Національна бібліотека України для дітей
     
Віртуальна довідка1
Наша адреса:
03190, Київ, вул. Януша Корчака, 60
 
Написать письмо
 
 
 
   
Пошук по сайту  
 
Skip Navigation Links.
Про бібліотеку
Послуги та сервіси
Електронні ресурси
Вибрані Інтернет-ресурси
Це важливо знати
На допомогу бібліотекареві

    Батькам і педагогам

    Студії 10 років. Вік учнів - від 2 до 19 років. Участь у олімпіадах, міжнародних виставках, конкурсах.
Творче кредо (5 позицій):

    1. Творчість - радісна потреба.
    2. Діти уміють розуміти серцем те, що поки ще не в змозі зрозуміти розумом.
    3. Не створювати установок про реалістичне - правильне - мистецтво, і будь-яке інше - "неправильне"
    4. Суміщене викладання історії мистецтв з заняттями композицією.
    5. Кінцева мета - створення власних композицій.

    Робота з наймолодшими:

    Особливий інтерес викликає робота з дітьми у віці від 2 до 7 років - групи у дитячому садку на базі гуманітарного центру "Брама".
    Робота з кольором - на першому місці, з формою - на другому. Завдання мають бути серйозними, але й цікавими і захоплюючими. Ключове слово у цьому віці "наслідування" - наслідуємо найкращим зразкам (Сар'ян, Ван Гог, Пікассо...). Свобода у виборі техніки і формату аркуша. Цікаві групові роботи (по 3-5 чоловік).

    Творче кредо (докладніше)

    1. Важливі - захопленість педагога, індивідуальний підхід до кожного учня і збереження за кожним права вибору теми, техніки, манери і т.ін.
    Обов'язково - завдання повинні ставитися посильні з урахуванням досвіду учня і особливостей його віку.

    2. Викладання краще, на мій погляд, починати не з академічних натурних постановок, а з освоєння основ колористики, ознайомлення з різними течіями у мистецтві. Освоєння учнем у першу чергу різних засобів художньої виразності дає йому більшу ступінь свободи у художньому "висловлюванні власної думки", причому "мовою" кубизму, абстракціонізма і т.ін. це можна зробити набагато раніше, ніж  мовою реалізму.

    3. Обов'язкове навчання академічному малюнку і живопису, але неодмінно з паралельним освоєнням авангардних форм мистецтва.
    Девіз вчителя: інформувати не нав'язуючи.

    4. Власне кажучи не тільки історії мистецтв - ми починаємо з дітьми розмову по колористиці з Безмежності, з Космосу - чорний колір співвідносився з космічним мороком, пронизаним усередині своєї порожнечі світлом, білим світлом променів сонця і зірок; космос чорний доки порожній - варто з'явитися у ньому маленькій порошинці, вона засяє, відбиваючи незримі у порожнечі промені... Подібні досить складні міркування про філософську сутність білого, сірого, зеленого кольорів діти досить легко сприймають і трансформують у своїх роботах. Головне - уразити їх уяву, здивувати, а світ, що нас оточує, хвала Богові, настільки багатий вартими здивування явищами!!!
    Ми у своїй програмі йшли від загального до окремого - від абстракції космічної безмежності до конкретизації форм. Так поступово ми підійшли до Землі і почали уважно розглядати який слід залишили у історії нашої планети різні народи. Вивчаємо не поспішаючи, по можливості намагаючись зрозуміти не тільки як вони жили, думали, творили, але й чому власне так ці люди все робили.

    5. Використовуємо принцип "глибокого занурення у культуру". Спочатку уважно вивчаемо і копіюємо витвори мистецтва, наприклад, стародавнього Китаю, що надає можливість максимально розчинятися у цій культурі, відчувати себе її частиною. І лише потім, зазнавши насолоди у деталях і подробицях, приступаємо до створення власних композицій, основаних на глибокому розумінні теми - це можуть бути ілюстрації до літературних творів, костюми і декорації до вистав, балетів тощо.

 

Для редагування, видалення інформаціі про дитину з сайту або повідомлення про нелегальний контент Ви можете звернутися за адресою: library@chl.kiev.ua

 
Останнє оновлення: 12/4/2024
© 1999-2010р. Національна бібліотека України для дітей