Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід

Ліміт запитань на сьогодні: 29 .:. Запитань у базі: 46011
   


Автор запитання: Христина із міста: Львів :: Запитання: 48045  
Христина запитує:
Добрий день. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Дякую.
Наша відповідь:
Христино, література за вашим запитом:
Борин Г. В. Передумови становлення художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку: психолого-педагогічний аспект підготовки майбутнього вихователя [Електронний ресурс] / Г. В. Борин // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 47. — С. 131-135. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_47_27.
Волошина А. Разом краще : комунікація з батьками дітей з інвалідністю / А. Волошина // Дошкільне виховання. — 2023. — № 2. — С. 18-19.
Дитсадок для всіх : [добірка матеріалів] // Палітра педагога. — 2021. — № 11. - С. 3-31.
Діхтяренко С. В. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: змістовий контент [Електронний ресурс] / С. В. Діхтяренко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2024. — № 1. — С. 82-90. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2024_1_14.
Завязун Т. До дії треба мотивувати / Т. Завязун // Дошкільне виховання. — 2016. — № 3. — С. 14-16.
Іщенко Л. В. Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника [Електронний ресурс] / Л. В. Іщенко, І. І. Орос, О. О. Ляховець // Наука і освіта. — 2017. — № 10. — С. 82-89. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_10_12.
Митник О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / О. Митник // Початкова школа. — 2018. — № 11. — С. 1-4.
Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and professional teacher`s competence: theory and practice : зб. наук. ст. / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Л. А. Коростіль, Л. О. Лузан, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. — Суми : НІКО, 2023. — 206 c.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Рейпольська О. Д. Теоретико-методичні засади формування у дошкільників ціннісного самоставлення : монографія / О. Д. Рейпольська.— Київ : Слово, 2020. — 504 c.
Теличко Т. В. Професійна підготовка майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти: психолого-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Т. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. — 2022. — Вип. 2. — С. 171-174. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2022_2_38.
Теличко Т. В. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Теличко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2020. — Вип. 73(2). — С. 88-91. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_73(2)__22.
Теорія та методика дошкільної і початкової освіти в сучасному інноваційному просторі : [колект.] монографія / О. І. Гаврило, С. М. Кондратюк, А. О. Поляничко, О. В. Шаповалова, Г. Л. Бондаренко, О. М. Ващенко, Н. П. Данько, А. П. Колишкіна, Н. М. Павлущенко, І. М. Іонова, С. Л. Парфілова, О. С. Білєр, В. Г. Бутенко, О. О. Васько, К. М. Врадій, Л. М. Крівшенко, В. В. Мішедченко, І. В. Мозуль, Л. В. Пушкар, Г. С. Тарасенко, Б. І. Нестерович, О. М. Ткаченко, Є. Д. Харькова; ред.: О. В. Лобова, С. М. Кондратюк; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. — Суми : Цьома С. П., 2021. — 360 c.
Тітаренко С. А. Психолого-педагогічні умови розвитку емпатії в майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / С. А. Тітаренко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. — 2018. — Вип. 3. — С. 65-72. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_3_11.
Хомуха О. Школа рівних можливостей : організація успішної соціалізації та психолого-педагогічної реабілітації на засадах інклюзивного навчання / О. Хомуха // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 3-4. — С. 6-19.
Черепаня Н. І. Психолого-педагогічні умови розвитку моральної позиції вихователя дошкільного навчального закладу у процесі самоосвіти [Електронний ресурс] / Н. І. Черепаня, Н. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. — 2018. — Вип. 1. — С. 129-132. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_1_35.
Шульга Т. В. Формування емоційної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Шульга; Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет». — Слов’янськ, 2021. — 20 c.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 4.12.2024 11.19.16 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Вікторія із міста: Полтава :: Запитання: 48044  
Вікторія запитує:
Потрібна інформація про емоційний інтелект, дякую.
Наша відповідь:
Басюк Н. А. Емоційний інтелект: становлення та розвиток поняття в зарубіжних дослідженнях [Електронний ресурс] / Н. А. Басюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. — 2022. — Вип. 3. — С. 253-266. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2022_3_20
Боковець О. І. Емоційний інтелект як ресурс психічного здоров'я [Електронний ресурс] / О. І. Боковець // Габітус. — 2022. — Вип. 37. — С. 68-75. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_37_14
Бочаріна Н. О. Психологічний супровід розвитку емоційного інтелекту підлітків [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна, Ю. М. Філіповська // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). — 2023. — № 16. — С. 395-408. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_16_37
Власенко Ю. К. Роль soft skills та емоційного інтелекту на шляху професійного самовизначення підлітків [Електронний ресурс] / Ю. К. Власенко // Інклюзія і суспільство. — 2024. — Вип. 1. — С. 80-86. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/incluzsoc_2024_1_13
Демчук В. Етапи та педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту підлітків у процесі творчої діяльності [Електронний ресурс] / В. Демчук // Інноватика у вихованні. — 2024. — Вип. 19(2). — С. 216-225. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2024_19(2)__23
Дубровинський Г. Особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому віці [Електронний ресурс] / Г. Дубровинський, М. Дудкевич // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. — 2022. — Вип. 1. — С. 15-22. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2022_1_5
Конопліцька Ю. І. Особливості розвитку емоційного інтелекту у підлітковому віці [Електронний ресурс] / Ю. І. Конопліцька, О. Г. Ставицька // Психологія: реальність і перспективи. — 2018. — Вип. 11. — С. 70-75. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2018_11_14
Луца К. Феномен емоційного інтелекту: наукові погляди американських та українських дослідників [Електронний ресурс] / К. Луца // Молодь і ринок. — 2023. — № 10. — С. 162-166. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_10_30
Созонюк О. С. Теоретичні аспекти розвитку емоційного інтелекту особистості в дорослому віці [Електронний ресурс] / О. С. Созонюк // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). — 2024. — № 2. — С. 837-848. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_2_75
Федорчук В. М. Емоційний інтелект як важливий чинник успішної підготовки психологів [Електронний ресурс] / В. М. Федорчук, Л. М. Комарніцька // Інклюзія і суспільство. — 2023. — Вип. 1. — С. 107-114. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/incluzsoc_2023_1_15

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 4.12.2024 10.04.32 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Олена із міста: Харків :: Запитання: 48043  
Олена запитує:
Доброго дня! Цікавить інформація про психодраму.
Наша відповідь:
Богдан Т. В. Діагностика і корекція в різних теоретичних підходах до психодрами [Електронний ресурс] / Т. В. Богдан // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. — 2012. — Вип. 36. — С. 66-70. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_36_10
Богдан Т. В. Розкриття глибинних детермінант внутрішньої суперечливості психіки суб’єкта при допомозі психодраматичних прийомів [Електронний ресурс] / Т. В. Богдан // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. — 2013. — Вип. 40. — С. 278-282. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2013_40_53
Гандзілевська Г. Б. Розвиток самоцінності особистості , що переживає кризу середини життя, засобами психодрами [Електронний ресурс] / Г. Б. Гандзілевська, М. Б. Левандовська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Психологія і педагогіка. — 2013. — Вип. 22. — С. 20-23. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_22_6
Гоцуляк Н. Є. Аналіз терапевтичного аспекту катарсису в психодрамі [Електронний ресурс] / Н. Є. Гоцуляк // Проблеми сучасної психології. — 2014. — Вип. 23. — С. 138-146. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_23_14
Каряка І. В. Психокорекція емоційного вигорання особистості засобами психодрами [Електронний ресурс] / І. В. Каряка // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. — 2019. — Вип. 2. — С. 23-28. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2019_2_5
Павлін Д. О. Порівняльний аналіз плейбек театру, класичного ігрового театру і психодрами [Електронний ресурс] / Д. О. Павлін // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. — 2015. — № 2. — С. 55-61. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2015_2_10
Шулдик Г. О. Діагностика та корекція особистісних проблем майбутніх психологів методом психодрами [Електронний ресурс] / Г. О. Шулдик, А. В. Шулдик // Габітус. — 2022. — Вип. 36. — С. 243-249. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_36_42

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 4.12.2024 09.48.06 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Артем із міста: Бориспіль :: Запитання: 48042  
Артем запитує:
Доброго дня! Мені потрібна інформація про штучний інтелект за декілька останніх років.
Наша відповідь:
Доброго дня! Перегляньте наступні джерела:
Андрощук Г. Штучний інтелект: економіка, інтелектуальна власність, загрози / Г. Андрощук // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2021. - № 2. С. 56-74.
Баранов О. А. Визначення терміну “штучний інтелект” [Електронний ресурс] / О. А. Баранов // Інформація і право. 2023. - № 1 (44). - С. 32-49. - Режим доступу: http://il.ippi.org.ua/article/view/287537.
Бисага Ю. М. Штучний інтелект та авторські і суміжні права [Електронний ресурс] / Ю. М. Бисага, Д. М. Бєлов, В. В. Заборовський // Наук. вісн. Ужгород. ун-ту. Серія: Право. - 2023. – Т. 2. - Вип. 76. – С. 299-304. - Режим доступу: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/54717/1/281766-Текст статті-650013-1-10-20230614.pdf.
Горбік В. Ми лише на початку. Три принципи підходу до розвитку штучного інтелекту від Білла Гейтса // Dev.ua : [вебсайт]. - Електрон. дані.- Режим доступу: https://dev.ua/news/try-pryntsypy-bila-heitsa/. - Назва з екрана.
Живцова Л. І. Штучний інтелект: сутність та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Живцова // Укр. журнал будівництва та архітектури. - 2023. - № 3. - С. 66-71. - Режим доступу: http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/282814/277067.
Колесніков А. Штучний інтелект: переваги та загрози використання [Електронний ресурс] / А. Колесніков, О. Карапетян // Ефективна економіка. - 2023. - № 8. – Режим доступу: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1991.
Мар'єнко М. В. Штучний інтелект та відкрита наука в освіті [Електронний ресурс] / М. В. Мар'єнко, В. В. Коваленко // Фізико-математична освіта. - 2023. - № 1. - С. 48-53. - Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/734475/1/2023-381-marienkokovalenko.pdf.
Проскуріна Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / Н. Проскуріна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4. - С. 129-140. - Режим доступу: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/24950/1/Проскурніна_стаття_ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ1.pdf.
Черненко Н. І. / Штучний інтелект в управлінні персоналом [Електронний ресурс] / Н. І. Черненко // Таврійський наук. вісник. Серія: Економіка. - 2022. - Вип. 12. - С. 76-83. - Режим доступу: http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/250.

.: Розділ: Комп'ютери. Телекомунікації :: 4.12.2024 09.41.55 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Лідія із міста: Кривий Ріг :: Запитання: 48041  
Лідія запитує:
Добрий день! Чи є можливість списати КФФД, якщо у місті не має організації, яка займається утилізацією. КФФД вже давно не підлягають використанню. Чи є якісь рекомендації. Дякую!
Наша відповідь:
Добрий день! Рекомендацій немає. Окрім, можете порадитись з місцевими органами влади та аудиту.

.: Розділ: Загальні :: 4.12.2024 08.37.30 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.210601 seconds