Бренди, івенти, тімбілдінги, пресрелізи…
Маркетолог – це фахівець, який досліджує потреби споживачів та створює стратегії для просування товарів або послуг. Його мета – зробити продукт привабливим для цільової аудиторії та збільшити продажі. Ця професія досить затребувана у сучасному світі.
Тож 15 квітня в бібліотеці у межах програми «Кроки до професії» відбулася зустріч «Бренди, івенти, тімбілдінги, пресрелізи…», під час якої професію маркетолога представляли викладачі факультету аграрного менеджменту Національного університету біоресурсів і природокористування України – доктор філософії з маркетингу Олександр Омельяненко та кандидат наук з державного управління Катерина Алексеєва.
Десятикласники переглянули відео про університет, де презентовано аудиторії, лабораторії, гуртожитки та навіть музей історії закладу. Навчальний заклад нараховує тринадцять факультетів, три науково-навчальні інститути, десять відокремлених підрозділів; тут навчається 26 тисяч студентів і понад 600 аспірантів. Зацікавила підлітків інформація щодо тісної співпраці університету із зарубіжними закладами з метою отримання професійної освіти з можливістю переміщення студентів.
Присутні отримали консультації і практичні поради від фахівця з профорієнтації Київського міського центу зайнятості Тамари Назарук.