Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46309
   


Автор запитання: Тетяна Сидорова із міста: Бердичев :: Запитання: 48347  
Тетяна Сидорова запитує:
Добрий ранок! Для курсової на тему "Дитячі травми як ресурс для проживання дорослого віку" потрібен теоретичний матеріал. дякую
Наша відповідь:
Добрий день. Рекомендуємо вам ознайомитись з наступними джерелами інформації:
Анурова А. О. Вплив дитячих психологічних травм на доросле життя особистості [Електронний ресурс] / А. О. Анурова // Теоретико-методологічні проблеми практичної психології та її перспективи розвитку : зб. доп. Всеукр. студ. наук.- практ. конф. (м. Кропивницький, 2022 р.). — Кропивницький, 2022. — С. 6-10. — Режим доступу: https://cusu.edu.ua/images/conferences/2022/zbirn_stud_psyholog_11.05.22.pdf#page=6.
Боровик А. Дитячі психологічні травми і як вони впливають на доросле життя [Електронний ресурс] / Аліна Боровик // Modastil.com.ua : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://surl.lt/ybmrkm/. — Назва з екрана.
Вплив дитячих травм на доросле життя: роль психотерапії у вирішенні проблем минулого [Електронний ресурс] // Центр клінічної психології та психотерапії : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://surl.li/xxlqqt. — Назва з екрана.
Вплив дитячих травм на доросле життя: шляхи подолання [Електронний ресурс] // 4mamа : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://4mama.com.ua/blog/vplyv-dytyachyh-travm-na-dorosle-zhyttya-shlyahy-podolannya.html. — Назва з екрана.
Гаврилова А. Ю. Вплив травматичних подій на розвиток дитини / А. Ю. Гаврилова. — Харків : Основа, 2020. — 176 с.
Герлован Я. Е. Пcихологічна травма дитинства як чинник впливу на економічний потенціал особистості [Електронний ресурс] / Я. Е. Герлован // Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. — 2024. — №20. — С. 61-66. — Режим доступу: http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/514.
Глушко О. Дитячі травми: як минуле впливає на наше доросле життя [Електронний ресурс] / Олена Глушко // Qui.help : [вебсайт]. — — Електрон. дані. — Режим доступу: https://www.qui.help/blog/dytiachi-travmy. — Назва з екрана.
Дем’яненко Ю. Дитячі травми у дорослому віці [Електронний ресурс] / Юлія Дем’яненко // Простір психологів : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://psyhology.space/psypedia-post/dytyachi-travmy-u-doroslomu-viczi/. — Назва з екрана.
Емоційні травми в дитинстві – наслідки на все життя [Електронний ресурс] // Psyhologist : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://psyhologist.com.ua/emotsijni-travmi-v-ditinstvi-naslidki-na-vse-zhittya/. — Назва з екрана.
Карташов О. Дитячі травми та як вони впливають на доросле життя [Електронний ресурс] / Олександр Карташов // AboutU : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://aboutu.live/blog/dityach-travmi-ta-yak-voni-vplivayut-na-dorosle-zhittya. — Назва з екрана.
Карук Ю. Взаємозв’язок травматичного досвіду дитинства та ментального здоров’я дорослої людини [Електронний ресурс] / Ю. Карук // Прояви резилієнтності на різних рівнях системи: сім’я, освіта, суспільство під час війни : зб. наук. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 23 лист. 2023 р.). – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 41-46. – Режим доступу: https://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13982.
Карц Б. Травми дитинства: 20 важливих ознак, яким не всі надають значення [Електронний ресурс] / Богдана Карц // Hochu.ua : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://news.hochu.ua/ukr/cat-razvitie/psihologiya/article-134331-travmi-ditinstva-20-vazlivix-oznak-avtorska-kolonka-tetiani-kiricenko/. — Назва з екрана.
Коваленко А. В. Зв’язок травматичного дитячого досвіду з толерантністю особистості в дорослому віці [Електронний ресурс] / А. В. Коваленко, В. Г. Голота // Український психологічний журнал. — 2022. — № 1(17). — С. 41-61. — Режим доступу https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/1750761.
Кононова М. М. Аналіз взаємозв’язку травмівних переживань дитинства та дезадаптивної поведінки / М. М. Кононова // Психологія і особистість. — 2021. — Т. 19. — № 1. — С. 126-141.
Коржан М. О. Психологічні травми дитинства: причини виникнення, види, методи психологічної роботи / М. О. Коржан // Матеріали 79-ї студентської наукової конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (м. Одеса, 6 лип. 2023 р.) — Одеса, 2023. — С. 383-387.
Косьянова О. Ю. Психологічні наслідки дитячих травм та їхній вплив на особистісні характеристики дорослої людини [Електронний ресурс] / О. Ю. Косьянова, А. В. Крижановська // Психологія та соціальна робота. — 2025. — №1. — С. 150-159. — Режим доступу: https://journals.onu.in.ua/index.php/psy/article/view/257.
Криволапчук Т. М. Емоційні травми у дітей дошкільного віку: діагностика та корекція / Т. М. Криволапчук. — Харків : Ранок, 2020. — 176 с.
Кутриш А. В. Вплив дитячих травм на розвиток особистості [Електронний ресурс] / А. В. Кутриш // Інтеграція науки та практики управління в умовах соціокультурних трансформації : зб. матеріалів
ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 25 квіт. 2025 р.) / ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка». — Полтава, 2025. — С. 445-447.
Кушнір Ю. А. Особливості формування шлюбно-сімейних стосунків особистістю з дитячим психотравмуючим досвідом [Електронний ресурс] : [робота на здобуття кваліф. ст. магістра : спец. 053 «Психологія»] / Ю. А. Кушнір ; наук. кер. Г. А. Пріб ; [Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки]. — Луцьк, 2024. — 62 с. — Режим доступу: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27756.
Лівшиць Г. Ранні дитячі травми і їх вплив [Електронний ресурс] / Ганна Лівшиць // Простір психологів : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://psyhology.space/psypedia-post/ranni-dytyachi-travmy-i-yih-vplyv/. — Назва з екрана.
Луценко О. І. Психологічний супровід дітей, що пережили психотравмуючі події / О. І. Луценко ; [Ін-т психології НАПН України]. — Київ, 2017. — 204 с.
Лялюк Г. М. Психологічні особливості відтермінованого впливу дитячих психотравм на психічний стан особистості у дорослому віці [Електронний ресурс] / Г. М. Лялюк, О. С. Мороз // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. — 2018. — № 2. — Режим доступу: http://journals.lvduvs.lviv.ua/index.php/psychology/article/view/63.
Малихіна Т. О. Травма дитинства: наслідки і методи роботи в сучасній психології / Т. О. Малихіна. — Львів : Світ, 2019. — 168 с.
Максимук М. А. Дитяча травма як чинник агресивності в дорослому віці [Електронний ресурс] : [робота на здобуття освіт. ст. «Магістр». Галузь знань: 05 «Соціальні та поведінкові науки» Спеціальність: 053 «Психологія»] / М. А. Максимум ; [Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки]. — Луцьк, 2024. — 67 с. — Режим доступу: https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/26518/1/Maksymuk_2024.pdf.
Мельник С. 5 речей, які важливо знати про свою внутрішню дитину [Електронний ресурс] / Софія Мельник // ХОЧУ : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://news.hochu.ua/ukr/cat-razvitie/psihologiya/article-153939-5-recei-iaki-vazlivo-znati-pro-svoiu-vnutrisniu-ditinu/#google_vignette. — Назва з екрана.
Наказава Д. Д. Уламки дитячих травм. Чому ми хворіємо і як це припинити / Донна Джексон Наказава. — Київ : BookChef, 2022. — 384 с.
П’ять психологічних травм родом з дитинства: як їх розпізнати та пропрацювати [Електронний ресурс] // Сім’я і дім : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://simya.com.ua/pyat-psyhologichnyh-travm-rodom-z-dytynstva-yak-yih-rozpiznaty-ta-propraczyuvaty/. — Назва з екрана.
Співак К. Види ранніх травм та їх вплив на особистість [Електронний ресурс] / К. Співак // Простір психологів : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://psyhology.space/psypedia-post/vydy-rannih-travmy/. – Назва з екрана.
Татарина Є. Дитячі травми в дорослому житті: як це працює і що з цим робити [Електронний ресурс] / Є. Татарина // Tataryna-psychologist : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://tataryna-psychologist.com.ua/dityachi-travmu/. — Назва з екрана.
Тищенко Т. С. Вплив дитячої травми на становлення Я-образу особистості [Електронний ресурс] : [кваліф. робота магістра спец. 053 «Психологія» ] / Т. С. Тищенко ; наук. кер. Ю. А. Паскевська. — Запоріжжя : ЗНУ, 2024. — 76 с. — Режим доступу: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18983.
#Тияк Травми дитинства: що це і як вони можуть позначитися на дорослому житті? [Електронний ресурс] // Вінницька обласна військова адміністрація : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://vin.gov.ua/news/ostanni-novyny/57712-tiyak-travmi-ditinstva-shcho-tse-i-yak-voni-mozhut-poznachitisya-na-doroslomu-zhitti. — Назва з екрана.
Травми дитинства. Що це і як вони можуть позначитися на дорослому житті? [Електронний ресурс] // Управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://uozkmr.gov.ua/aktualno/mentalne-zdorovya/1914-travmi-ditinstva-scho-ce-yak-voni-mozhut-poznachitisya-na-doroslomu-zhitt.html. — Назва з екрана.
Травми дитинства. Що це і як вони можуть позначитися на дорослому житті [Електронний ресурс] // Центр медичної генетики та пренатальної діагностики імені П. М. Веропотвеляна : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: https://mgc-pd.kr.ua/travmi-ditinstva-shho-ce-i-yak-voni-mozhut-poznachitisya-na-doroslomu-zhitti/. — Назва з екрана.
Чепелєва Н. В. Соціально-психологічні аспекти переживання втрат у дитинстві / Н. В. Чепелєва. — Харків : Вид-во ХНУ ім. Каразіна, 2018. — 200 с.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 4.12.2025 11.21.26 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ірина із міста: Київ :: Запитання: 48340  
Ірина запитує:
Добрий день. Потрібна література про розвиток креативності у дошкільників. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день. Література за вашим запитом:
Бєлєнька Г. Як виховати креативну особистість : актуальні проблеми / Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання. — 2023. — № 3. — С. 3-6.
Борисова Т. Музична казка як інструмент розвитку креативних якостей молодших школярів / Т. Борисова // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2019. — Вип. 26(2). — С. 21-27.
Єнгаличева І. В. Креативний розвиток дітей дошкільного віку засобами театралізованих ігор / І. В. Єнгаличева // Наук. вісн. Ужгород. ун-ту : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. — Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. — Вип. 36. — С. 59–61.
Керейшитє І. С. Матеріал: Заняття з креативного розвитку дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. С. Керейшитє // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/zanatta-z-kreativnogo-rozvitku-ditej-starsogo-doskilnogo-viku-345699.html. — Дата звернення: 26.11.2025.
Клименюк Н. В. Розвиток креативності в дітей дошкільного віку засобами квесту [Електронний ресурс] / Н. В. Клименюк, С. В. Медведєва, Л. А. Малікова // Вересень. — 2022. — № 3. — С. 65-77. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2022_3_8.
Клугман О. Г. Матеріал: Програма розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. (з досвіду роботи) [Електронний ресурс] / О. Г. Клугман // Всеосвіта [вебсайт]. — — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/programa-rozvitku-tvorcih-zdibnostej-ditej-starsogo-doskilnogo-viku-z-dosvidu-roboti-353078.html. — Дата звернення: 26.11.2025.
Людкевич Н. Малюємо пластиліном : художня студія / Н. Людкевич // Джміль. — 2024. — № 1-2. — С. 26-27.
Людкевич Н. Натхнений зелений : художня студія / Н. Людкевич // Джміль. — 2024. — № 3-4. — С. 6-7.
Макаренко Л. В. Вітаю, театре! Старший дошкільний вік / Л. В. Макаренко. — Київ : Шкільний світ, 2021. — 95 с.
Паласевич І. Л. Розвиток креативності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. Л. Паласевич, С. Б. Береза // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2024. — № 3. — С. 65-70. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2024_3_11.
Перхун Л. Розвиток творчості дітей дошкільного віку засобами казки, інсценізованої у грі у середовищі закладів дошкільної освіти / Л. Перхун, М. Клим // Молодь і ринок. — 2021. — № 4. — С. 100-103.
Тищенко О. Г. Матеріал: «Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в конструкторській діяльності» [Електронний ресурс] / О. Г. Тищенко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/rozvytok-tvorchykh-zdibnostei-ditei-starshoho-doshkilnoho-viku-v-konstruktorskii-diialnosti-750346.html. — Дата звернення: 26.11.2025.
Труш Д. Формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку засобами народної хореографії / Д. Труш, О. Вільхова // Імідж сучасного педагога. — 2025. — № 2. — С. 99-103.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 26.11.2025 11.28.14 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Тетяна із міста: Київ :: Запитання: 48336  
Тетяна запитує:
Добрий день, цікавить література на тему "Формування ключових комунікативних компетентностей учнів початкових класів засобами інтерактивного навчання" (учні з порушенням мовлення) . Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня. Пропонуємо вам ознайомитись з наступними джерелами інформації:
Білавич Г. Інтерактивні засоби навчання як чинник комунікативного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Г. Білавич, Т. Пантюк, У. Крайник та ін. // Молодь і ринок. — 2023. — № 5. — С. 7-12. — Режим доступу: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/282832/277646.
Дубовик С. Г. Застосування сучасних онлайн-сервісів із метою розвитку мовлення учнів молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / С. Г. Дубовик, Н. О. Семеній // Вісник науки та освіти, Сер. «Філологія», Сер. «Педагогіка», Сер. «Соціологія», Сер. «Культура і мистецтво», Сер. «Історія та археологія». — 2024. — № 5(23). — С. 232-245. — Режим доступу: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49230/1/S_Dubovyk_N_Semenii_VNO_5_23_2024_FPO.pdf.
Королюк І. А. Використання театралізованої діяльності у розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : магістерська робота / І. А. Королюк ; Волинський національний ун-т ім. Л. Українки. — Луцьк, 2024. — 101 с. — Режим доступу: https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/26438/1/koroliuk_2024.pdf.
Костенко Т. М. Нова українська школа: формування у молодших школярів навичок конструктивного спілкування [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Т. М. Костенко, К. С. Довгопола. — Харків : Ранок, 2021. — 176 с. — Режим доступу: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/navchalno-metodychny-posibnyky/dlya-pedpraytsivnykiv/NMP_NUSH_form. y molodsh. shkolyariv navuchok konstr. spilkyvannya (Kostenko T.M., Dovgopola K.S.).pdf.
Лебідь А. В. Формування комунікативних навичок у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями засобами ігротерапії [Електронний ресурс] / А. В. Лебідь, Н. В. Науменко // Третя всеукраїнська конференція «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти» (13 – 14 травня 2025 р.) : збірник наук. праць. — Харків, 2025. — С. 193-195. — Режим доступу: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/6aa69526-2dd8-4125-804c-8d5e4066d76a/content.
Матвеєва Н. О. Формування соціальної компетентності молодших школярів з порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Н. О. Матвеєва // Всеукраїнська науково-практична конференція
«Інтеграція науки і практики в умовах модернізації спеціальної освіти України», 23-24 берез. 2023 р. : збірка матеріал. конф. — Івано-Франківськ, 2023. — С. 132-137. — Режим доступу: https://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi78/0058419.pdf#page=132.
Рудюк О. Ігрова діяльність як ефективний засіб корекційно-розвиткової роботи молодшого школяра з мовленнєвими порушеннями [Електронний ресурс] / О. Рудюк // ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р. — Умань, 2025. — С. 115-122. — Режим доступу: https://eprints.zu.edu.ua/43568/1/1.pdf.
Ткаченко Л. П. Інноваційні підходи до мовленнєвого розвитку дитини у дошкільній і початковій освіті [Електронний ресурс] / Л. П. Ткаченко, Л. І. Михальчук, Є. М. Калюжна та ін. // «Перспективи та інновації науки; Сер. «Педагогіка», Сер. «Психологія», Сер. «Медицина». — 2024. — № 10. — С. 1035-1042. — Режим доступу: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/56d2fb8b-4667-46af-a13b-3926e087b873/content.
Чос С. Г. Нестандартні форми розвитку комунікативної компетентності учнів початкових класів НУШ [Електронний ресурс] / С. Г. Чос // Молодий вчений. — 2021. — № 9. — С. 24-27. — Режим доступу: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/2152/2133.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 17.11.2025 11.29.42 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Додаткова інформація від :.
.:  Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 48333  
Ольга запитує:
До того, як перестав працювати сервер, мною було відправлено замовлення до теми "МЕТОДИКА РОБОТИ З ПІДРУЧНИКОМ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ", наразі за 6 днів відповідь відсутня. Перепрошую, але ж я очікую...
Наша відповідь:
Добрий день, Ольго. Вибачте за технічні несправності. Ваш запит на сторінці адміністратора з’явився 12.11.2025 о 15.48.11.
Перегляньте літературу за вашим запитом:
Бенедюк В. В. Особливості методики організації навчально-пізнавальної діяльності школярів при вивченні географії у 6-му класі [Електронний ресурс] / В. В. Бенедюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2016. — Вип. 46. — С. 237-244. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_34.
Делеурова О. М. Використання рефлексійних методик навчання на уроках географії [Електронний ресурс] / О. М. Делеурова // Таврійський вісник освіти. — 2017. — № 1. — С. 20-29. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2017_1_5.
Інтегровані уроки географії : 8-9 класи // Краєзнавство. Географія. Туризм (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 3-117.
Мінаєва К. Медійна грамотність на уроках географії : методичні рекомендації з медіаосвіти / К. Мінаєва // Краєзнавство. Географія. Туризм (Шкільний світ). — 2022. — № 1-2. — С. 78-93.
Надтока О. Ф. Створення підручників з географії на основі компетентнісного підходу як один із напрямків розвитку предметної методики навчання [Електронний ресурс] / О. Ф. Надтока // Проблеми сучасного підручника. — 2015. — Вип. 15(2). — С. 77-85. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(2)__9.
Назаренко Т. Формування змісту сучасного підручника географії: інтеграційні аспекти [Електронний ресурс] / Т. Назаренко // Проблеми сучасного підручника. — 2023. — Вип. 30. — С. 102-111. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2023_30_12.
Рябоконь С. О. Матеріал: Методичні розробки «Форми роботи на уроках географії» [Електронний ресурс] / С. О. Рябоконь // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/metodicni-rozrobki-formi-roboti-na-urokah-geografii-184576.html. — Дата звернення: 13.11.2025.
Савчук І. Г. Нова українська школа спрямована на формування екологічно свідомого громадянина : розмова з канд. географ. наук, старшого наук. співробітника Інституту географії НАН України, співавтора шкільних підручників : екологічна освіта та виховання / І. Г. Савчук ; редакція «Екологічного вісника» // Екологічний вісник. — 2019. — № 6. — С. 17-20.
Удовиченко І. В. Підручник з географії як складник навчально-методичного забезпечення закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / І. В. Удовиченко // Проблеми сучасного підручника. — 2018. — Вип. 20. — С. 495-503. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_20_47.
Україна на політичній карті Європи й світу : інтегрований урок із географії, хімії, мистецтва й англійської мови у 8-му класі // Краєзнавство. Географія. Туризм (Шкільний світ). — 2022. — № 3-4. — С. 24-33.
Юрченко С. Р. Формування та впровадження електронних підручників з географії для закладів середньої освіти сучасної України [Електронний ресурс] / С. Р. Юрченко // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 54(1). — С. 42-46. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_54(1)__10.
Яковлева В. Методика навчання географії: інноваційні технології в процесі викладання географії у базовій та профільній школі [Електронний ресурс] / В. Яковлева, Р. Власенко, Т. Андрійчук // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія : Педагогіка. Писхологія. — 2023. — Вип. 3. — С. 111-117. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvvabopph_2023_3_18.
Янатьєва О. Проблемне навчання – сучасне навчання / О. Янатьєва // Краєзнавство. Географія. Туризм (Шкільний світ). — 2017. — № 20. — С. 8-18.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 12.11.2025 15.48.11 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Надія із міста: Київ :: Запитання: 48330  
Надія запитує:
Добрий день. Потрібна література: Педагогіка партнерства - основа Нової української школи. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день. Література за вашим запитом:
Апрєлєва І. В. Реалізація ідей педагогіки партнерства у системі відносин «педагог» – «дитина» [Електронний ресурс] / І. В. Апрєлєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2023. — Вип. 91. — С. 9-13. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_91_4.
Ведмеденко Н. О. Педагогіка партнерства як основа Нової української школи [Електронний ресурс] / Н. О. Ведмеденко, В. О. Матвієнко // Освітньо-науковий простір. — 2024. — Вип. 7(2.1). — С. 28-36. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/educsc_2024_7(2.
Вітковська О. Д. Використання педагогіки партнерства в освітньому процесі [Електронний ресурс] / О. Д. Вітковська // Вересень. — 2021. — № 4. — С. 24-31. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2021_4_4.
Данко А. Ю. Педагогіка партнерства в закладах загальної середньої освіти, аналіз досвіду зарубіжних країн, інтеграція в НУШ [Електронний ресурс] / А. Ю. Данко // Alfred Nobel university journal of pedagogy and psychology. — 2024. — № 2. — С. 27-36. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2024_2_4.
Казанжи І. В. Використання педагогіки партнерства у підготовці майбутніх фахівців для Нової української школи [Електронний ресурс] / І. В. Казанжи // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2018. — № 2. — С. 97-101. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_2_20.
Матвієнко В. О. Педагогіка партнерства як умова ефективної реалізації завдань Нової української школи [Електронний ресурс] / В. О. Матвієнко // Освітньо-науковий простір. — 2024. — Вип. 6(1.2). — С. 15-22. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/educsc_2024_6(1.
Нова українська школа: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи : навч.-метод. посіб. / Т. М. Бабко, О. В. Банах, А. В. Вознюк, Г. А. Коломоєць, Л. Г. Кудрик, О. М. Мельник. — Київ : Освіта, 2020. — 207 c.
Педагогіка партнерства : навч. посіб. для студентів закл. вищ. освіти / уклад.: М. І. Гагарін, В. В. Мартинюк; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. — Умань : Сочінський М. М., 2024. — 213 c.
Поліщук О. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи [Електронний ресурс] / О. Поліщук // Соціальна робота та соціальна освіта. — 2022. — Вип. 2. — С. 130-135. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srso_2022_2_15.
Потапчук Т. В. Обґрунтування та перевірка ефективності педагогічних умов формування толерантності майбутніх вихователів на засадах педагогіки партнерства [Електронний ресурс] / Т. В. Потапчук // Науковий вісник Сіверщини. Серія : Освіта. Соціальні та поведінкові науки. — 2025. — № 2. — С. 138–147. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shsesbs_2025_2_13.
Унгурян І. К. Формування гуманних взаємовідносин педагога та учня як складова педагогіки партнерства нової української школи [Електронний ресурс] / І. К. Унгурян // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. — 2017. — Вип. 4. — С. 330-335. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_4_37.
Черв’якова Н. І. Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища нової української школи [Електронний ресурс] / Н. І. Черв’якова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. — 2019. — № 1(2). — С. 287-294. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_1(2)__33.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 6.11.2025 09.25.43 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.159076 seconds