Прокопенко М. Усі, хто є на білім світі, мають право бути й жити / М. Прокопенко, О.Бодаква // Дит. садок.– 2006.– № 22–24.– С. 55–56.
265. Размєтаєва З.Б. Концепція «Правова культура» (з досвіду роботи ліцею) // Упр. шк.– 2004.– № 2.– С. 21–23.
266. Степанюк Г. Дітям про їх права // Дит. садок.– 2005.– № 20.– С. 12.
267. Ташкевич Л. Перше й останнє знайомство з Кримінальним кодексом України / Л. Ташкевич, О. Васильєва // Позаклас. час.– 2005.– № 3–4.– С. 107–109.
268. Ти – особистість, ти – громадянин // Почат. освіта.– 2006.– № 22, черв.– С. 19–20.
Вірші про Конституцію, Конвенцію про права дитини, а також віршована казка «Гідність, честь і воля».
269. Шалда Н. Право та обов’язок нероздільні // Палітра педагога.– 2004.– № 2.– С. 3–6.
Фрагменти занять з правового виховання дошкільників.
270. Шарапова Н.О. Ким буду я в майбутньому // Б-чка вихователя дит. садка.– 2005.– № 15–16.– С. 10–12.
271. Шевчук О. Я маю право: Година спілкування // Сіл. шк. України.– 2004.– № 15.– С. 18–19.
272. Ярченко А.В. Конституція України в моєму житті: Сцен. вихов. год. // Розкажіть онуку.– 2004.– № 16–17.– С. 57–58.
Попередня Наступна