Вступ
Інформатизація — один з найголовніших чинників суспільного прогресу. Під інформатизацією суспільства слід розуміти не лише обладнання установ новітньою комп’ютерною технікою, але й створення власних інформаційних ресурсів та їх популяризацію. Питання володіння інформацією є нагальним і пріоритетним у сучасному світі, а інформаційний простір — конкурентним, тож бібліотека зараз вже розглядається не тільки як джерело, а й як організатор доступу до інформації.
Вміння читати, знаходити та аналізувати інформацію — найважливіші навички виживання в інформаційному суспільстві. Отже основне завдання всієї бібліотечної роботи з дітьми — створення умов для активного використання інформаційних ресурсів бібліотеки і насамперед зручної системи доступу до них. Потреби користувача пов’язані з переробкою величезних обсягів інформації, що диктує необхідність одержання інформаційних продуктів і послуг високого ступеня вибірковості, аналітичності. Таким чином, інформаційна й освітня функції, що традиційно виконували бібліотеки, здобувають якісно нове звучання. Взаємодоповнюючи одна одну, вони значно розширюють спектр продуктів і послуг, що надаються бібліотекою. Перед дитячими бібліотеками стоїть завдання застосування комп’ютерних технологій, перш за все, для розвитку дитини як читача, забезпечення юним користувачам оперативного доступу до інформаційних ресурсів та виховання інформаційної культури підростаючого покоління.
До змісту Наступна