|
|
|
Підручники та навчальні посібники з окремих предметів для школярів |
Систематизуються у відповідні галузеві відділи класифікації і виокремлюються за допомогою загального типового ділення (ЗТД) я7 - навчальні видання (при необхідності з деталізацією ЗТД я7). Проставляється віковий визначник певної читацької категорії: <Д> - 1 кл.; <мл> - 2-4 кл.; <с> - 5-6 кл.; <ст> - 7-11 кл. При описі документу в форматі MARC21 заповнюються підполя: «084a Індекс ББК» та «090a Поличний індекс». ЗТД я7 заноситься лише в поле «084 Індекс ББК». Для навчальних видань для учнів 1 класу проставляється: у підполі 090a – значення <Д>, а в 084a – відповідний відділ класифікації з ЗТД я7.
Документам присвоюються рубрики, що відповідають певному навчальному предмету.
Навчальні видання для читання іноземними мовами систематизуються у розділ 81.2 з додаванням визначника мови, для вивчення якої вони призначенні, та загального типового ділення я7.
084 |
__ |
$a81.2Нім.я7 |
090 |
__ |
$aст 81.2Нім$xА 79 |
245 |
10 |
$aВибрані сторінки з творів сучасних німецькомовних письменників$bкн. для читання нім. мовою |
246 |
_1 |
$aAus den Werken der gegenwaertigen deutschsprachigen Schriftsteller |
521 |
1_ |
$a12-15 р. |
650 |
14 |
$aНІМЕЦЬКА МОВА |
650 |
14 |
$aНІМЦІ$xЛІТЕРАТУРА (ТВОРИ) |
650 |
14 |
$aЛІТЕРАТУРА (ТВОРИ)$y20 СТ.$zНІМЕЧЧИНА |
650 |
14 |
$aЛІТЕРАТУРНА КРИТИКА$xПОЕЗІЯ$xПРОЗА$y20 СТ.$zНІМЕЧЧИНА |
650 |
14 |
$aНІМЦІ$xПИСЬМЕННИКИ |
655 |
04 |
$aНАВЧАЛЬНІ ВИДАННЯ$xКНИГИ ДЛЯ ЧИТАННЯ$xПОСІБНИКИ |
655 |
04 |
$aЛІТЕРАТУРА$vОПОВІДАННЯ |
655 |
04 |
$aКРИТИКА$vДОВІДКИ |
|
Навчально-методичні видання для вчителів |
Література загального характеру з організації навчання школярів відображається у діленні 74.202 з віковим визначником <В>.
084 |
__ |
$a74.202 |
090 |
__ |
$aВ 74.202$xА 46 |
245 |
10 |
$aНе вчи мене, але дозволь мені вчитися$nЧ. 2$cз нім. пер. Н. Андрусів$pІнтерактивні ігри |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
650 |
14 |
$aНАВЧАННЯ$xІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ |
653 |
1_ |
$aИНТЕРАКТИВНЫЕ ИГРЫ
$aІНТЕРАКТИВНІ ІГРИ |
655 |
04 |
$aНАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ВИДАННЯ$vІГРОВІ ЗАВДАННЯ$vМЕТОДИЧНІ ПОРАДИ$xПОСІБНИКИ |
084 |
__ |
$a74.202 |
090 |
__ |
$aВ 74.202$xД 44 |
245 |
10 |
$aДидактика$bнавч.-метод. комплекс : практикум$cуклад. М. С. Гордійчук, О. Ю. Попова |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
655 |
04 |
$aНАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ВИДАННЯ$vПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ$vРОЗРОБКИ УРОКІВ$vЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ$vСАМОСТІЙНІ РОБОТИ$vТЕСТИ$vЛЕКЦІЇ$vДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vКОНТРОЛЬНІ РОБОТИ$xПОСІБНИКИ |
Література методичного характеру для вчителів з методики викладання певного шкільного предмету систематизується за відповідними діленнями 74.26 з віковим визначником <В>..
084 |
__ |
$a74.262.0 |
090 |
__ |
$aВ 74.262.0$xГ 91 |
245 |
10 |
$aГотуємося до уроків природознавства у 1 класі$bпосіб. для вчителя : схвалено для використ. у загальноосвіт. навч. закл... |
521 |
3_ |
$aвикладачі |
650 |
14 |
$aПРИРОДНИЧІ НАУКИ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ$xПРИРОДОЗНАВСТВО |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА$xПОЧАТКОВА ОСВІТА |
653 |
1_ |
$a1 КЛ. |
655 |
04 |
$aНАВЧАЛЬНІ ВИДАННЯ$vКАЛЕНДАРНІ ПЛАНИ$vРОЗРОБКИ УРОКІВ$vМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ$xПОСІБНИКИ | |
Документи, в яких подано рецензії, характеристику та методику роботи з навчальною літературою з питань шкільної педагогіки, розкриваються за допомогою рубрик:
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
650 |
14 |
$НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА$xПІДРУЧНИКИ$xПРИРОДНИЧІ НАУКИ$zУКРАЇНА |
653 |
1_ |
$a5-9 КЛ. |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vОГЛЯДИ |
або
630 |
04 |
$aУКРАЇНСЬКА МОВА (ПІДРУЧНИК)$xХАРАКТЕРИСТИКА$y2012$zУКРАЇНА |
650 |
14 |
$НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА$xПІДРУЧНИКИ$xУКРАЇНСЬКА МОВА$y2012$zУКРАЇНА |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА$xПОЧАТКОВА ОСВІТА |
653 |
1_ |
$a2 КЛ. |
655 |
04 |
$aКРИТИКА$vРЕЦЕНЗІЇ |
Для виокремлення матеріалів про аспекти організації роботи у загальноосвітніх закладах застосовується рубрика <ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ> (замість <СЕРЕДНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ>). Якщо мова у документі йде про діяльність шкіл застосовується рубрика <ШКОЛИ>. Інші типи навчальних закладів, при необхідності, можуть бути внесені до підрубрики рубрики <ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ>: <ЛІЦЕЇ>, <ГІМНАЗІЇ>, <КОЛЕДЖІ> тощо.
084 |
__ |
$a74.205 |
110 |
1_ |
$aУкраїна$bМіністерство освіти і науки, молоді та спорту |
245 |
10 |
$aПро підсумки інтернет-зборів батьків першокласників$bнаказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.10.2012 р. № 1073 |
521 |
3_ |
$aфахівці |
610 |
14 |
$aУКРАЇНА$bМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ$xЗАХОДИ$xВЕБ-САЙТИ$y2012$zУКРАЇНА |
611 |
24 |
$aВСЕУКРАЇНСЬКІ ІНТЕРНЕТ-ЗБОРИ БАТЬКІВ ПЕРШОКЛАСНИКІВ$cУКРАЇНА$d5-25 ЖОВТНЯ 2012$xАНАЛІЗ$xПРОВЕДЕННЯ |
650 |
14 |
$aЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ$xБАТЬКІВСЬКІ ІНТЕРНЕТ-ЗБОРИ$xПОЧАТКОВА ОСВІТА$xРОБОТА З БАТЬКАМИ$y2012$zУКРАЇНА |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА$xПОЧАТКОВА ОСВІТА |
653 |
1_ |
$aІНТЕРНЕТ-ЗБОРИ БАТЬКІВ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
653 |
1_ |
$aИНТЕРНЕТ-СОБРАНИЯ РОДИТЕЛЕЙ ПЕРВОКЛАССНИКОВ |
653 |
1_ |
$aУЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕННЯ |
653 |
1_ |
$aОБОБЩЕНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ ПРОВЕДЕНИЯ |
655 |
04 |
$aОФІЦІЙНІ ВИДАННЯ$vНАКАЗИ$vДОВІДКИ |
084 |
__ |
$a74.202 |
245 |
00 |
$aПишемо плани |
521 |
3_ |
$aфахівці |
650 |
14 |
$aШКОЛИ$xОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ$xПЛАНУВАННЯ |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
653 |
1_ |
$aРІЧНІ ПЛАНИ |
653 |
1_ |
$aГОДОВЫЕ ПЛАНЫ |
653 |
1_ |
$aКАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ |
653 |
1_ |
$aКАЛЕНДАРНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ УРОКОВ |
653 |
1_ |
$aПЛАНИ РОБОТИ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ |
653 |
1_ |
$aПЛАНЫ РАБОТЫ КЛАССНЫХ РУКОВОДИТЕЛЕЙ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ |
084 |
__ |
$a74.268.1Ук |
084 |
__ |
$a74.268.3 |
245 |
10 |
$aПідвищуємо якість уроку через упровадження інноваційних технологій$bпрезентація навчального закладу |
521 |
3_ |
$aвикладачі |
610 |
24 |
$aНАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 2 М. ХМЕЛЬНИЦЬКОГО$xСТРУКТУРА$xДІЯЛЬНІСТЬ$y21 СТ.$zХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ$xНАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ КОМПЛЕКСИ$xДІЯЛЬНІСТЬ$y21 СТ.$zХМЕЛЬНИЦЬКИЙ,УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
650 |
14 |
$aУКРАЇНСЬКА МОВА$xІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ |
650 |
14 |
$aЛІТЕРАТУРА$xІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ$xУКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vДОСВІД |
Для розкриття досвіду роботи навчального закладу з відповідного напрямку виховання або навчання застосовуються підрубрики <ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ> або <ШКОЛИ>. Але наголошуємо, що паралельно поле «610 Організація (тематичний термін)» заповнюється у разі, коли у тексті документу розкриваються аспекти діяльності певного ЗНЗ. Коли автором статті виступає працівник ЗНЗ, а про сам заклад мова не йде, то поле 610 не заповнюється.
084 |
__ |
$a74.200.51 |
245 |
10 |
$aСуспільне виховання на національних засадах$b[добірка матеріалів]$cупоряд. Н. Поступальська |
521 |
3_ |
$aфахівці |
610 |
24 |
$aЛЮБОМИРСЬКА ГІМНАЗІЯ$xДОСВІД РОБОТИ$xМОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ$y21 СТ.$zЛЮБОМИРКА, КОТОВСЬКИЙ РАЙОН, ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aМОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ$xЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ$xГІМНАЗІЇ$xРОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ$y21 СТ.$zЛЮБОМИРКА, КОТОВСЬКИЙ РАЙОН, ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aНАРОДНА ПЕДАГОГІКА$zУКРАЇНА |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ ПОРАДИ$vТРЕНІНГИ |
655 |
04 |
$aСЦЕНАРІЇ$vВИХОВНІ ЗАХОДИ$vКРУГЛІ СТОЛИ |
084 |
__ |
$a74.200.58 |
245 |
10 |
$aРозвиток особистості школяра в громадській організації$bз досвіду роботи педагога-організатора |
521 |
3_ |
$aфахівці |
610 |
24 |
$aЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА С. ВІЛЬХІВЦІВ$xДОСВІД РОБОТИ$xПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ$xГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ$y21 СТ.$zВІЛЬХІВЦІ, ЧЕМЕРОВЕЦЬКИЙ РАЙОН, ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ$xШКОЛИ$y21 СТ.$zВІЛЬХІВЦІ, ЧЕМЕРОВЕЦЬКИЙ РАЙОН, ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ$xШКОЛИ$y21 СТ.$zВІЛЬХІВЦІ, ЧЕМЕРОВЕЦЬКИЙ РАЙОН, ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ, УКРАЇНА |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vДОСВІД$vМЕТОДИЧНІ ПОРАДИ |
655 |
04 |
$aСЦЕНАРІЇ$vШКІЛЬНІ СВЯТА$vСІМЕЙНІ СВЯТА |
084 |
__ |
$a74.262.21 |
245 |
10 |
$aДинамічний урок як удосконалення технології діяльнісного методу $bінноваційні технології |
521 |
3_ |
$aвикладачі |
610 |
24 |
$aЗАГАЛЬНООСВІТНЯ СЕРЕДНЯ ШКОЛА № 185 М. КИЄВА$xДОСВІД РОБОТИ$xМАТЕМАТИЧНА ОСВІТА$y21 СТ.$zКИЇВ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aНАВЧАННЯ$xІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ$xМАТЕМАТИЧНА ОСВІТА$x ШКОЛИ$y21 СТ.$zКИЇВ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aМАТЕМАТИКА$xІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
653 |
1_ |
$a5 КЛ. |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ$vРОЗРОБКИ УРОКІВ |
610 |
24 |
$aКИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ (НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ)$bПОЛІТЕХНІЧНИЙ ЛІЦЕЙ НТУУ "КПІ"$xДОСВІД РОБОТИ$y21 СТ.$zКИЇВ, УКРАЇНА |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
650 |
14 |
$aІСТОРІЯ$xІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ |
650 |
14 |
$aНАВЧАННЯ$xІСТОРИЧНА ОСВІТА$xЛІЦЕЇ$y21 СТ.$zКИЇВ, УКРАЇНА |
При розкритті документів щодо проведення шкільних олімпіад, конкурсів та турнірів з певних навчальних предметів слід враховувати певні аспекти подання матеріалу:
Попередня Наступна
|